Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie in cadrul proiectului: "Stadion comunal in comuna Dorna Candrenilor"


Detaliu pentru invitatia numarul 331462
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)
Numar invitatie: 331462/11.07.2012
Denumire contract: Lucrari de executie in cadrul proiectului: "Stadion comunal in comuna Dorna Candrenilor"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)Cod fiscal: 4326914, Adresa: str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Telefon: 0230575005, Fax: 0230575167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 0230575005, fax: +40 0230575167, persoana de contact: Mafteiu CANDREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dorna Candrenilor, localitatea Dorna Candrenilor, comuna Dorna Candrenilor, str. Principala nr.85, cod postal: 727190, telefon: +40 0230575005, fax: +40 0230575167.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie in cadrul proiectului: "Stadion comunal in comuna Dorna Candrenilor"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor in cadrul proiectului: "Stadion comunal in comuna Dorna Candrenilor".
II.1.6) CPV: 45212224-2 - Lucrari de constructii de stadioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 653, 321 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 13.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Dorna Candrenilor are cunostinta ca, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membrii asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 8. 7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.9; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: d-l Mafteiu CANDREA ? primarul comunei; d-na Irina-Speranta CANDREA ? secretarul comunei; d-na Ioana DELIMAN ? responsabil achizitii publice; d-na Maricica URSU ? contabil sef; d-l Candrea Bogza Gheorghe ? consilier local, d-l Juravle Petru ? consilier local, d-l Danea Dorel ? consilier local; d-l Chelsoi Adrian ? consilier local, d-na Mitrofan Ana ? consilier local, d-l Bordei Teodor ? consilier local, d-l Nedelea Roman ? consilier local, d-l Ruscan Vasile ? consilier local, d-l Ungureanu Dragos ? consilier local, d-l Ungureanu Viorel ? consilier local, d-l Pentelescu Vasile ? consilier local, d-l Tiganetea Ilie ? consilier local; Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor. Documentului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata. 2. Detinerea atestarii ANRE pentru executia instalatiilor electrice - copie, aflata in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 1.300.000 lei. Ofertantul va prezenta: 1. Documentul ?Informatii generale? - Formular nr. 10 - continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani. 2. Bilanturile pentru ultimii 3 ani incheiati in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei., Demonstrarea ca ofertantul are sau va avea acces la momentul semnarii contractului la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori ale mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, in valoare de 72.500 lei independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare. Ofertantul va prezenta declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari de constructii cladiri civile si terenuri de sport/stadioane. Se vor avea in vedere maxim 2 contracte cu valoarea fara TVA insumata mai mare sau egala decat pragul de 650.000 lei. Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor) - Formular nr. 11. Pentru demonstarea experientei similare se vor prezenta 1. fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea- Formular nr. 11a; 2. copie dupa contractul/contractele de lucrari/acte aditionale; 3. certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator (Formular nr. 11c), recomandare (Formular nr. 11b);4. proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala;, Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor: Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Constructii civile. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: a)Coordonator de lucrari, inginer/subinginer absolvent al unei facultati de profil (constructii civile), cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; b)Coordonator de lucrari instalatii, inginer/subinginer absolvent al unei facultati de profil (instalatii in constructii), cu experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; c)Responsabil tehnic cu executia atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul I - constructii civile, industriale, agrozootehnice;, Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor - Formular 12, 12a. Ofertantul va face dovada ca dispune fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut. Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri si diplome de studii. Pentru persoanele desemnate Responsabil tehnic cu executia se va solicita prezentarea de copii dupa certificatele de atestare si legitimatia vizata pentru anul 2012. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate - Formular nr. 14., Ofertantul va face dovada detinerii de personal de executie (direct productiv). Ofertantul va face dovada detinerii de suficient personal de executie (direct productiv), in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari inauntrul termenului de executie ofertat - Formular nr. 12b., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantul va face dovada ca dispune de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respectarea prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii mai 2012.Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: -exploatare de agregate (balastiera); -statie de sortare-spalare-concasare a agregatelor; -statie de preparare a betoanelor de ciment; -laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, cu autorizatie emisa de Guvernul Romaniei ? ISC val la data deschiderii ofertelor., Ofertantul va prezenta o declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular nr. 15. Ofertantul va face dovada detinerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului. Pentru laboratorul de analize si incercari in constructii cu grad II se va prezenta lista cu incercarile autorizate care trebuie sa confirme autorizarea incercarilor/determinarilor specifice lucrarilor care fac obiectul contractului., Informatii privind subcontractantii. Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 16. Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 de puncte. Pentru preturile ofertate diferit se va aplica formulaP(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 de puncte), P(n) ? pretul ofertat
Termen de executie lucrare
20
Descriere: Pentru o durata de finalizare mai mica sau egala cu 3 luni calendaristice se acorda punctajul maxim de 20 de puncte. Pentru ofertele care ofera un termen mai mic decat cel minim acceptat, ofertele nu vor fi punctate suplimentare. Pentru ofertele care ofera un termen de executie mai mare de 9 luni, acestea vor fi declarate neconforme. Pentru ofertele care ofera un termen de executie intre termenul minin acceptat si cel maxim, puncatjul se acorda conform formulei: T(n) = (3 luni/termen (n)) x punctajul maxim acordat de 20 de puncte, (T(n) ? Termen ofertat pentru finalizarea tuturor lucrarilor, exprimat in luni calendaristice).
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Pentru oferta care ofera termenul maxim(60 luni calendaristice) se acorda punctaj maxim. Pentru oferta care ofera un termen peste cel maxim acceptat, aceasta nu se puncteaza suplimentar. Pentru oferta care ofera un termen de garantie intre termenul maxim si minim acceptat, se acorda punctaj conform formulei: G(n) = (perioada de garantie acordata lucrarilor in oferta (n)/60 de luni) x punctajul maxim acordat de 20 de puncte. ( G(n) ? Perioada garantiei acordata lucrarilor). Ofertele care ofera un termen de garantie mai mic decat termenul minim acceptat (24 luni calendaristice), vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer