Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie constructie gradinita 2 grupe, orar prelungit, in comuna Petrachioaia, jud. Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 339727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Petrachioaia
Numar invitatie: 339727/19.11.2012
Denumire contract: Lucrari de executie constructie gradinita 2 grupe, orar prelungit, in comuna Petrachioaia, jud. Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PetrachioaiaCod fiscal: 4420716, Adresa: Strada Vanatori nr.300, Petrachioaia, Telefon: 0213617444, Fax: 0213617443
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Vanatori nr.300, judetul ilfov, Petrachioaia, Romania, cod postal: 770155, telefon: +40 0213617444, fax: +40 0213617443, persoana de contact: DOBRE MIHAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Petrachioaia, strada Vanatori, nr.300, judetul Ilfov Romania, cod postal: 770155, telefon: +40 0213617444, fax: +40 0213617443, persoana de contact: DOBRE MIHAI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie constructie gradinita 2 grupe, orar prelungit, in comuna Petrachioaia, jud. Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie constructie gradinita 2 grupe, orar prelungit
II.1.6) CPV: 45215215-7 - Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 087, 401 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 31310 lei. Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Termen de val al gar de part de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 1. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este , TREZORERIA ILFOV cod fiscal 4420716. 3. Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre C.N.S.C. i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.Garantia de participare este in cuantum de 31.310 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar cu OP, plata se va face in contul Comunei Petrachioaia: RO46TREZ4215006XXX3101, Trezoreria Ilfov, cod fiscal comuna Petrachioaia: cod unic de inregistrare: 4420716. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Daca garantia de participare este mai mica decat valoarea solicitata, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completatPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv: - certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate de atestare fiscala sau echivalent, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dobre Mihai ?PrimarIonita Constantin ?ViceprimarLuca Lenuta ?Sef Serviciu ContabilitateIonita Ninel-SecretarDIMA MARIAN-consilier local, GHEORGHE DUMITRU-consilier local, GHITA LIVIU VASILICA-consilier local, GHITA MIHAI-consilier local, IONASCU CONSTANTIN-consilier local, IONITA DUMITRU-consilier local, MITRUT STELIAN-consilier local, RADUCANU IONEL-consilier local, STANCIU STEFAN-consilier local, TOMA FLORENTIN-consilier localPt tert-ul sustinator se vor solicita doc prev la art. 69^1, art. 180 si art.181 lit.a, c indice 1 si d din OUG nr.34/2006 mod si comp prin Legea nr. 279 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilla data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organelecompetente, in copie - Se va depune bilantul contabil vizat si inregistrat deorganele competente, in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, lucrari de constructii si instalatii cu ovaloare deminim 2.087.401 lei fara TVA -prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie cu o valoare cel putin egala cu 2.087.401lei fara TVA.Se va permite si prezentarea de Certificari de buna executie a contracetelor mentionate ca si experienta similara.Certificarile de buna executie vor indica cel putin: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeazadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfasit . Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa procesele verbale la finalizarea contractelor prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008sau echivalentSe va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer