Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Lucrari de executie Dispensar uman, sat Cocu, comuna Cocu, judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 325577
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cocu (Consiliul Local Cocu)
Numar invitatie: 325577/03.05.2012
Denumire contract: , ,Lucrari de executie Dispensar uman, sat Cocu, comuna Cocu, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cocu (Consiliul Local Cocu)Cod fiscal: 4318369, Adresa: Comuna Cocu Sat Richitele de Jos, Jud. Arges, Cocu, Telefon: 0248246450, Fax: 0248246460
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Cocu , Jud. Arges, Cocu, Romania, cod postal: 0300, telefon: +0 0248246450, fax: +0 0248246460, persoana de contact: Primaria Cocu, judetul Arges
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Cocu , Jud. Arges, Cocu, Romania, cod postal: 0300, telefon: +0 0248246450, fax: +0 0248246460, persoana de contact: Primaria Cocu, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Lucrari de executie Dispensar uman, sat Cocu, comuna Cocu, judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Lucrari de executie Dispensar uman, sat Cocu, comuna Cocu, judetul Arges?
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 247 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.700 leifara TVA ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primirea ofertelor, inclusiv.Aceastaeste egalacu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare va fi prelungita in mod corespunzator.In conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in masura in care in cazul depunerii uneicontestatii CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantiade participare, in raport cu valoarea estimata a contractelului suma de4316, 25 leiModul de constituire a garantiei de participare: i) Virament bancar ? Cont bancar nr. RO88TREZ04624510271XXXXX deschis la Trezoreria Pitestiii)ii) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul nr. 3, original;In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.iii) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, Formularul nr. 3, original.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, fara TVA, conform prevederilor art.89 alin(2) din HG nr.925/2006.Potrivi art. 90 din HG 925/2006, garantia de bunaexecutie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, caredevine anexa la contract.Se vor respecta si prevederile HG nr. 1045/2011 in cazul in care se fac retineri succesive..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: -Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului -Formularulnr.05, original.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului Formularulnr.06, original.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: -Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr.07, original-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 25, original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta-Formular nr.15 original;
-Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularulnr.23, original. Persoanelecu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sun urmatoarele: - Tuca Georghe ? primar;
-Tudor Ion ? viceprimar;
-Marghiolu George ? secretar;
- Catanescu Gheorghe - contabil sef; Ofertantul va prezenta: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sa sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare, reorganizare judiciara sau faliment.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte ca autoritatea contractanta sa transmita comunicarea rezultatului procedurii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, sauechivalente, Cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sauegala cu: 536.247 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, Experienta similara: prezentarea cel putin o lucrare/un contract de natura si complexitate similara a carei valoare sa fie de cel putin 536.247lei fara TVA;Pentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursulmediu anual comunicat de BNR/BCE aferent anului in care au fost duse la bun sfarsit lucrarile prezentate caexperienta similara., Resurse tehnice.Prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind resursele umane ne Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: - sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole, se va prezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul constructii civile, industriale sau agricole. Seva prezenta: CV, diploma de studii, atestat si legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil pentru calitate: inginer cu autorizatie CQ pentru domeniile constructii civile sau document echivalent. Se va prezenta CV, diploma de studii, sau decizie de numire, declaratie de diponibilitate, - inspector protectia muncii. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat inspector protectia muncii cu certificat de absolvire a unui curs de specialitate, declaratie de disponibilitate., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze., Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor., SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer