Achizitie publica - Lucrari de executie ?Infiintare sistem de canalizare si extindere retea de alimentare cu apa in comuna Malu cu Flori judetul Dambovita?
Detaliu pentru invitatia numarul 330370
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330370/26.06.2012
Denumire contract: Lucrari de executie ?Infiintare sistem de canalizare si extindere retea de alimentare cu apa in comuna Malu cu Flori judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALU CU FLORICod fiscal: 4344244, Adresa: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Telefon: 0245-670114, Fax: 0245-670114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Romania, cod postal: 137285, telefon: +40 245-670114, fax: +40 245-670114, persoana de contact: Petre Vintilescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Malu cu Flori, Malu cu Flori, Romania, cod postal: 137285, telefon: +40 245-670114, fax: +40 245-670114, persoana de contact: Stoica Aurelia Cerasela 0769095901
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie ?Infiintare sistem de canalizare si extindere retea de alimentare cu apa in comuna Malu cu Flori judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie ?Infiintare sistem de canalizare si extindere retea de alimentare cu apa in comuna Malu cu Flori judetul Dambovita?in conditii optime de calitate si durata a executiei, pe tot parcursul executiei lucrarilor de la data emiterii de catre beneficiar a ordinului de incepere pana la efectuarea receptiei finale a lucrarilor, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 349, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 86991, 60 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO82TREZ2715006XXX006030 deschis la TrezoreriaTargoviste, Beneficiar: Primaria comunei Malu cu Flori, cod fiscal 4344244 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara T.V.A. (5 % in cazul IMM)Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: - unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006- prin depunerea la casierie a unor sume in numerar ( in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare);sau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform Hg1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Anexa 10 ? semnata si stampilata de ofertant;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Anexa 10? semnata si stampilata de ofertant;3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local .a). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN3700 din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, . In original/copie legalizata pentru conformitate. Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Persoane cu functii de decizie in cadrul Primariei Malu cu Flori: Toma Procopie ? Ordonator principal de crediteVintilescu Petre - ViceprimarCerasela Aurelia Stoica ? ConsilierSimene Gabriela ? ConsilierLunescu Doina ? contabilCorlet Maria - contabil
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta bilantul la 31.12.2010 inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE1.Experienta similara1. Din cadrul listei, unul sau mai multe contracte similare sa fie in valoare insumata de minim 1.000.000 lei, fara TVA.Pentru acest/aceste contract/contracte se vor prezenta: - o fisa de experienta similara, cu informatiile relevante pentru autoritatea contractanta;
- Recomandarea/certificarea din partea beneficiarului de contract, aferenta/aferente contractului/contractelor prezentate, privind indeplinirea obligatiilor contractuale ? copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Anexa nr. 17- Informatii referitoare la personalul de conducere si Anexa nr. 42 ? Personal muncitor de specialitate, la care se va anexa CV si copii certificate.Personalul de conducere pentru realizare investitiei va fi : -coordonator lucrare, angajat, cu experienta relevanta in domeniul managementului proiectelor ;
-inginer canalizare si alimentare cu apa;
-responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul canalizarii si alimentarilor cu apa;
-CQ ? atestat pentru categoria constructii rutiere, drumuri, alimentare cu apa si canalizare. Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice.Pentru personalul precizat mai sus se vor atasa: i)Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului, ii) Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. Documente suplimentare prin care se pot confirma competentele si abilitatile declarate prin CV.Angajamentul de participare, in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Anexa nr. 17, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului., 3. Resurse materialea. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere), prezentand Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Ofertantul va trebui sa faca dovada ca detine in proprietate, leasing sau inchiriere dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloace de transport disponibilizate pentru indeplinirea contractului: - 1 Incarcator escavator;
-2 Autobasculante;
- 1 Autobetoniere;
- 1 Vibrator beton intern;
- 1 Autogreder;
- 1 Buldozer.b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006, 4.Informatii privind subcontractatii/ asociatii.a. Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), conform Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti, precum si acordurile de subcontractare;Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele documente: - declaratia pe propria raspundere, in temeiul art. 69ยน din OUG 34/2006 completata; informatiile solicitate la punctul III.2.3) ?capacitatea tehnica si/sau profesionala - resurse umane, privind partea sa de implicare in cadrul contractuluib. Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului Anexa nr. 44? Model ACORD DE ASOCIERE. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului: ISO 14001, ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Timp de executie a lucrarii
30
Descriere: componenta tehnica- timpul se va exprima in luni.
Durata de garantie
20
Descriere: componenta tehnica - se va exprima in ani
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 15:54