Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie crese si gradinite in municipiul Bucuresti - sector 2, pachet I


Detaliu pentru invitatia numarul 323035
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Numar invitatie: 323035/03.04.2012
Denumire contract: Lucrari de executie crese si gradinite in municipiul Bucuresti - sector 2, pachet I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +4 0372111409, fax: +4 0372111445, persoana de contact: Teodorescu Bettina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17 - camera 3, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie crese si gradinite in municipiul Bucuresti - sector 2, pachet I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie crese si gradinite in municipiul Bucuresti - sector 2, pachet I
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 777, 872 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.se va constitui in conform.cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prez.in original sau OP sau fila de CEC.Valabil.gar.pt particip.?90 zile calendaristice, de la data depunerii ofertelor. Cuant.gar.de particip.-27700lei. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinde cont.depusa, aut.contr.va retine din gar.de part.in conf.cu art.278, alin.1 din OUG34/2006 suma de 6557, 87 RON.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna exec.este de 3% din val.contr.fara TVA, in conf.cu contr.de executie lucrari, conf.form.nr.14. Gar.de buna ex.poate fi dupa caz, instrument emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar. Daca garantia de buna executie a contr.se va constitui prin plati succesive din sumele datorate pt facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil la dispozitia autoritatii contractante in coform.cu preved. HG 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura;d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista personalului de conducere, din cadrul M.D.R.T., care detine functii de decizie: -Valentin STANESCU, Director General, Directia Generala Lucrari Publice;
-Silviu POPESCU, coordonator, Directia Programul National de Dezvoltare a Infrastructurii;
-Bogdan RAILEANU, Director General, Directia Generala Achizitii Publice;
-Alina DINCA, Director General, Directia Generala Economica si Administrativ;
-Mihai CALOTA, Director General, Directia Generala Juridica;
-Gheorghe NASTASIA, Secretar General-Cristian PETRESCU, Ministru.e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerinteleolicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (constructii de cladiri). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. 2. Pentru persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2008, 2009, 2010 (sau dupa caz 2009, 2010, 2011) Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008-2010/ 2009-2011) trebuie sa fie de minim2.700.000 lei., Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de surse financiare. In termen de 30 de zile de la semnarea contractului, operatoruleconomic declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de fondurile necesare derularii proiectului (extras de cont - se va tine cont de prevederile art. 185 alin.2 din OUG 34/2006- daca finantarea e asigurata din surse proprii sau angajament ferm al finanatatorului in cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Experienta similara. Fisa de experienta imilara pt contracte a caror obiect a fost executie de lucrari de contructii de cladiri. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata), procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului. Ca si experienta similara se va prezenta cel putin un contract, maxim 3 contracte prestate in ultimii 5 ani de natura si complexitate similara lucrarii ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu 800.000 lei., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Decralatie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. F6 va fi insotit de Anexa A privind CV-urile pentru persoanele propuse pt indeplinirea contractului. Ofertantul va prezenta in copie certificate pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat sau contractele de prestari e servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi - diplome privind specializarea personalului (studii, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente sau in lipsa, Pt.EX.LUCR.sunt necesare urmat.pers: 1 man.gen. de proiect in dom.construc.civ.si industr.cu exp. de minim 5 ani in ing., cu coord.a cel putin unui proiect similar dpv al complexitatii;2 sefi de santier cu studii de inginerie constr.si o exper prof. de cel putin 5 ani in inginerie, cu impl. in aceasta calit.in cel putin un proiect similar; 1 respons.tehnic cu exec.(RTE), atestati pentru domeniul I-constr.civ., industr., agrozootehnice; energetice; telecomunicatii, miniere; 4 ing.sau subingineri constr.civ., industr., cu vechime minima 3 ani in inginerie; 1 respons.cu cal.(C.Q.), 1 coordonator in mat.de securit.si sanatate in munca in per.de exec.; va trebui sa respecte cond. impuse de HG 300/2006., In cazul personalului propus se vor crea alternative privind informatii referiloare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune ?contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): statie topo; statie betoane, 3 cilindri compactori de mini 0.7t, 5 auto basculante de minim 16t, 2 buldoexcavatoare si o macara de minim 7.5t;
-laboratoarele utilizate si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilor, Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii Se va prezenta certificatul ISO9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentu toti asociatii, Standarde de protectie a mediului. Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentu toti asociatii, Declaratia pe propire raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari., Declaratie privind asigurarile, di care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a inceia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate risurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla in format electronic pe site-ul www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer