Achizitie publica - Lucrari de executie in cadrul proiectului: "Stadion comunal in comuna Dorna Candrenilor"
Detaliu pentru invitatia numarul 322911
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322911/28.03.2012
Denumire contract: Lucrari de executie in cadrul proiectului: "Stadion comunal in comuna Dorna Candrenilor"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)Cod fiscal: 4326914, Adresa: str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Telefon: 0230575005, Fax: 0230575167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Dorna Candrenilor, str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, judetul Suceava, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 0230575005, fax: +40 0230575167, persoana de contact: Candrea Mafteiu - Primar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dorna Candrenilor, str. Principala , nr.85, localitatea Dorna Candrenilor, judetul Suceava, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 0230575005, fax: +40 0230575167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie in cadrul proiectului: "Stadion comunal in comuna Dorna Candrenilor"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor in cadrul proiectului: "Stadion comunal in comuna Dorna Candrenilor".
II.1.6) CPV: 45212224-2 - Lucrari de constructii de stadioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 572 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare -2% din valoarea estimata a contractului, adica 9671, 14lei.Nota : operatorii care fac dovada ca sunt IMM-uri pot constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui prin scrisoare de garantie, instrument de garantare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest ultim caz, contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont la dispozitia autoritatii contractante. Suma depusa initial nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indeplinirii contr. aut. contractanta va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate pana la concurenta sumei reprezentand gar. buna executie.Cuatumul gar.buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea contr.si se constituiepe o perioada de minim 24 de luni de la data p.v. de receptie la terminarea lucrarilor. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra gar.buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contr., in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Vafi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Dorna Candrenilor are cunostinta ca, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membrii asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publicaofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.9; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt d-l Mafteiu CANDREA ? primarul comunei, d-na Irina-Speranta CANDREA ? secretarul comunei si d-na Ioana DELIMAN - Responsabil achizitii publice; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 8. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor. Documentului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea ca ofertantul are sau va avea acces la momentul semnarii contractului la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori ale mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, in valoare de 53.700 leiindependent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare., Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 967.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: a)Coordonator de lucrari, inginer/subinginer absolvent al unei facultati de profil (constructii civile), cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; b)Coordonator de lucrari instalatii, inginer/subinginer absolvent al unei facultati de profil (instalatii in constructii), cu experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;c)Responsabil tehnic cu executia atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul I - constructii civile, industriale, agrozootehnice;, Asigurarea cu personal de executie (direct productiv), Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantul va face dovada ca dispune de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respectarea prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii februarie 2012. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transport si laboratoarelor va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata.Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: -exploatare de agregate (balastiera);
-statie de sortare-spalare-concasarea agregatelor;
-statie de preparare a betoanelor de ciment;
-laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, cu autorizatie emisa de Guvernul Romaniei ? ISC val, Informatii privind subcontractantii, Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor)., Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari de constructii cladiri civile si terenuri de sport/stadioane. Se vor avea in vedere maxim 2 contracte cu vloarea fara TVA insumata mai mare sau egala decat pragul de 435.000 lei. Ofertantul va prezenta-o fisa a lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea- Formular nr. 11a;
-certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator (Formular nr. 11c), recomandare (Formular nr. 11b), proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala;, Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor - Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Constructii civile. Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificareISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 de puncte. Pentru preturile ofertate diferit se va aplica formulaP(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 de puncte), P(n) ? pretul ofertat
Termen de executie lucrare
20
Descriere: Pentru o durata de finalizare mai mica sau egala cu 3 luni calendaristice se acorda punctajul maxim de 20 de puncte. Pentru o alta durata se aplica formula: T(n) = (3 luni/termen (n)) x punctajul maxim acordat de 20 de puncte, (T(n) ? Termen ofertat pentru finalizarea tuturor lucrarilor, exprimat in luni calendaristice). Durata de executie maxima acceptata este de 9 luni calendaristice.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Pentru o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 60 de luni calendaristice se acorda punctajul maxim de 20 de puncte. Pentru o alta perioada a garantiei acordata lucrarilor se aplica formula: G(n) = (perioada de garantie acordata lucrarilor in oferta (n)/60 de luni) x punctajul maxim acordat de 20 de puncte. ( G(n) ? Perioada garantiei acordata lucrarilor). Ofertele cu o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mica decat 24 de luni vor fi respinse ca inacceptabile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 17:02