Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE EXECUTIE HALA DE LACTATE


Detaliu pentru invitatia numarul 349871
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Oras Santana
Numar invitatie: 349871/03.07.2013
Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE HALA DE LACTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOras SantanaCod fiscal: 3520121, Adresa: Ghioceilor nr. 42, Santana, Telefon: +40 257462082, Fax: +40 257462082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Muncii nr. 120A, Santana, Romania, cod postal: 317280, telefon: +40 257/462082, fax: +40 257/462117, persoana de contact: Dnei Monica Popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Santana, str. Muncii, nr.120A, oras Santana, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE HALA DE LACTATE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie Hala de lactate
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 903.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.200 lei (echivalenta Leu/Euro se va calcula la cursul BNR valabil la data publicarii Invitatiei de Participare).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunerii ofertelor).Moduri de constituire a garantiei de participare: -ordin de plata vizat de banca, cu suma indicata mai sus. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Primariei Orasului Santana deschis la Trezorerie este: RO53TREZ 0215006 XXX 016717Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand documentele de calificare, propunerea tehnica si propunerea financiara.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 5 .In cazul in care prezenta procedura de achizitie publica de lucrari va fi contestata la CNSC, iar acesta va respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine o parte din garantia de participare, conform art. 278?1 alin (1) lit. a) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform FORMULARULUI 12 C.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu FORMULARUL 7. Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei achizitii, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt : dl Tomuta Daniel, Primar al Orasului Santana, infunctia de presedinte cu drept de vot, Gligor Cornel, Viceprimar in cadrul Primariei orasului Santana, Sas Viorica, Secretar al orasului Santana, Ardeu Aurel, Barani Ioan, Cret Adrian-Aurel, Duicu Emilia Isabela, Enache Viorel, Honiges Claudius-Georgian, Laza Emil Traian, Manole Constantin, Musca Ioan Dinorel, Nita Vasile, Poghirc Dorinel, Puia Silviu Catalin, Rus Irina, Scarlatescu Mihai, Stan Iosif, Tuduce Silviu in calitate de consilieri locali Primaria orasului Santana, Socaci Mihaela-Romina, director economic Primaria orasului Santana, Sas Teodor - Sing.constructor din cadrul Primariei orasului Santana, Popovici Monica Simona, consilier juridic Primaria orasului Santana, Costea Violeta Liliana, sef serviciu buget din cadrul Primariei orasului Santana, Batranut Marinela-Elena, Blidar Marius, Rosu Liliana si Cilan Mariana, in calitate de inspectori din cadrul Primariei Santana, Ardelean Ioan, magazioner din cadrul Primariei orasului Santana-Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 5 (daca este cazul) -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate executia de lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generaleCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 220.000 lei.In situatia in care ofertantul si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea acestei cerinte prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimi 5 ani.Ofertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele lucrari similare executate in ultimii 5ani (se considera ultimii 5 ani pana la data limitadedepunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani au derulat cel putin un contract de lucrari similare, cu o valoare de minim 110.000 lei.2.Informatii privind dotarile specificeOfertantii vor prezenta declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- autocisterna, bob elevator, buldozer pe senile, compactor static, convertizor sudura, macara pe pneuri, vibrator de interior pentru beton, macara de fereastra, topitor de bitum, utilaj de ridicat pentru lucrari de finisaj, motopompa, autolaborator mobil, grup termic de sudura, aparat de tractiune(trifor), automacara, betoniera cu cadere libera actionata electric, vibrator de exterior actionat electric, celula de bitum, ciocan pneumatic, electropompa monoetajata de joasa presiune pt apa, incarcator frontal, longrina metalica 3m, motocompresor mobil joasa presiune, perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri, placa vibratoare, pompa roti dintate pt bitum, transportor cu banda mobil3.Informatii privindcapacitatea profesionalaEchipa de experti necesara pentru indeplinirea contractului va fi formata din minim 3 experti, dupa cum urmeaza: A) Manager de proiect ? un absolvent cu studii superioare cu experienta generala de minim 5 ani, care a desfasurat activitati similare celor care fac obiectul procedurii.B) Expert tehnic 1 - un absolvent studii superioare cu experienta generala de minim 5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari cu caracteristici similarea) C) Expert tehnic 2 - un absolvent studii superioarecu experienta generala de minim 3 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari similare.Pentru personalul solicitat la pozitiile 1 ? 3: - Dovada absolvirii se va face cu Diploma de absolvire (copie) sau echivalent;
- Dovada experientei generale se va face prin prezentarea unui CV;Pentru personalul propus se va prezenta in anexa la CV o declaratie de disponibilitate, precum si copia contractului individual de munca sau a contractului de colaborare/prestari servicii incheiat intre ofertant si persoana propusa.b)4.Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. 1. Informatii privindasigurarea calitatii lucrarilorOfertantii vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001, valabil cel putin pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei2. Standarde de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001, valabil cel putin panala datalimita de depunere a ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
20
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer