Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie aferente obiectivului de investitii " Modernizare a Ambulatoriului Spitalului Vadu Lat"


Detaliu pentru invitatia numarul 349903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 349903/04.07.2013
Denumire contract: Lucrari de executie aferente obiectivului de investitii " Modernizare a Ambulatoriului Spitalului Vadu Lat"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462635, fax: +40 0372462666, persoana de contact: LIDIA PANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, camera 210, etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie aferente obiectivului de investitii " Modernizare a Ambulatoriului Spitalului Vadu Lat"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie aferente obiectivului de investitii " Modernizare a Ambulatoriului Spitalului Vadu Lat"Executia lucrarilor se va realiza conform documentatiei tehnice.Pentru asigurarea functionalitatii spatiilor ambulatoriului la constructia existenta se vor face modificari ce nu afecteaza rezistenta cladirii : -se micsoreaza parapetii unor ferestre pentru a obtine suprafete mai mari ale ferestrelor existente-se sparge gol pentru o fereastra noua-se desfac sobele si cosurile aferente-se realizeaza pereti din zidarie de caramida pentru compartimentarea vestiarului pentru personal-se integreaza doua saloane pentru care: se practica un gol de usa catre hol, se desface peretele dintre ele si se zidesc usile saloanelor catre coridor.Ambulatoriul va avea urmatoarele spatii : - Hol de acces ? 3, 40 mp; grup sanitar pentru pacienti - 3, 10 mp; hol asteptare ? 14, 50 mp; coridor ? 4, 50 mp; cabinet medical 1 ? 20, 20 mp; vestiar personal ? 5, 70 mp, grup sanitar pentru personal ? 4, 10 mp; sala meloterapie 20, 80 mp; cabinet medical 2 ? 18, 60 mp si fonoteca ? 7, 20 mp.Grupul sanitar pentru pacienti se doteaza pentru a putea fi utilizat si de persoane imobilizate in carucior sau cu dizabilitati loco-motorii.Instalatiile sanitare sunt in intregime noi.Instalatiile electrice se vor reface in totalitate (instalatii de iluminat interior, siguranta, instalatii de prize, etc).Se realizeaza instalatii noi de incalzire central si instalatii de incalzire multisplit. Alimentarea cu energie termica se va face de la central existent.Valoarea estimata fara TVA, 766.366, 68 lei cuprinde si cuantumul valorii de diverse si neprevazute, respectiv 58.219, 11 lei( 6% din valoarea estimata a contractului), in conformitate cu prevederile art.29 alin.(2^1) din OUG 34/2006)cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 766, 366.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 14.000 lei.Garantia de participare se poate constitui prin: -virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042)sau -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 22).Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta decat leul, echivalenta se va face la cursulleu/valuta comunicat de BNR pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Autoritatea contractanta (AC) poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei.Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu face dovada prelungirii prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1 si alin 3 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului.(Model formular orientativ Formular nr.F21).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Cazierul judiciar pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local;Acesta se va prezenta pentru toate punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului.Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
-Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, sunt: Presedinte - Vasile Mustatea;Vicepresedinte - Dumitru Gavrila;Vicepresedinte - Marciu Ovidiu Cristian Dan;Secretar al judetului - Dinu Florian;Director executiv, Directia achizitii si investitii publice - Pana Lidia Doina;Director executiv adjunct, Directia Achizitii si investitii Publice - Tone Cristian;Director executiv, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte - Mardale Nicu, Sef Seviciu, Serviciul buget finante contabilitate - Stanculescu Florentina; Udroiu Adriana, Bold Georgeta, Trusmei Adina Romi, Bratu Gina, Gavrila Valentina, Niculae Marian, Grigore Stelica, Sturzu Doina, Ciotea Andreea Octavia, Cioaca Daniela, Cornea Petre, Draghia Margareta Ofelia, Frincu Medruta.Consilieri judeteni: Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, Matei Dumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, Chiran Alin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Boerescu Mihnea Mihai, Cuc Alexandru Razvan, Mardare Stelian, Palalau Alexandru Stelian, Buga Adriana Iulia, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel.- Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.Nota: - Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati din tara de origine (certificate/alte documente echivalente)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente- documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa codului CAEN aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, descalifica ofertantul sau asocierea.Persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, din care sa rezulte obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Nota: - documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin: 1.400.000, 00 lei fara TVA.Echivalenta se va realiza la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi., Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare (extrase din bilant, raportul de audit, etc.) care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., -Lista va fi insotita de cel putin 1 (unu) document sau de un numar maxim de 4 documente (certificari de buna executie) din care sa rezulte beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, prin care sa se confirme experienta similara pentru toate categoriile de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie (constructii, instalatii electrice, sanitare, termice) a carui/caror valoare insumata sa fie de cel putin 660.000, 00 lei, fara TVA si din care, valoarea aferenta lucrarilor de constructii sa fie de cel putin 600.000 lei, fara TVA.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul in care s-a executat lucrarea., -O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ., -Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, -Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor.Nota: - In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta-Declaratia de disponibilitate conform Formularul nr. 12. completa, semnata de catre expert.-Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana., Expert cheie 1 - Sef de santier/ coordonator proiect- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul ? inginer/subinginer ? Constructii civile;
- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.- experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract similar- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 12 - (daca este cazul), Expert cheie 2 - Inginer/subinginer- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul Constructii civile;
- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.- Experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;
- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 12 - (daca este cazul)., Expert cheie 3 ? Responsabil tehnic cu executia; - prezentarea certificatului RTE : Constructii civile, valabil la data limita de depunere a ofertei;
- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 12 - (daca este cazul), Expert cheie 4 ? Responsabil cu controlul calitatii;
- prezentarea deautorizatie/decizie interna de numire;
- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.-Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 10 - (daca este cazul), Expert cheie 5 ? Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii cf.Legii 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile ulterioare;
-prezentarea decertificat-CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 10 - (daca este cazul), Expert cheie 6 ? Responsabil cu managementul mediului cf.OUG 195/2005 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare;
-prezentarea decertificat/atestat-CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.-Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 10 -(daca este cazul), Expert cheie 7- Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 1 - restaurare arhitectura;
- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - (daca este cazul), Expert cheie 8- Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 5 - inginerie instalatii;
- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - (daca este cazul), -Informatii privind subcontractantii. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, acordul acestuia/acestora (daca este cazul) ?, -Informatii privind asociatii(daca este cazul)In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului. Standarde de asigurare a calitatii Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, valabil la data limita de depunere a ofertelorNota: -Documentul se va depune individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.-Documentele solicitate la aceasta cerinta, vor fi prezentate in copie lizibila cu memtiunea"conform cu originalul"-Documentele prezentatede persoane juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana., Standarde de asigurare a calitatii Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 14001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, valabil la data limita de depunere a ofertelorNota: -Documentul se va depune individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.-Documentele solicitate la aceasta cerinta, vor fi prezentate in copie lizibila cu memtiunea"conform cu originalul"-Documentele prezentatede persoane juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer