Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie cladire sediu A.D.P oras Buftea


Detaliu pentru invitatia numarul 326661
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Orasului Buftea
Numar invitatie: 326661/14.05.2012
Denumire contract: Lucrari de executie cladiresediu A.D.P oras Buftea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: 031/824.12.34, Fax: 031/824.12.38
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie cladiresediu A.D.P oras Buftea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cladireacu regim P+1 ce urmeaza a fi construita va avea destinatia de birouri si va fi situata in incinta sediului actual A.D.P, strada StirbeiVoda nr.55 A, cuurmatoarele caracteristici: ? Suprafata teren - 14.398 mp? Suprafata construita totala ? 1.046 mp? Suprafata desfasuratatotala ? 1.368 mp? Suprafata spatiu verde 11.737 mp? Suprafata alei pietonale -855 mp? Suprafata parcari -760 mp? POT propus=7%? CUT propus=0, 09
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 460, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 9.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data depunerii ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. depune contestatie si este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantie de participare suma in valoare de 4.240 lei in conformitate cu prevederile Art. 278^1 alin (1), lit.b) In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO04TREZ4225006XXX000012 Trezoreria Buftea fila CEC cu conditia cofirmarii de catre banca; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei orasului Buftea va fi conform modelului atasat Formular 12 pana la data depunerii ofertei). Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Ofertantul este obligat sa constituire o garantiei de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1 completat; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ; - Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat; - Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale;Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna ianuarie 2012. - Certificat de participare la cerere de oferta on-line cu oferta independent Formular 3; - Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4; - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 691 din O.UG 34/2006 Formular 5; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Stoica Ion (primar), Marinescu Titus Radu (viceprimar), Stefan Alina(secretar), Gheorghe Iuliana (sef serviciu Juridic), Suhan Alina (administrator public), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Dobre Corina (inspector) - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat. - .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale privind societatea - prezentarea Formularului nr. 6 ; -bilantului contabil la 30.06.2011; -balanta de verificare pentru luna octombrie 2011; -Declaratia privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani - prezentarea Formularului nr. 7 ;Se solicita ca cifra medie de afaceri de minim 920.000 lei Pentru partea de proiectare, se solicita asig. de risc a proiectantului In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista cu utilajele, instal. si echipamentele tehnice folosite pentru ducerea la indeplinire a contr.; Se va depune formularul 11 -Informatii privind partea din contract pe care op. economic are eventual intentia sa o subcontracteze; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionala. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181., -lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani; -lista princip. servicii de proiectare executate in ultimii 3 - ; -Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Lista personalului cu experienta responsabil pentru indeplinirea contractului in cea ce priveste executia de lucrari trebuie sa cuprinda : ? Sef santier , specialist in domeniul constructiilor; ? RTE in domeniul constructiilor ? Responsabil cu controlul de calitate ? Responsabil in domeniul sanatatii si securitatii in munca Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului in cea ce priveste prestarea serviciilor de intocmire a proiectului tehnic trebuie sa cuprinda : ? Personal calificat in proiectare in domeniul lucrarii; Pentu personalul solicitat mai sus se vor depune - Lista nominala pentru fiecare functie in parte - CV-uri pentru fiecare persoana din lista (pentru functia ocupata) - Diplome , atestate care sa dovedeasca nivelul de pregatire certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent; -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta o declaratie prin care sa prezinte informatii privind masurile de protective a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer