Achizitie publica - Lucrari de executie aferente proiectului ?Modernizarea drumurilor agricole de exploatatie ?Kicsi? si ?Erdolo? din comuna Suseni, judetul Harghita?
Detaliu pentru invitatia numarul 327269
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327269/18.05.2012
Denumire contract: Lucrari de executie aferente proiectului ?Modernizarea drumurilor agricole de exploatatie ?Kicsi? si ?Erdolo? din comuna Suseni, judetul Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUSENICod fiscal: 4367701, Adresa: SUSENI 212 HARGHITA, Suseni, Telefon: 0266350004, Fax: 0266350077
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUSENI 212 HARGHITA, Suseni, Romania, cod postal: 537305, telefon: +40 266350004, fax: +40 266350077, persoana de contact: IMRE KOLUMBAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Suseni, com. Suseni, jud. Harghita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie aferente proiectului ?Modernizarea drumurilor agricole de exploatatie ?Kicsi? si ?Erdolo? din comuna Suseni, judetul Harghita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea lucrarilor de executie aferente proiectului ? Modernizarea drumurilor agricole de exploatatie ?Kicsi? si ?Erdolo? din comuna Suseni, judetul Harghita?.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 082, 308 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 50.000 RON, cu valabilitatea minim egala cu durata de valabilitate a ofertei, incepand de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent.Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006 (singur ofertant, parteneri).Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similaral unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de partcipant la procedura, Formular 12C.Fiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Egyed Jo;zsef primar, Kovacs Ileana-Éva secretar, Egyed Imre-Andras responsabil achizitii publice, Ko;sa Csaba inspector de specialitate. Persoane juridice/fizice romane1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu oroginalul?.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara); Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat 8.150.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant)., Capaciatea de sustinere financiara a lucrarii: Ofertantul va face dovada ca dispune la data semnarii contractului pe perioada executarii contractului de 35% din valoarea estimata a contractului fara TVA, pana la limita de minim 1.428.807, 80 RON pe intreaga durata de executie a lucrarii propusa de catre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului 12F - Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani a/au executat cel putin un contract similar de lucrari. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 4.050.000 RON (se va lua in considerare valoarea finala a lucrarilor, prin insumarea contractului initial si a actelor aditionale subsecvente, valoare care trebuie precizata si in procesul verbal la terminarea lucrarilor). Se vor considera lucrari similare lucrarile de infiintare, reabilitare, modernizare de drumuri de interes local. Se va pprezenta Contract de executie lucrari, Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau Proces verbal de receptie finala. Recomandare in copie certificata ?conform cu originalul? pentru lucrarile similare solicitate in criteriile de calificare., Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va prezenta: 1. Cilindru compactor ? 1 buc.;2. Autogreder ? 1 buc.;3. Autobasculante ? 6 buc.;4. Autobetoniera ? 2 buc.5. Buldozer ? 1 buc6. Excavator pe pneuri sau senile ? 2 buc.;7. Linie de asternere asfalt, formata din: repartizator 1 buc. si cilindru compactor1 buc.8. Statie de betoane, cu autorizatiile de functionare si autorizarile tehnice in vigoare, (minim 1, iar capacitatea acestuia trebuiesafiecorelatacucantitateadebeton solicitat prin PT si DE).9. Statie de asfalt, cu autorizatiile de functionare si autorizarile tehnice in vigoare, (minim 1, iar capacitatea acestuia trebuie sa fie corelata cu cantitatea de asfalt solicitat prin PT si DE)10. Laboratoare autorizate minim gradul II. in constructii., Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea. Se solicita: - Sef santier, inginer inginer cu studii superioare tehnicedelunga durata specializarea CFDP, 1 persoana.- Manager de proiect, inginer cu studii superioare tehnicedelunga durata specializarea CFDP, 1 persoana.- Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri.- Inginer geodezie, 1 persoana.- inginer cu studii superioare tehnicedelunga durata specializarea CFDP sau CCIA1 persoanacu autorizatie CQ sau decizie pentru functia de- personal de executie in numar suficient pentru indeplinirea contractului in perioada de timp programata. In cadrul personalului de executie trebuie sa se regaseasca persoane cu calificarea de pavator si asfaltor., Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001 sau echivalent., Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 70 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 70
Perioada de garantie a lucrarii
30
Descriere: Punctajul se acorda astfel: P garantie (n) = (perioada (n) ? 24) / 12) x punctajul maxim acordat; Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni. Formula a fost stabilita astfel, incat oferta admisibila cu o Perioada de garantie a lucrarii de 24 luni va primi ?zero? puncte, iar oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 36 luni inclusiv, va primi punctajul maxim. Ofertele cu perioada de garantie intre 24 si 36 luni primesc punctajul proportional cu perioada de garantie ofertata. Perioada minima de garantie admisibila este de 24 luni. Pentru o perioada de garantie peste 36 luni nu se va acorda punctaj suplimentar.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcara de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 16:22