Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie a obiectivului: ?Modernizare drumuri de acces la exploatatiile agricole din Comuna Victoria, judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 340912
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VICTORIA
Numar invitatie: 340912/17.12.2012
Denumire contract: Lucrari de executie a obiectivului: ?Modernizare drumuri de acces la exploatatiile agricole din Comuna Victoria, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VICTORIACod fiscal: 4540305, Adresa: Consiliul Local Victoria, satul Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Victoria, Telefon: +40 232295120, Fax: +40 232295120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI VICTORIA, cu sediu in localitatea Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Romania, cod postal 707580, telefon: +40 232295120, fax: +40 232295120, persoana de contact: DANIEL CRETU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediu Primariei Comunei Victoria, din localitatea Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Romania, cod postal 707580, telefon: +40 232295120, fax: +40 232295120
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie a obiectivului: ?Modernizare drumuri de acces la exploatatiile agricole din Comuna Victoria, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie a obiectivului: ?Modernizare drumuri de acces la exploatatiile agricole din Comuna Victoria, judetul Iasi
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 879, 116 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
77.000, 00 leiValabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu viza bancii, in contul autoritatii contractante nr. RO 56 TREZ 4065 004 XXX 000 362, deschis la Trezoreria Iasi;
- printr-un instrument de garantare emis: - de catre o societate bancara sau- de catre o societate de asigurari.Documentul se va prezenta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate (Formular 11).Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 7 zile de la semnarii contractului de catre ambele parti;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 7.659, 11 lei conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006.In vederea constituirii garantiei de participare, ofertantii vor avea in vedere cursul leu/euro de 1 euro = 4, 5339 lei, stabilit de Banca Nationale a Romania pentru 21 .11.2012.Modalitate de restituire: conform art 88 din H.G 925/2006 reactualizata.Atentie! Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma deprezentare a acesteia, sunt respinse la deschidere ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului de achizitie publica fara TVA.Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de catre o soc.de asigurari, care se prezinta in original, incuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (F 19).sau- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.90 alin 3 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria IMM in baza Legii nr. 346/2004 garantia de buna executie se constituie in proportie de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea oferteiCerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat este obligat sa prezinte acesta declaratie.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificata si completata ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici, trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Deasemenea, acolo unde este cazul, tertul sustinator va trebui sa mentioneze ca nu se afla in situatiile prevazute de art.181 lit.a, lit.c ^1 si lit.d.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, sau graficul de esalonare a datoriilor aprobate de catre ANAF.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioaradepunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului.Acolo unde este cazul, tertul sustinator va trebui sa mentioneze ca nu se afla in situatiile prevazute de art.181 lit.a, lit.c ^1 si lit.d.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Victoria, dupa cum urmeaza: 1 Primar: Cretu Daniel2. Viceprimar: Zaharia Gheorghe3. Secretar: Goanta Petronel4. Contabil: Apavaloaie Dumitru-DanielMembrii Consiliului Local: Bordeianu Florenta, Damaschin Vasile, Edutanu Vasile, Hutanu Dorel, Leahu Nicolaie, Moraru Lili, Pavel Vasile, Poncu Daniela, Poncu Florin, Popescu Nelu, Raileanu Stefan, Trufanda Ioan, Zaharia GheorgheCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu seutilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Cerinta nr.2Persoane juridice/fizice straine : - Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului.Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatulconstatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care orealizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (in vederea evitarii dublei impuneri) sau prezentarea unei declaratii valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind cifra de afaceriMedia Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.700.000 lei.Modalitatea de indeplinireSe va completa ? Formularul 6 ? Informatii generale si Formularul 6AIdentificarea financiara Anexa la formularul 6.2.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare(de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in carepublicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care estestabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele deaudit/ rapoartele cenzorilor/echivalent.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sensprin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Ofert. nerezidenti vor prez.traduceri autori si legaliz
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cuprevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respectaprev. art. 190, al.(2) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe va completa pentru: - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioada si locul de executie, beneficiar conform Formular8 si anexa 1 la Formular 8., Cerinta 2.Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a/au executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract de lucrari de constructie similar si a carui valoare sa fie de minim 3.800.000 lei fara TVA, sau maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de 3.800.000 lei.Modalitatea de indeplinire(anexa 2 la Formular 8) cu o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la resursele umane propuse, nominal: 1 - Sef de punct de lucru;1 - Responsabil controlul calitatii;1 - Responsabil tehnic cu executia;1 - Coordonator in materie de sanatate si securitatea muncii;
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, si care sa cuprinda: 1-CV-ul persoanelor;2-Declaratia de disponibilitate;3-Copii dupa actele studii privind pregatirea in domeniu;
- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;4-Decizia de numire/atestatul sau Autorizatia legala pentruResponsabilul cu controlul calitatii;, Continuarie - cerinta nr.35.Decizia de numire/Atestatul sau Autorizatia legala pentru Responsabilul Tehnic cu executia;6.Decizia de numire/Atestatul sau Autorizatia legala pentruCoordonatorul in materie de sanatate si securitatea muncii;7.Sefulpunctului delucru sa aiba experienta profesionala in domeniu constructiei transportului rutier si studii superioare de specialitate;8.Responsabilul Tehnic cu Executia sa aiba experienta profesionala in domeniul constructii de drumuri.Valabilitatea documentelor si a actelor doveditoare se va raporta la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 4Informatii despre dotarile specifice: Operatorii economici trebuie sa declare sau sa faca dovada ca dispun de statii de mixturi asfaltice si de betoane de ciment SAU DE PUNERE LA DISPOZITIE PT. DERULAREA CONTRACTULUI de mixturi asfaltice si de betoane de ciment prin unul din urmatoarele moduri: proprietate, leasing, sau de contracte, conventii, precontracte, angajamente de inchiriere, de punere la dispozitie a acestora pentru derularea contractului de lucrari.Privitor la echipamentele esentiale necesare derularii contractului se solicitadin partea ofertantului o declaratie sau dovada ca dispune prin unul din modurile mai sus aratate de urmatoarele utilaje siechipamente: - buldoexcavator- buldozer- excavator- autogreder- cilindru compactor- autobasculante, autobetoniere-utilaj pentru asternerea mixturilor asfaltice ( repartizator finisor demixturi asfaltice la cald)., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii, Cerinta 6Informatii privind asocierea, Cerinta 7Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiOperatorul economictrebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardulde Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse inlegislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardeleeuropene sau internationale privind certificarea., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinereaunui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara se va calculaastfel: 1.1. -pentru oferta cu valoarea cea mai scazuta se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 80 de puncte;1.2. - pentru o alta oferta "n" decat cea prevazuta la punctul 1.1. se va acorda punctaj dupa urmatoarea formula: : Ppo=(Pmin/Pn)x80, unde: Ppo - punctajul pretului ofertei;P min -pretul minim ofertat, iar Pn -pretul ofertei(n).
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Durata de executie a lucrarilor este exprimata in luni calendaristice. Punctajul maxim alocat pentru acest factor de evaluare este de 10 de puncte si se acorda astfel: 2.1. - pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 de puncte;2.2. - pentru o alta durata "n" decat cea prevazuta la punctul 2.2. punctajul se calculeaza astfel: Pdel=(Dmin/Dn)x10, unde Pdel - punctajul duratei de executiea lucrarii;Dmin - durata minima ofertata ; Dn - durata ofertei(n).Atentie: Durata maxima de executie peste care oferta va fi considerata neconforma este de 6 luni; iarDurata minima realista sub care nici o oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 luni.
Durata de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarii este exprimata in luni calendaristice. Punctajul maxim alocat pentru acest factor de evaluare este de 10 de puncte, si care se calculeaza astfel: 3.1. - pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv de 10 de puncte;3.2. - pentru o alta durata "n" decat cea prevazuta la punctul 3.2. se acorda punctaj astfel: Pdlg=(Dn/Dmax)x10, unde Pdel= punctajul duratei de garantie acordata lucrarilor; Dn = durata ofertei (n); iar Dmax = durata maxima ofertata.Atentie: Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 48 de luni, iar Durata de garantie maxima realista (conform normativelor) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 de luni.Finalitatede calcul de acordare a punctajului total este acordat conform formulei : P total=P pret + P executie + P garantie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila si poate fi accesata in mod gratuit din SEAP, la adresa web: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer