Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Malu cu Flori, judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 350660
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MALU CU FLORI
Numar invitatie: 350660/17.07.2013
Denumire contract: Lucrari de executie ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Malu cu Flori, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALU CU FLORICod fiscal: 4344244, Adresa: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Telefon: 0245-670114, Fax: 0245-670114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Romania, cod postal: 137285, telefon: +40 245670114, fax: +40 245670114, persoana de contact: Primaria Malu cu Flori
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Malu cu Flori, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Malu cu Flori, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare si refacere a infrastructurii rutiere afectate de inundatiile din anul 2010 in lungime de 7000 m in comuna Malu cu FloriValoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 5552993 lei RON fara TVADin care valoarea estimata la executia lucrarii: 4914155 lei RON fara TVAValoarea estimata pentru organizare de santier147425 lei RON fara TVAValoarea estimata pentru diverse si neprevazute: 491413 lei RON fara TVAMoneda: RONPonderea cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta 9, 70868 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute (5061580 lei fara TVA).Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 491413 lei fara TVA (9, 70868 % din 5061580).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 552, 993 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 101 230lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) si (3) din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) si (3) din HG nr. 925/2006- virament bancar in contul RO82TREZ2715006XXX006030 deschis la Trezoreria Tirgoviste, cod fiscal: 4344244;
- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta ? copia documentului.Modul de restutuire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; 2) ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art. 87 alin. 1 din HG nr. 925/2006act. si de 2781 din OG nr. 76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Data la care se face echivalenta leu/valuta este cea din data cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul BNR.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4) / Cazier judiciar al operatorului economic2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 14)3)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5)4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Procopie Toma ? Primar;Constantin Ion ? Viceprimar;Persoane implicate in atribuirea contractului si evaluarea ofertelor: Stoica Aurelia Cerasela, Simene Gabriela, Lunescu Doina, Corlet Maria, Simion TatianaConsilieri locali: Voicila Constantin, Apostoiu Constantin, Anghelina Ionut, Nistor Mariean, Vintilescu Petre, Necula Ion, Dutescu Ion, Farcas Mihaela, Marinescu Cosntantin Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 5061580lei. Cifra de afaceri solicitata este globala in conformitate cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006. Conversia unei cifre de afaceri prezentate in alta moneda decat leul se va efectua la cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi.Se solicita urmatoarele documente: - copii bilant contabil din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie al lucrarii pe o perioada de 6 luni, in valoare de 2530790 lei RON independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare.Ofertantul va prezenta declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.Formula dupa care s-a calculat cash-flow-ul : ( 5061580 = valoarea estimata a contractului (fara cheltuieli diverse si neprevazute) / 12 luni =perioada de derulare a contractului * 6 luni =perioada solicitata de autoritatea contractanta = 2530790 lei RON., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor dintre juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186alin. (1) si (2)din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6., In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerarea resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art. 186 alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, inclusiv pana la data limita de depunere a ofertelor in baza unui contract, lucrari similare (ca natura si complexitate) cu cele care constituie obiectul contractului, in valoare de minim 4914155 lei.Dovada va fi efectuata prin prezentarea de certificari de buna executie/recomandari/procese verbale rereceptive/copie contract, etc, emise sau contrasemnate de beneficiari, privind indeplinirea obligatiilor contractuale ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic., . Resurse umanea. Ofertantul va prezenta informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani respectiv se va completa Formular nr.12 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereb. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;c. Se vor anexa CV si copii certificate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.d.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).e.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, printr-un angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerateca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)., Se va prezenta declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune , din care sa rezulte ca ofertantul dispune de cel putin urmatorii specialisti : - inginer specialitate drumuri si poduri cu experienta in domeniul drumurilor si podurilor;
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor si podurilor;
- responsabil cu controlul calitatii, pentru care se va prezenta decizia interna de numire CQ;
- coordonator protectia muncii cu solicitarea prezentarii dovezii de absolvire cursuri in domeniu;Important: Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice.Raspunderea asociatilor este solitara.In cazul asociatilor resursele umane se vor lua in considerare prin punerea lor in comun, iar in cazulsubcontractantilor acestia vor raspunde in functie de partea din contract pe care operatorul economici-a subcontractat-o., a. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Pentru realizarea investitiei ofertantul va trebui sa prezinte lista cuurmatoarele utilaje si echipamente: -Statie preparare mixturi asfaltice;
-Repartizator mixturi asfaltice;
-Statie de preparat emulsie;
-Statie de sortare;
-Autobasculante;
-Buldozer;
-Buldoescavator;
-Escavator;
-Autogreder;
-Cilindri compctori;
-Incarcator WOLA sau echivalent;
-Automacara;
-Laborator de gradul II.Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de, documente care sa ateste detinerea acestora in proprieta sau contrate de inchiriere/comodat etc. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc, se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa Formularul nr.13Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic, eventual, intentioneaza sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: ) Punctajul pentru factorul de evaluare ?pret? se acorda astfel: 1) Pentru cel mai scazut dintre preturi (justificat) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; 2) Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n) = Pret minim x nr. puncte alocate/Pret (o)(Rezultatul inmultirii dintre Pret minim si nr. Puncte alocate se imparte la Pretul ofertat.)
Timp de executie a lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?timp de executie a lucrarilor? se acorda astfel: Pentru cel mai scazut timp de executie (justificat) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;: Timpul minim de executie a lucrarilor sub care oferta nu se puncteaza suplimentar este de 6 luni. Timpul maxim de executie a lucrarilor peste care oferta se declara neconforma este de 12 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer