Achizitie publica - Lucrari de executie constand in extinderea prin mansardare a trei cladiri existente si extinderea cu un corp nou a unei gradinite, la unitati de invatamant
Detaliu pentru invitatia numarul 341401
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341401/21.12.2012
Denumire contract: Lucrari de executie constand in extinderea prin mansardare a trei cladiri existente si extinderea cu un corp nou a unei gradinite, la unitati de invatamant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1Cod fiscal: 26363506, Adresa: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193251, Fax: +40 0213193252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014820, telefon: +40 0213193251, fax: +40 0213193252, persoana de contact: Mihail Dragos Badea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul AUIPUSP - SECTOR 1 situat in Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare unitati de invatamant si unitati sanitare publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie constand in extinderea prin mansardare a trei cladiri existente si extinderea cu un corp nou a unei gradinite, la unitati de invatamant
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mansardarea cladirii existente: D+P+E si construirea unui nou corp cu regim D+P+E+M la Gradinita nr.162, mansardarea cladirii existente: D+P la Scoala nr 162 si mansardarea cladirii existente: D+P la Gradinita nr.285 , Sector 1, Bucuresti.
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 056, 532.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 170.400 lei. Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278 indice1 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 8.412, 07 lei. Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 925/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau ?virament bancar in contul A.U.I.P.U.S.P., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul in cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 15 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata.Se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre un asociat in numele asocierii. Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor - in sedinta de deschidere a ofertelor, neprezentarea acesteia in conditiile specificate conduce la respingerea ofertei.15.01.2013 este data la care se face echivalenta leu/alta valuta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari fn conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele minime obligatorii: Se va completa Formularul 1 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Formular 2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Formular 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69A1 din OUG 34/2006. persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Vlad Rosca;Mihail Dragos Badea, Manea Ionut, Teodora Angelescu, Virlan Florica, Reli Dinu; Raboj Ionela si conform Ordinului ANRMAP 170/2012, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante - Anca Ludu, Bogdan Pitigoi, Andrei Ioan Chiliman.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Ofertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Vor fi prezentate certificate in copie lizibila, conforma cu originalul, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana si legalizate) Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei-in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.In cazul in care ofertantul este clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata. informatiile cuprinse in certificatul constatator eliberat de ONRC, trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari, valoarea minima impusa este de 17.041.416, 62 Lei.In vederea dovedirii acestei informatii operatorul economic va prezenta copie dupa bilantul contabil aferent ultimilor trei ani financiari., Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 2.130.177, 08 lei, pentru o perioada de minim 3 luni. Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Banca cu maxim 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original., Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul va prezenta cel putin 1 (unu) contract indeplinit in ultimii 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010, 2011) cu o valoare egala sau mai mare decat 8.520.708, 31 lei si al carui obiect a fost executia de lucrari de constructii civile complexe care sa cuprinda obligatoriu structura, arhitectura, instalatii electrice, instalatii sanitare si termiventilatie. Experienta se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru fndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini.Ofertantul va mentiona care sunt echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari si daca sunt asigurate din dotarea proprie si / sau prin contracte de fnchiriere. Operatorul va face dovada detinerii utilajelor mentionate prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, contracte de leasing , etc) Pentru utilajele minim solicitate inchiriate se va prezenta contract de inchiriere, in copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.Daca operatorul economic nu detine in proprietate utilajele solicitate prin caietul de sarcini, se va permite si prezentarea unui angajament., Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica conform cerintelor din caietul de sarcini -Responsabil tehnic cu executia - inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate. -Responsabil control tehnic de calitate -inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate, sau numit prin decizie interna de conducerea societatii. Pentru personal se vor prezenta: CV-uri (Formularul 12), Copii ale diplomelor, atestatelor, legitimatiilor valabile la data depunerii ofertei, un specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca, care va coordona pe toata durata contractului activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului in conformitate cu prevederile legislative in domeniu.un specialist in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor care va coordona pe toata durata contractului activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului in conformitate cu prevederile legislative in domeniu.acestia trebuie sa posede o experienta profesionala de cel putin3 ani. se vor prezenta CV-uri Copii ale diplomelor, atestatelor, legitimatiilor valabile la data depunerii ofertei., Un inginer constructor, specializarea constructii civile, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.Un Inginer constructii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul constructii. Un Inginer instalatii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul instalatii. acestia trebuie sa posede o experienta profesionala de cel putin 5 ani. Copii ale diplomelor, CV-uri., un responsabil tehnic cu executia - inginer/subinginer in domeniul constructii atestat de organele abilitate, un responsabil control tehnic de calitate- inginer/subinginer in domeniul constructii atestat de organele abilitate sau nimit prin decizie interna de conducerea societatii. se vor prezenta CV-uri si copii dupa documentele de atestare, valabile la data depunerii ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Standardele de asigurarea calitatii: copie Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si care sa acopere toate lucrarile de executie, din contractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei licitatii.In cazul asocierii, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte certificatele mentionate mai sus., Standarde de protectia mediului: copie Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de protectia mediului, echivalent, care sa acoperelucrarile de executie, dincontractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei licitatii.In cazul asocierii, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte certificatele mentionate mai sus. Certificat ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (85 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 financiar( n) = (pret minim/pret n) x 85
Termen de executie
15
Descriere: a)Pentru cel mai mic termen de executie al lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 15 puncte; Pentru alt termen de executie al lucrarilor decat cel prevazut la litera a) se acorda puncte proprtional cu punctajul maxim acordat astfel: P2 termen de exec.(n)=[termen minim de executie ofertant/termen de executie(n) ] x 15 Termenul minim de executie acceptat de Autoritatea Contractanta este de 10 luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste in format electronic atasata prezentei invitatii de participare, in cadrul sectiunii Documentatii..
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 14:46