Achizitie publica - Lucrari de executie crese si gradinite in municipiul Bucuresti -sector V
Detaliu pentru invitatia numarul 320056
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320056/09.02.2012
Denumire contract: Lucrari de executie crese si gradinite in municipiul Bucuresti -sector V
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului din Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Registratura , cod postal: 050741, telefon: +40 372111555, fax: +40 372111445, persoana de contact: Laura Maciuceanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului din Str. Apolodor nr. 17, sector 5 Bucuresti, camera 3, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie crese si gradinite in municipiul Bucuresti -sector V
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie crese si gradinite in municipiul Bucuresti - sector V
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 827, 906 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part. se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prez. in original sau OP sau fila de CEC. Valabil. gar. pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la datalimita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 38.000 lei.In cazul depunerii unei contestatii , daca CNSC respinge cont. depusa , aut. contr. va retine din gar. de part.in conf. cu art. 278alin 1 din OUG 34/2006 suma de 7607, 90 lei.
Garantie de buna executie
Cuant garant de buna ex exprimata procentual este de 3% din val. contr fara TVA, in conformitate cu contr. de exe de lucrari, conf form. 14.Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar. Daca garantia de buna executie a contractului se va constitui prin plati succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu prevederile HG nr. 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular nr. 1;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 completare formularulnr. 1A;.;Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare formular nr.1B;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoanecare sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante-formularul 1C.Pentru mai multe informatii privind consiliul de administratie/organ de conducere sau de supervizare, persoane care detin functii de decizie din cadrul MDRT puteti accesa http: //mdrt.ro/ministerul/conducere.(Bogdan Raileanu, Alina Dinca, Valentin Stanescu, Nastasia Gheorghe);
- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatiadatoriilorexigibile in luna anterioaradatei de depunere a ofertelor ;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. )Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (constructii de cladiri). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul;Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.b)Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 3.800.000 lei., Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de surse finaciare*** In termen de 30 de zile de la semnarea contractului, operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de fondurile necesare derularii proiectului (extras de cont- se va tine cont de prevederile art.185 alin.2din OUG 34/2006- daca finantarea e asigurata din surse proprii sau angajament ferm al finantatorului in cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experianta similaraFisa de experienta similara pentru contracte a caror obiect a fost executia de lucrari de constructii de cladiri.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii de pe partile relevante ale contractului, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.Ca si experienta similara se vor prezenta 3 contracte prestate in ultimii 5 ani de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul contractuluia caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu 1.140.000 lei., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorDeclaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. F 6 va fi insotit de Anexa A privind Cv-urile pentru persoanele propuse pt. indeplinirea contractului.Of va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi. - diplome privind specializarea personalului(studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala) -autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente sau in lipsa, Pt. EX. LUCR. este necesar urm.pers: - 1 man. gen. de proiect in dom. construct. civ. si indust. cu exp. de minim 5 ani in ing, cu coord. a cel putin unui proiect similar din punct de vedere al complexitatii;
- 2 sefi de santier cu studii de inginerie - constr. si o exper prof de cel putin 5 ani in inginerie, cu impl. in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din pct de vedere al complex;
- 1 respons. tehnic cu executia (RTE), atestatipentru domeniul I - Constructii civile, industr, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere- 4 ing. sau subingineri construct. civile, industriale, cu vechime minima 3 ani in inginerie-1 repons. cu cal. (C.Q.)Of. va prez. in copie certif. pentru conf. cu orig urm. doc.: - cart. de munca sau, sau, contr. indiv. de munca ale pers. invocat sau contr de prest. serv.-1 coordonatorin mat. de securitate si sanatate in munca in per. executie;va trebui sa respecte cond impuse de HG 300/2006, In cazul personalului propus se vor crea alternative privind informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrariOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune): statie topo, statie betoane, 3 cilindri compactori de minim 0, 7t, 5 auto basculante de minim 16t, 2 buldoexcavatoare si o macara de minim 7, 5 t, laboratoare utilizate si autorizate cu grad corespunzator lucrarilor., Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatiiSe va prezenta certificatul ISO9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii., Standarde de protectia mediuluiSe va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru unul dintre asociati., Declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului .Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 09:03