Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie aferente proiectelor de investitii ?Refacerea infrastructurii rutiere afectate in urma inundatiilor din 2010 in comuna Martinis, judetul Harghita?


Detaliu pentru invitatia numarul 356797
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNAMARTINIS
Numar invitatie: 356797/08.01.2014
Denumire contract: Lucrari de executie aferente proiectelor de investitii ?Refacerea infrastructurii rutiere afectate in urma inundatiilor din 2010 in comuna Martinis, judetul Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAMARTINISCod fiscal: 4246238, Adresa: sat Martinis, nr. 258, Martinis, Telefon: 0266223046, Fax: 0266223046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Martinis, nr. 258, Martinis, Romania, cod postal: 537175, telefon: +40 266223046, fax: +40 266223046, persoana de contact: Thamo Csaba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Martinis, nr. 258, Martinis, Romania, cod postal: 537175.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie aferente proiectelor de investitii ?Refacerea infrastructurii rutiere afectate in urma inundatiilor din 2010 in comuna Martinis, judetul Harghita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea lucrarilor de executie aferente proiectului "Refacerea infrastructurii rutiere afectate in urma inundatiilor din 2010 in comuna Martinis, judetul Harghita". Valoarea estimata a lucrarilor este de 2.654.770, 00 RON. Valoarea cheltuielior diverse si neprevazute este de 250.876, 00 RON, reprezenand un procent de 9, 45% din valoarea estimata a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 905, 646 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 30.000 RON, si se va constitui cel tarziu pana la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula be baza cursului comunicat de B.C.E. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sensprin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire a garantiei: Scrisoare de garantie de participare la licitatie, emisa de catre o unitate bancara sau o societate de asigurari, pentru ofertant sau asociati si obligatoriu in favoarea autoritatii contractante in original sau ordin de plata vizat de banca emitenta in original. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea fara TVA contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;2. Garantia de buna executie se constituie cel tarziu pana la data semnarii contractului prin: - scrisoare de garantie, aceasta constituindu-se in anexa la contract; Scrisoarea de garantie de buna executie trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie si sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Modelul scrisorii de garantie de buna executie este prevazut de Formularul nr. 19 ?Scrisoare de garantie de buna executie?. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egalacu duratacontractului.- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011.Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatie1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinte obligatorii: Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006.Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (indiferent de cuantumul acestora). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite obtinerea acestora pana la termenul limita de depunere a ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).4. Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.5. Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Kerekes Peter-Tivadar primar, Homoro;di Tünde secretar, Ballo;k Magdolna contabil, Bartus Csilla responsabil achizitii publice, Nago; Istvan, Szekely Denes-Zsolt, Imre Endre, Cseke Iren-Eniko, Dane Judit-Eniko. Zsombori Levente, Csaka Dionisie, Soos Barna-Ferenc, Cseke Adalbert, Bencze Attila, Szabo; Levente, Burjan Jo;zsef, Jakab Attila ? consilieri locali.De asemenea, neancadrarea in prevederile art. 180, lit. a, c indice 1 si d ale art. 181 si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru tertul sustinator, iar neincadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru subcontractanti, acestia urmand a prezenta in oferta declaratiile solicitate, daca este cazul. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand printre obiectele de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si autorizata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraCerinte obligatorii: Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara); Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de documentele disponibile ale ofertantului) va fi mai mare decat 5.000.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Conversia RON/ALTA VALUTA se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv., 2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata. Se vor prezenta documente justificative (disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma va fi prezentata, va trebui sa contina suma ?i perioada) privind disponibilitatile financiare ale ofertantului pentru minim 884.923 RON pe o perioada de sase luni. NOTE: Autoritatea contractantava solicita ca suma respectiva sa fie fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei ca?tigatoare. Autoritatea contractanta nu va limita indeplinirea cerintei prin impunerea prezentarii unui/unor anumit/anumite document/documente. Din documentele prezentate trebie sa reiasa fara echivoc informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani a/au executat cel putin un contract similar de lucrari (in situatia in unei asocieri, cerinta de experienta similara, prin care se impune cel putin un contract, va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii). Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 2.500.000 RON. Se vor considera lucrari similare lucrarile de infiintare/reabilitare/modernizare de drumuri.Dovada se poate face prin prezentarea de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (contract de executie lucrari sau Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau Proces verbal de receptie finala, Recomandare ? Formularul nr. 22 sau orice alte documente prin care poate fi demonstrata experienata similara si din care reies informatiile solicitate).Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect descalificarea ofertantului. Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect descalificarea ofertantului. Nota: Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati., 2. Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata. Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor.Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: 1. Cilindru compactor ? 1 buc.;2. Autogreder ? 1 buc.;3. Autobasculante ? 1 buc.;4. Autobetoniera ? 1 buc.5. Buldozer ? 1 buc6. Excavator pe pneuri sau senile ? 1 buc.;7. Linie de asternere asfalt, formata din: o repartizator asfalt1 buc.o cilindru compactor1 buc.8. Statie de betoane.9. Statie de asfalt.10. Laboratoare minim gradul II. in constructii (Legea nr. 10/1995 privind Calitatea in constructii, in ceea ce priveste obligativitatea prezentarii buletinelor de incercare pentru materialele incorporate in lucrare).Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta acte doveditoare privind detinerea/inchirierea sculelor si dispozitivelor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru realizarea lucrarilor valabile la data limita de depunere a ofertelor., 3. Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului. Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor de constructii de drumuri, solicitate prin specificatiile tehnice.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - Sef santier, inginer cu studii superioare specializarea CFDP, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copiacontract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.- Manager de proiect, studii superioare, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copiacontract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.- trebuie sa prezinte in mod obligatoriu copia certificatului de absolvire curs manager valabil cu competentele.Pentru certificare nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii firmei ofertante , trebuie sa prezinte in copie certificate eliberate de Ministerul Muncii / Ministerul Educatiei sau echivalent.- Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri (in conformitate cu Legea 10/1995 privind Calitatea in constructii).Se va prezenta: - copia certificatului RTE de specialitate;
- copia contract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.- Persoana autorizata OCPI (in conformitate cu regulamentul din 29.03.2010 al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara), 1 persoana.Se va prezenta: - autorizatie OCPI (Oficiul de Cadastru Publicitati Imobiliare sau document echivalent;
- copia contract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.- Responsabil CQ, 1 persoana, cu autorizatie CQ sau decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, - copia copiacontract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.- copia autorizatiei sau a deciziei.- personal de executie angajat, in numar suficient pentru indeplinirea contractului in perioada de timp programata.In cadrul personalului de executie angajat trebuie sa se regaseasca persoane cu calificarea de pavator si asfaltor. Se va prezenta in mod obligatoriucopiacertificatului de absolvire curs pentru persoanele angajate ca pavator si asfaltor. Trebuie sa prezinte in mod obligatoriu copia certificatelor de absolvire eliberate de Ministerul Muncii / Ministerul Educatiei sau echivalent. Pentru certificare nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii firmei ofertante.Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica, direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului veridicitatea documentelor prezentate de catre ofertant in scopul justificarii experientei similare , a capacitatii tehnice si de resurse umane de care dispune (valabil siin cazul sustinerii capacitatii tehnice, financiare si umane)., Informatii privind subcontractantii
1. Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Pentru subcontractori se vor prezenta categoriile de lucrari executate de acestia.
3. Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora daca este cazul). Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic este certificat de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standarde de protectia mediuluiCerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic este certificat de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarii
25
Descriere: Formula a fost stabilita astfel, incat oferta admisibila cu o Perioada de garantie a lucrarii de 24 luni va primi ?zero? puncte, iar oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 36 luni inclusiv, va primi punctajul maxim. Ofertele cu perioada de garantie intre 24 si 36 luni primesc punctajul proportional cu perioada de garantie ofertata. Perioada minima de garantie admisibila este de 24 luni. Pentru o perioada de garantie peste 36 luni nu se va acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2014 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer