Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie in cadrul proiectului "O sansa pentru o noua raza de soare"-reabilitarea/modernizarea si echiparea specifica a Complexului de servicii comunitare "Raza de Soare", Baicoi, jud. Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 340831
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 340831/10.12.2012
Denumire contract: Lucrari de executie in cadrul proiectului "O sansa pentru o noua raza de soare"-reabilitarea/modernizarea si echiparea specifica a Complexului de servicii comunitare "Raza de Soare", Baicoi, jud. Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244529602, fax: +40 244407797, persoana de contact: Marius Conatantin Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Prahova, b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 423, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie in cadrul proiectului "O sansa pentru o noua raza de soare"-reabilitarea/modernizarea si echiparea specifica a Complexului de servicii comunitare "Raza de Soare", Baicoi, jud. Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare ptr. constructiile existente (consolidare si extindere structura, recompartimentari, hidroizolatii, finisaje, refaceri instalatii interioare si exterioare, amenajare spatii exterioare, lucrari de tamplarie interioare si exterioare.
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 403, 446.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 48000 lei.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari sau ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul B sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul B si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara.Echivalenta lei/valuta se va face la data de 30.01.2013.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.nr.925/2006. Ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art.278^1, lit.c) din OUG nr.34/2006, respectiv retinerea din garantia de participare a sumei de 6183, 45 lei in cazul respingerii contestatiei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale(in acest caz, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011);sau prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;sau prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.1 disponibil in "modele de formulare.doc". Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.2 disponibil in "modele de formulare.doc". Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator(lit.a), c 1), d)), dupa caz.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, prin care se certifica faptul ca, participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.- Formularul CERT disponibil in "modele de formulare.doc".In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider al asocierii.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 3.In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata de catre fiecare asociat in parte.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.4 disponibil in "modele de formulare.doc". Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceeea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, sunt: Mircea Cosma- Presedinte al Consiliului Judetean Prahova; Mircea Rosca - Vicepresedinte; Constantin Laurentiu Rebega - Vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? Administrator Public al judetului, Mihail Pavel ? Secretar al judetului Prahova, Dan Ciolac, Ovidiu Cord, Mihai Adrian Albulescu, Zaharia Costin, Simona David, Ion Dilirici, Adrian Florin Dobre, Florin Auras Dragomir, Paul Dumbravanu, Rares Dan Enescu, Dragos Ionel Gunia, Virgil Guran, Radu Cezar Liviu Ionescu, Ion Ionica, Ion Luchian, Gabriel Razvan Lungu, Darius Dumitru Mesca, Laurentiu Daniel Mitrea, Gheorghe Neaga, Dumitru Daniel Neagoe, Constantin Negoi, Marius Nicolai, Georgiana Diana Niculescu, Catalin Razvan Nita, Nicolae Oprescu, Vasile Patrascu, Toma Pintoiu, Elisabeta Popovici, Ludmila Sfarloaga, Jenica Tabacu, Bogdan Andrei Toader, Dorin Tudora, Viorica Vasile, David Andrei Viter- consilieri judeteni; Marius Constantin Nicolae - Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Maria Dovinca - Director executiv Directia Economica; Elena Popescu - Director adjunct Directia Economica; Gheorghe Bratosin - Sef serviciu achizitii; Alina Georgiana Pana ? Sef serviciu juridic; Andreea Magdalena nachila, Nicoleta banica, Cristina Dana Naftanaila, Mariana Stoian-membri UIP.?6.Cazier judiciar si cazier fiscal pentru operatorul economic. Se vor prezenta cazierul judiciar si cazierul fiscal valabile la data depunerii ofertelor, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".7.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii societatii declarati la ONRC, valabil la data depunerii ofertelor, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".8.Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.9.Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale. Se va prezenta certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi respinse cu exceptia cazului in care operatorii prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice straine operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau tara de rezidenta. In cazul in care aceste certificate nu sunt emise de tara de origine sau tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Toate documentele de la aceasta sectiune se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta poate fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.a) Certificatul constatator se va prezenta in copie, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa. fie indeplinite de fiecare asociat in parte.b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente echivalente.Documentele se vor prezenta in copie, insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea de 4800000, 00 lei.Echivalenta Leu ? Euro se calculeaza potrivit cursului de schimb mediu anual comunicat de B.N.R. si valabil pentru fiecare din anii 2009, 2010, 2011 si anume: 2009-4, 2373 lei/euro;2010-4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379 lei/euro.Conform prevederilor Legii nr.346/2004, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri.Operatorii pot solicita aceasta reducere prin prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completata conform modelului prevazut in lege., 2.Bilanturile contabile prescurtate pentru anii 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente.Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana., 3.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are la dispozitie resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de minim 6 luni de la data semnarii contractului. Suma necesara - cel putin 1.000.000 lei.Suma va fi destinata realizarii contractului in cazul ofertei castigatoare, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic., 4.Asigurarea lucrarii reprezinta: asigurarea lucrarilor, impreuna cu materialele si instalatiile incorporate in lucrare, pana la acoperirea intregului cost, impotriva oricaror pierderi sau deteriorari, indiferent din ce cauza s-ar produce, altele decat forta majora sau decat riscurile atribuibile prin contract autoritatii contractante. Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul, ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, ofertantul va prezenta la semnarea contractului de lucrari, un contract (polita de asigurare) cu o firma de asigurari/organism financiar, privind asigurarea lucrarii si perioada de timp pentru care aceasta se asigura. Asigurarea trebuie sa acopere valoarea ofertei si va fi valabila pe perioada de executie a lucrarii cumulata cu perioada de garantie de buna executie a lucrarii.In cazul unei asocieri, declaratia privind asigurarea lucrarii va fi prezentata de grupul de asociati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Se considera ultimii 5 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Din lista prezentata, operatorul va extrage una sau mai multe lucrari pentru care va intocmi fise de experienta similara, in care se vor prezenta unul sau mai multe contracte de constructie similare lucrarii supuse procedurii, care sa inglobeze categorii de lucrari de natura celor de mai jos: a)lucrari de reabilitare pentru constructii;b)consolidare si extindere structura, recompartimentare si camasuire;c)hidroizolatii;d)finisaje interioare si exterioare;e)schimbare tamplarie interioara si exterioara;f)amenajare spatii exterioare(spatii verzi si alei);g)refacere gard;h)refacere instalatii apa, canalizare, electrice, sanitare, incalzire, climatizare, ventilatie.Experienta similara pe cerintele de mai sus poate fi dovedita de un singur operator economic, de un grup de asociati prin cumul de contracte, sau de un singur tert sustinator., 2.Fisa/Fisele de experienta similara conform Formularului EXP, vor fi insotite de cel putin un document (copie dupa contractul nominalizat/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau finale sau partiale pentru contractul nominalizat), prin care sa confirme executia de lucrari, de natura si complexitatea procedurii.In cazul in care se va prezenta un contract care contine clauze de confidentialitate, ce impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va putea prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, centralizatorul lucrarilor care fac obiectul contractului, din care sa reiasa natura acestora, precum si semnaturile/stampila partilor.Precizarea este valabila si pentru operatorii economici nerezidenti(straini).Acestia vor prezenta copiile respective insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana., 3.Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie), de dotarile tehnice necesare realizarii proiectului. In cazul asocierilor, declaratia trebuie completata de catre liderul asocierii si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asocierii., 4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, pe ultimii 3 ani. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat., 5.Informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractuluiimpreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata., 5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, echipa de conducere fiind alcatuita din minim urmatorii specialisti: - manager de proiect, care a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, cod C.O.R. 241919);
- sef de santier ? inginer cu studii de inginerie- constructii/instalatii pentru constructii, cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;
-responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca;
-responsabil tehnic cu executia (RTE)atestat in domeniul I - constructii civile si industriale;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul IX ? constructii edilitare si de gospodarire comunala;
-responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)., 5.Pentru fiecare membru al echipei se vor completa si prezenta: - CVdetaliat, semnat de catre fiecare titular in parte, in care sa de prezinte pozitia si responsabilitatile persoanei respective;
- copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare;
- copii dupa diplome/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor- pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate(CQ) este suficienta prezentarea deciziei interne de numire in functie- angajament de participare - Formular nr. 10 .- Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 11 in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, prin care se angajeaza la indeplinirea contractului pe durata de executie a acestuia.Responsabilii tehnici cu executia lucrarilor trebuie sa faca dovada ca, pe toata durata contractului de executie, se vor afla in relatie contractuala cu ofertantul., 6.Angajamentul privind resursele umane prin care, operatorul economic se angajeaza la inlocuirea respectivelor persoanenumai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., 7.Informatii privind subcontractantii: Se va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Resursele tehnice si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Subcontractantul/subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 1 din OUG nr.34/2006., 8.Sustinerea de catre o alta persoana: In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia de neincadrare in prevederile art. 180, ale art.181 lit.a), c 1), d) si ale art.69 1 din OUG nr.34/2006., 9.In conformitate cu art. 11, alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor, o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. 1.Standarde de asigurare a calitatii: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie (constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale). Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat, dupa caz., 2.Standarde de asigurare a protectiei mediului: Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie (constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale). Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat, dupa caz.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la Invitatia de participare in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer