Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie aferente obiectivului de investitii ?Amenajare Centru pentru Persoane Varstnice prin reabilitarea si extinderea unei cladiri situate in satul Oncesti, comuna Stanesti, judetul Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 356604
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI GIURGIU
Numar invitatie: 356604/19.12.2013
Denumire contract: Lucrari de executie aferente obiectivului de investitii ?Amenajare Centru pentru Persoane Varstnice prinreabilitarea si extinderea unei cladiri situate in satulOncesti, comuna Stanesti, judetul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI GIURGIUCod fiscal: 9902350, Adresa: Bld. MIhai Viteazul nr.4, Giurgiu, Telefon: +40 246214011, Fax: +40 246216232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. MIhai Viteazul nr.4, Giurgiu, Romania, cod postal: 08375, telefon: +40 246214011, fax: +40 246216232, persoana de contact: MARIUS LEAFU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI GIURGIU, JUDETUL GIURGIU, Soseaua Alexandriei nr.7-9, Localitatea Giurgiu, cod postal 080622, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie aferente obiectivului de investitii ?Amenajare Centru pentru Persoane Varstnice prinreabilitarea si extinderea unei cladiri situate in satulOncesti, comuna Stanesti, judetul Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se propune Construirea centrului pentru persoane varstnice, prin proiectul de arhitectura in care se prevad urmatoarele masuri: - reabilitarea cladirii actuale si reformularea completa a compartimentarilor interioare a acesteia.- extinderea in plan pe latura nordica cu o constructie P+1+M. Conectarea se va face prin intermediul coridor de 2 m.Structura functionala propusa este urmatoarea: Parter La parter sunt amplasate urmatoarele functiuni: - Accese: acces principal centru, acces secundar pentru personal centru, aprovizionare bucatarie, iesire in caz de incendiu, acces de aprovizionare spalatorie.- Departament administrativ si pentru vizite: sala administratie, sala pentru vizite, sala fumatori.- Departament medical: sala de consultatii, rezerva izolator, sala reabilitare.- Spatiu religios.- Spatii de depozitare: magazii.- Grupuri sanitare si vestiare pentru angajati.- Servicii: spalatorie si bucatarie.- Sala de mese si relaxare.- Zone de circulatie: holuri si vestibul.Etaj si etaj mansardat. La etaj si etaj mansardat sunt amplasate urmatoarele functiuni: - Cazarea persoanelor varstnice :8 camere de cate 2 locuri fiecare organizate pe module decate 2 camere si o camera de 3 locuri.Cladirea va fi amplasata central pe parcela de teren si va avea un regim de inaltime P+1E+EM.Constructia este realizata din 2 parti principale, o parte reabilitata care este reprezentata printr-o cladire existenta parter, etaj partial si subsol partial si o parte noua reprezentata de o extindere + supraetajare.Avand in vedere destinatia cladirii si anume centru pentru persoane varstnice, s-a pus accent peadaptarea cladirii pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii.Val estimata fara TVA, 2.344.725, 00 lei cuprinde si cuantumul valorii de diverse si neprevazute, respectiv22.215, 00 lei, in conformitate cu prevederile art.29 alin.(2^1) din OUG 34/2006)cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 344, 725 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 46.000, 00 lei.Garantia de participare se poate constitui prin: -virament bancar (contul RO05TREZ3215006XXX000145 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 9902350)sau-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr.22);Pentru o garantie de participare depusa in valuta, echivalenta se va face la cursul mediu comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.;Autoritatea contractanta (AC) poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare;Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile art.90 din H.G. nr.925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 15 zile de la data incheierii contractului.(Model formular orientativ Formular nr.21).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, actualizata Legea nr. 337/2006, ;Cazierul judiciar pentru operatorul economic;2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006;
-Certificatul eliberat de DGFP din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local; Acesta se va prezenta pentru toate punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului.3)Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;4)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul AC)?se va depune atat de tert sustinator cat si de subcontractant daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: -Director executiv ? Avram Teodora ;Compartiment achizitii publice: Niculae Luiza;Echipa de implementare a proiectului: Pavel Adelina, Oprea Dan, Coman Tudora, Ghindaoanu Natalia, Glavan Gina, Neacsu Sorina, Paraschiv Daniela; Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.Nota: - Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 din Ordinul nr.509/2011;Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati din tara de origine (certificate/alte documente echivalente);Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- in cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente;
- documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?; Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. -Certificat constatator emis de ORC. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Lipsa codului CAEN aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, descalifica ofertantul sau asocierea;Persoane juridice straine;
-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, din care sa rezulte obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania(daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania;Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea;Nota: - documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana; In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente; Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin: 4.600.000 lei;Echivalenta se va realiza la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi: -Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare (extrase din bilant, raportul de audit, etc.) care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. Nota: Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;Lista va fi insotita de unul sau mai multe documente (certificari de buna executie) din care sa rezulte beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, prin care sa se confirme executarea de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie(constructii, instalatii electrice, sanitare, termice) , a carui/caror valoare insumata sa fie de cel putin 2.300.000, 00 lei, fara TVA. -Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul in care s-a executat lucrarea;Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Nota: - In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform Formularul nr.12. completa, semnata de catre expert; Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana;1)Sef de santier- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul?inginer/subinginer?Constructii civile;CV in format Europass din care sa reiasa studiile si experienta solicitata;experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr.12.2)Inginer/subinginer- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul Constructii civile;
- CV in format Europass din care sa reiasa studiile si experienta solicitata;Experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;
- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare-Formularul nr. 12.3)Responsabil tehnic cu executia;
- prezentarea certificatului RTEpentru domeniul: Constructii civile, valabile la data limita de depunere a ofertei;Declaratia de disponibilitate/angajament de participare -Formularul nr. 12;4) Responsabil cu controlul calitatii;
- prezentarea de autorizatie/decizie interna de numire;CV in format Europass din care sa reiasa studiile si experienta solicitata.- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare-Formularul nr. 125)?Responsabil SSM conform Legii nr. 319/2006; - prezentarea de certificat- CV in format Europass din care sa reiasa studiile si experienta solicitata;
- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 12;6 ? Responsabil cu managementul mediului, conform OUG 195/2005;
- prezentarea de certificat/atestat- CV in format Europass din care sa reiasa studiile si experienta solicitata.- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare-Formularul nr. 12;Informatii privind subcontractantii. Declaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de subcontractanti, datele de recunoastere aleacestuia/acestora, acordul acestuia/acestora; Informatii privind asociatii.(daca este cazul) In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului. Standarde de asigurare a calitatii Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: - Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.- Documentele solicitate la aceasta cerinta, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.Standarde de asigurare de protectie a mediului Certificat de atestare privind sistemul de management de mediu ISO 14001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: - Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.- Documentele solicitate la aceasta cerinta, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer