Achizitie publica - Lucrari de executie in cadrul proiectului ,,Crearea unui centru de sprijinire a afacerilor in Orasul Flamanzi?.
Detaliu pentru invitatia numarul 321385
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321385/06.03.2012
Denumire contract: Lucrari de executie in cadrul proiectului , ,Crearea unui centru de sprijinire a afacerilor in Orasul Flamanzi?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL FLAMANZI (Primaria Orasului Flamanzi)Cod fiscal: 3372173, Adresa: ORAS FLAMANZI, Flamanzi, Telefon: 0745057921, Fax: 0231552626
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORAS FLAMANZI, Flamanzi, Romania, cod postal: 717155, telefon: +40 231552351, fax: +40 231552626, persoana de contact: Rebenciuc Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Flamanzi, str. Dimitrie Iov, nr. 284, oras Flamanzi, jud. Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie in cadrul proiectului , ,Crearea unui centru de sprijinire a afacerilor in Orasul Flamanzi?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Crearea unei structuri de sprijinire a afacerilor dotata si echipata, cu rol de incubator care reprezinta un cadru favorabil valorificarii potentialului firmelor si dezvoltarii mediului de afaceri, oferind urmatoarele servicii: servicii inchiriere spatii de birouri ( 12 birouri cu o suprafata totala de 255 mp ); servicii inchiriere sala cu functiuni multiple de 40 locuri ( 38, 9 mp ): sala de conferinta, sala videoconferinte, sala multimedia ( numita in continuare sala multifunctionala ); servicii administrative ( telefon, fax, copiator, secretariat, internet ); servicii consultanta: 1 consultant juridic, 1 consultant economic, 1 consultant marketing.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 720, 056 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val gar part: 34.000 lei ( cu decl IMM: 17.000 LEI )Modul de constituire a garantiei pentru participare: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara din Romania sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- ordin de plata in contul Autoritatii Contractante? Orasul Flamanzi, (cod fiscal 3172173, cont RO31TREZ1165006XXX000262, deschis la Trezoreria Botosani), confirmat (certificat) de banca emitenta.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele asocierii sau a unui membru al asocierii cu nominalizarea tuturor celorlalti membri ai asocierii de operatori economici.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
Garantie de buna executie
Da10% din val contr fara TVAModul acceptat de constituire a garantiei de buna executie: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Executantul va deschide , in max 5 zile lucre de la semn contr, laTrezoreria Statului din Botosani un cont de disponibil distinct la dispoz autorit contract, in care va fi depusa o suma initiala reprez 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Sa isi defineasca calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul nr. 2 din sectiunea Formulare2. Acord de asociere (daca este cazul) ? Formular 13"In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.Aceasta declaratie trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat in oferta.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 2Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea FormulareIn cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociat/ antreprenor general implicat in oferta.Cerinta nr. 3Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006. Se va completa formularul nr. 4 din sectiune Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar ? Constantin PITORAC;
- Viceprimar ? Dan OLOERIU;
- Secretar ? Paraschiva VICIRIUC;
- Consilier juridic ? Mariana MIULESCU;
- Contabil sef ? Aurelia IFTODI;
- Viza C.F.P. ? Lenuta AIRINEINote: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, respectiv subcontractare, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociat/ antreprenor general/ subcontractant implicat in oferta.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta formularul de mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea. Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea Formulare si se va prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Note: a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti;b)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 5Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta formularul nr. 6 din sectiunea Formulare, in original.2. Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.3. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data depunerii ofertelor.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Note: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti, iar in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra neincadrarea in prevederile lit. a, c1 si d corespunzatoare art. 181 din OUG nr. 34/2006; Tertul sustinator va prezenta Formularul nr. 6, completand doar punctele a, c si d.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Pentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru executialucrarilor ce fac obiectul contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate executia de lucrari ce fac obiectul contractului.2. Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalarea componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, valabilala data depunerii ofertei, in conformitate cu prevederile art. 34, alin. (1) din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, modificata si completata ulterior;3. Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE tip B ( valabil la data depunerii ofertelor ) pentru executie bransamente electrice.Obs.: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestora cu cele depuse in oferta.Note: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr. 2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.Cerinta nr. 2Pentru persoane fizice/juridice straine: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale, valabile in tara de origine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, in original sau copie legalizata, insotite detraducere legalizata in limba romana.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere ( Formular6.1.)prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca: a. in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu 3.400.000 leiSe va compl form 7 ? Inf gen;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Sa fi executat in ultimii 5 ani lucrari de constructii civile in cadrul unui contract cu o val min de 1.700.000 lei fara TVA sau maxim doua contracte cu o valoare cumulata de min 1.700.000 lei fara TVADecl priv lista principalelor lucr exec in ultimii 5 ani ( calculat pana la data limita de depunere a ofertelor )-Formular 8In situatia in care contr au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autorit contract va lua in consider lucr exec si duse la bun sfarsit in perioada solicit si va avea in vedere doar lucr exec in aceasta perioada.Inform priv exper simil: form 9 , ptr contr prezent ca exper similara, Cerinta nr. 2Sa asigure cel putin urmatoarele persoane responsabile de indeplinirea contractului: -Coordonator de lucrari ( Sef de santier ) - 1 persoana;
-Responsabil cu controlul calitatii ? 1 persoana;
-Responsabil tehnic cu executia ? 1 persoana;
- Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? 1 persoana;Decl priv personalul: form. 10Decl disponibilitate: form 12Se va prezenta lista cu person de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnolog de lucru propuse pentru realizarea contr( formular 10.1.)Person de exec pe specialit trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure execut lucr conform grafic de exec propus si corelat cu echipam din dotare., Cerinta nr. 3Decl priv utilajele/echipam/instal de care poate dispune ofert ptr indeplin corespunzat a contr: form 20Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune de un laboratorautorizat ISC ( propriu sau contract de prestare/colaborare ) pentru determinarile necesare la executia proiectului.Sustinatorul va prezenta: - form 15 ? Angajam priv sustin tehnica si profesion a ofert- form 5 - Decl eligibilit- form 6, lit. a), c) si d) - Decl, Cerinta nr. 4Prezentarea de informatii despre subcontractantiDeclar ce contine inform priv partea/partile din contr, pe care ofert are, eventual, intentia sa o subcontr, sau ce urmeaza a fi indeplinit de subcontr, specializ si acordul acestora de a participa ca subcontr in cadrul contr. Se va completa form 13Decl subcontr priv calitatea de participant la procedura: form 2Decl subcontr priv neincadr in situatiile prev la art. 691 din OUG 34/2006: form 4In cazul in care ofert nu are subcontr, pe form se specifica , ,NU AVEM SUBCONTRACTANTI? Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2008/echivalentNota: Pentru demostr indeplinirii cerintelor priv stand de asig a calitnu se accepta prezentarea de docum din care sa rezulte ca operat econ este in curs de certificare., Standarde de protectia mediuluiISO 14001:2005/echivalentNota: Ptr demostr indeplin cerintelor priv standard de prot mediului nu se accepta prezentarea de docum din care sa rezulte ca oper econ este in curs de certific
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 11:01