Achizitie publica - Lucrari de executie ?Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar, in comuna Luga?u de Jos?
Detaliu pentru invitatia numarul 342224
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342224/30.01.2013
Denumire contract: Lucrari de executie ?Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar, in comuna Luga?u de Jos?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUGASU DE JOSCod fiscal: 4411300, Adresa: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Telefon: 0259346336, Fax: 0259346336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Romania, cod postal: 417315, telefon: +40 259346336, fax: +40 259346336, persoana de contact: Sorban Levente
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Romania, cod postal: 417315, telefon: +40 259346336, fax: +40 259346336, persoana de contact: Sorban Levente
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie ?Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar, in comuna Luga?u de Jos?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de achizitie publica ?cerere de oferte? are ca scop atribuirea contractului avand ca obiect lucrari de executie, pentru obiectivul de investitii? Lucrari de execu?ie -Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar, in comuna Luga?u de Jos?. Suma aferenta categoriei de cheltuieli "diverse si neprevazute" conform devizului general este 11900 lei, si poate fi utilizata doar daca apar cheltuieli care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 969 - 248, 869 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.369, 69 lei respectiv 1%din val estimata a contractului de lucrari.Valabilitatea garantiei de participare va fi 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 HG 925/2006. Cursul de referinta pentruo alta valuta va fi cursul exprimat de BNR in data 07.01.2013
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 5% din val fara tva a contractului, se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute de art.90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare formular 1 (din Capitolul III); Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUGnr.34/2006-Prezentare Formular 3 (din Capitolul III)Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.;Certificat de cazier fiscal- Se va prezenta certificat de cazier fiscal, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original sau in copie.Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.;Situatia privind obligatiile catre Bugetul general consolidat si Bugetul local-Se va prezenta Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificat de taxe si impozite locale aferente tuturor localitatilor unde ofertantul isi are sediul social si puncte de lucru (datorii la bugetele locale), in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care se afla in una din urmatoarele situatii: - figureaza cu obligatii de plata.;Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilorOrdinului nr. 314 din 12.10.2010-Se va prezenta Formularul15 (din Capitolul III).;Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUG nr. 34/2006-Se va prezenta Formularul 19 (din Capitolul III).Persoanele cu functie de decizie la nivelul institutiei sunt: Primar-SORBAN LEVENTE; Viceprimar ? Pa?calau Alin Sorinel, Secretar ? Giurgiu Mariana, Contabil ? Gulimanescu Geanina Diana, .Consilieri locali: Bozga Corneliu, Bucsas Iuliu, Buzle Alina Ioana, Ciorte Aurel, Cret Sorin Ioan, Fekete Mihai, Kanya Endre, Luca Gavril, Luca Petru, Merai Stefan, Portik Emeric, Secara Nicoleta Felicia, Grim Andras- consilierul primarului, Manageri de proiect: Crisan Gabriel, Erdey Zsolt. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator trebuie sa contina informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Se prezinta Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta minim un contract de lucrari similarin domeniul lucrari de constructii a carorvaloare sa fie de cel putin 64.118, 10 lei fara TVA. Conversia in lei a valorii contractului similar se va face, utilizand cursul de schimb valutar stabilit de BNR, pt. anul incheierii contractului sau a actelor aditionale., Experienta similara: - se confirma prin prezentarea certificarii de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Se va prezenta declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii trei ani. Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru indeplinirea contractului., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii civile - 1 persoana;Ofertantul va prezenta si documente precum: - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajatal ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta un contract de colaborare cu acesta inso?it de angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM si PSI - 1 persoana;Ofertantul va prezenta si documente precum: - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajatal ofertantului sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta un contract de colaborare cu acesta inso?it de angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Se va prezenta o declaratie referitor la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune operatorul economic pt indeplinirea contr.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in orice alta forma legala, echipamente si utilaje necesare pt indeplinirea contractului. Se considera indeplinita aceasta solicitare prin prezentarea formularului nr.8 completat, in original, insotit, de urmatoarele documente justificative: -copia listei mijloacelor fixe sau copia facturii de achizitie a utilajului/echipamentului, insotite de copia cartii de identate a vehiculului, copia contractului de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul/echipamentul;copia contractuluide inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantull are cel putin drept de folosin?aasupra utilajului/echipamentului., Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii. Ofertantii vor prezenta copia certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie (executie), valabil la data limita de depunere a ofertelor. Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emis in alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducereaautorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere., Standarde de protectie a mediului. Ofertantii vor prezenta copia certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie(proiectare si executie), valabil la data limita de depunere a ofertelor. Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emisin alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
35
Descriere: Componenta financiara. Detalii privind algoritmul de calcul la sectiunea modul de prezenare al propunerii financiare
Termen de garantie acordat lucrarilor
32
Descriere: Detalii privind algoritmul de calcul la sectiunea modul de prezenare al propunerii financiare
Termen de finalizare a executiei lucrarilor
33
Descriere: Detaiile algoritmului de calcul vor fi prezentate la sectiunea Modul de prezentare a propunerii financiare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Fondul European pentru Dezvoltare Regionala)
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 08:58