Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie investitie de baza pentru proiectul "Centrul de excelenta in turism si servicii Tomis" cod SMIS 40036


Detaliu pentru invitatia numarul 348798
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 348798/18.06.2013
Denumire contract: Lucrari de executie investitie de baza pentru proiectul "Centrul de excelenta in turism si servicii Tomis" cod SMIS 40036
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd.Tomis nr.51, Constanta, Romania, cod postal 900725
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie investitie de baza pentru proiectul "Centrul de excelenta in turism si servicii Tomis" cod SMIS 40036
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie investitie de baza pentru proiectul "Centrul de excelenta in turism si servicii Tomis", cod SMIS 40036, conform cerintelor si listelor de cantitati din caietele de sarcini si proiectul tehnic; Valoarea estimata totala a contractului ce contine diverse si neprevazute este de 3.781.091, 00 lei fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute: 381.268, 00 lei fara TVA, reprezentand 10% conform deviz general proiectant.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 781, 091 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 35.000 lei. Pentru garantia de participare constituita in alta mondeda decat leu, cursul care va fi luat in calculul echivalentei va fi cursul leu/valuta comunicat de BNR din data data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv: 7.561, 09 lei.GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM cf Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, conform Formularului 3 din Sectiunea III Formulare; declaratia va fi prezentata si de tert sustinator, daca este cazul.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualiz., completata conform Formularului 4 din Sectiunea Formulare;declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi prezentata si de tert sustinator, daca este cazul.3.Pentru persoane juridice/fizice romane: prezentare Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;pentru persoane juridice/fizice straine: prezentare certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Constantinescu Nicusor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Titimeaua Ionut, Taicutu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Vasile Carmen-Florentina, Cenusa Titi, Vornicu Elena, Lungu Mihaela, Mihaiesi Gabriela, Boaca Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Badila Eduard Gabriel, Marin Raluca Alina, Tanasa Getuta, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminita, Ragalie Danut, Nache Ioan Mihai.Consilieri judeteni: Albu Ioan, Anghel Panait, Bedivan Dumitru, Carp Doina-Eufrosina, Crusoveanu Marian, Constantin Florian, Dumitrache Ion, Florea Dumitru, Fronescu Nicolae-Stelian, Fintina Ionut, Gavrila Florin-Tudor, Gheorghe Corina, Ioana Elena, Magiru Maria, Marin Laurentiu-Marius, Mascas Alexandru-Gabriel, Marcus Ioan, Mandila Gheorghe, Memis Baiazid, Mihaesi Gheorghe, Mocianu Sorin, Munteanu Petrica, Osman Fedbi, Panait Cornel, Peride Niculae, Prodan Ecaterina, Radu Ion, Slabu Gheorghe, Silaghi Eugen, Sponte Adrian-Doru, Teodorescu Atanasie, Tutuianu Marius-Horia, Ulmeanu Ciprian-George.Nota: Declaratia trebuie completata de catre Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform Formularului 6 din Sectiunea Formulare.6.Declaratie privind calitatea de participant conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Pentru persoane juridice straine.Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie, insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.3.Atestat/autorizare pentru proiectarea si executia de instalatii/lucrari electrice eliberat de ANRE (sau echivalent)pentru lucrarile ce urmeaza a fi executate.Documente de confirmare: Se va prezenta certificatul de atestare sau documentul echivalent, valabil la data limita de depunere ofertei.4.Atestat/autorizare pentru proiectarea si executia de lucrari bransamente retea de gaze naturale, eliberat de ANRE (sau echivalent)pentru lucrarilor ce urmeaza a fi executate.Documente de confirmare: Se va prezenta certificatul de atestare sau documentul echivalent, valabil la data limita de depunere ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minimum 520.000 lei, pentru o perioada de 2 luni., Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 6.000.000 lei. Echivalentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele aferente anului 2012 inregistrate si avizate de organele competente, acesta va prezenta orice alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare. Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea presoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii si in acest sens ofertantii vor prezenta: CV-uri si documente care demonstreaza calificarea/atestarea experientei specifice pentru pozitia propusa in cadrul echipei, respectiv: diplome studii, atestate valabile la data depunerii ofertelor (acolo unde sunt solicitate aceste atestate). In cazul in care, membrii echipei propuse pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai operatorului economic, acestia vor prezenta o declaratie de disponibilitate. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestuia nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice initiale., 6.Proiectant si Executant/Personal autorizat pentru lucrari electrice atestat ANRE; Cerinte: atestat/autorizare ANRE pentru proiectare si executie lucrari electrice (pentru lucrarile ce urmeaza a fi executate), valabila la data limita de depunere a ofertelor; 7. Proiectant si Executant/Personal autorizat pentru lucrarile la bransament la reteaua de gaze naturale atestat ANRE Cerinte: atestat/autorizare ANRE pentru proiectare si executie lucrari bransament la reteaua de gaze naturale atestat ANRE (pentru lucrarile ce urmeaza a fi executate), valabila la data limita de depunere a ofertelor. Nota: un specialist poate sa cumuleze cel mult doua din pozitiile mentionate mai sus, cu conditia respectarii cerintelor solicitate, 4.Responsabil calitate CQ in domeniul constructii civile, industriale si agricole si miniere de suprafata; Cerinte: studii superioare si dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul de calitate, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul de constructii civile(decizie interna);exp. prof. specifica in calitate de Responsabil CQ in lucrari de constructii civile pentru cel putin un proiect/lucrare. 5. Responsabil de securitate si sanatate al santierului, care va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta si protectie a mediului, conform legislatiei in vigoare.Cerinte: studii superioare;atestare profesionala ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul protectiei muncii, respectiv Legea nr.319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, 2. Responsabil RTE pe domeniul constructii civile industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere Cerinte: atestat MDRT conform Ordin nr. 777/2003 domeniul constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere si a HG nr.925/1995, sau de un alt organism echivalent, valabila la data limita de depunere a ofertelor; 3. Responsabil RTE pe domeniul constructii edilitare si gospodarie comunala Cerinte: atestat MDRT conform Ordin nr. 777/2003 domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala si a HG nr.925/1995, sau de un alt organism echivalent, valabila la data limita de depunere a ofertelor., Personal tehnic (cheie) responsabil pentru indeplinirea contractului, minim: 1. Responsabil de contract/sef santier /Coordonator de lucrare Cerinte: -studii superioare in domeniul constructiilor -experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil de contract/sef santier/ Coordonator de lucrare in lucrari de constructii, pentru cel putin un contract de executie lucrari si/sau experienta profesionala specifica in orice functie pentru cel putin un contract de executie lucrari similar obiectului achizitiei., declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, ale cadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant., ofertantul va face dovada ca dispune sau are acces la un laborator gradul II pentru efectuarea incercarilor de laboartor, pe toata perioada de derulare a contractului, iar ca modalitate de indeplinire a cerintei sa prezinte o declaratie care sa ateste detinerea sub orice forma, proprietate/inchiriere/preinchiriere sau angajament de punere la dispozitie, a unui laborator autorizat grad II, pentru efectuarea incercarilor de laborator, pentru toata perioada de derulare a contractului., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul va prezenta certificari de buna executie din care sa rezulte experienta asa cum a fost solicitata, care sa indice benficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul participarii la derularea unor contracte simil. in calitate de asociat ofertantul va prezenta documente justificative din care sa rezulte indeplinirea cerintelor exp. simil. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani un contract avand ca obiect lucrari similare obiectului achizitiei a carui valoare sa fie de minim3.000.000 lei fara TVA.Prin formularea ?lucrari executate/duse la bun sfarsit? se intelege: ?lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau ?lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau ?lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala, Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Certificarea conform standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Copie document, cu mentiunea "conform cu originalul"., Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Copie document, cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor executate Dg
20
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor executate Dg
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer