Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE EXECUTIE DRUMURI IN COMUNA BERCENI, JUDETUL ILFOV


Detaliu pentru invitatia numarul 337110
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BERCENI
Numar invitatie: 337110/09.10.2012
Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE DRUMURI IN COMUNA BERCENI, JUDETUL ILFOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERCENICod fiscal: 4434010, Adresa: COMUNA BERCENI JUDETUL ILFOV, Berceni, Telefon: 0723675665, Fax: 021-4680837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul 1 Mai nr. 233, COMUNA BERCENI, JUDETUL ILFOV, Berceni, Romania, cod postal: 077020, fax: +40 213651968, persoana de contact: Vlad Nicoleta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Berceni, bdl 1 Mai, nr. 233 COMUNA BERCENI, JUDETUL ILFOV, COD POSTAL 077020.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE DRUMURI IN COMUNA BERCENI, JUDETUL ILFOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INCHEIEREA UNUI CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE LUCRARI, PENTRU EXECUTAREA UNOR LUCRARI DE EXECUTIE DRUMURI IN COMUNA BERCENI, JUDETUL ILFOV
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 159, 054 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
140.000 RON, valabilitatea garantiei va fi de 90 zile de la data limita primiri ofertelor140.000 RON, valabilitatea garantiei va fi de 90 zile de la data limita primiri ofertelor
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie 5%Modul de constituire a garantiei de buna executie: Prin retineri succesive din situatiile de lucrari sau conform aricolului 90 alin. 1 din HGR 925/2006 sau prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se solicita declaratia de eligibilitate , a declaratiei de neincadrare in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 si a declaratiei de participant la procedura, - se va prezenta certificatele fiscale (privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Declaratie potrivit art. 691 din OUG 34/2006- Persoanele cu drept de decizie din cadrul AC sunt: Primar Ghenu Marian, Viceprimar Covrigea Gheorghe, Contabil Vapor Georgiana/Stoinea Gerogeta, Ilie Gheorghe, Paraschiv Eugen, Gogorina Mircea, Dragomir Tudor, Cristea Gheorghe, Toma Stefan, Alexandru Daniel, Tinca Marius, Ciobanu Marian.Inspector achizitii Vlad Nicoleta- Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin 314/2010 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor prezentat in copie conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului de pe primul loc certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii globale deafaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de: 10.000.000 lei , 2) Se va completa FormularulB2 (Informatii generale)3) Bilantul contabil in copie la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organelecompetente, 1) Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani2) Se va completa Formularul B2 (Informatii generale)3) Bilantul contabil in copie la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5(cinci) ani Ofertantultrebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5(cinci) ani a minim 1(unul)contract similar executat 2)Declaratia si Lista serviciilor de proiectare inultimii 3(trei) ani 3) Conditii minime impuse Ofertantul trebuie sa facadovada ca are sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventiide inchiriere/angajament de punere la dispozitie) pe toata duratacontractului, de toate mijloacele tehnice necesare realizarii obiectivuluiviitorului contract Cerinta minima : - statie topo - program de proiectare CADpentru predare documentatie - statie asfalt -finisor asfalt-cilindru compactor-autogreder-autobasculantasau angajament ferm de la un tert4) Personal specializatCerinte minime: - 1 Proiectant ? inginer specializarea drumuri - 1Responsabil tehnic cu executia lucrarilor in domeniu, 1)Se va completa formularul 12 F In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, se vor prezenta aceste formulare de fiecare membru al asocierii. Lista anexa a acestor formulare va cuprinde cel putin un contract de lucrari ce fac obiectul prezentului contract. Se vor prezenta copii dupa: contractul de lucrari, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului sau alte documente din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului.Nota comuna: Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor Experienta similara se poate prezenta cel putin un contract care sa cuprinda atat proiectare cat si executie, saucontracte distincte cel putiunul de servicii de proiectare si cel putin unul de executie lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract. 2)Se va completa formularul 12 J Lista anexa a acestor formulare va cuprinde cel putin un contract de servicii ce fac obiectul prezentului contract., Se vor prezenta copii dupa: contractul de servicii, procesul verbal de receptie a serviciilor si recomandarea din partea beneficiarului sau alte documente din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului 3) Se va completa Formularul 12 H - Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Pentru statia de asfalt se va prezenta copie conform cu originalul a autorizatiei de mediu;Se solicita a se face dovada formei de proprietate sau de dispozitie asupra utilajelor (facturi, contracte, etc.) sau dovada utilizarii si folosirii acestora (contracte de inchiriere, administrare, etc.) Toate documentele vor fi valabile la dataprezentarii ofertei. 4) se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/ atestare/autorizare; - se prezinta copii de pe contractul de munca. Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ? ISO9001ISO 9001 pentru lucrari de constructii a drumurilor sau echivalent ? copieISO 14001 pentru lucrari de constructii a drumurilor sau echivalent ? copieIn cazul depunerii unei oferte commune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului demanagement de mediu - ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer