Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie la ?Drumul DJ 711A, km 36+640 - km 41+200, la podul de la km 24+500 de pe DJ 701 peste canalul de irigatii din localitatea Odobesti si la intersectiile cu DN71 si DJ701? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor ju


Detaliu pentru invitatia numarul 320124
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 320124/10.02.2012
Denumire contract: Lucrari de executie la ?Drumul DJ 711A, km 36+640 - km 41+200, la podul de la km 24+500 de pe DJ 701 peste canalul de irigatii din localitatea Odobesti si la intersectiile cu DN71 si DJ701? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A SI DJ 711A pe traseul Dobra ? Cornatelu ? Branistea ? Titu ? Salcuta ? Odobesti ? Potlogi ? Corbii Mari?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Romania, cod postal: 130060, telefon: +40 245207629, fax: +40 245616827, persoana de contact: Directia achizitii publice ? servicii, lucrari, produse
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Dambovita, cam. 26, Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie la ?Drumul DJ 711A, km 36+640 - km 41+200, la podul de la km 24+500 de pe DJ 701 peste canalul de irigatii din localitatea Odobesti si la intersectiile cu DN71 si DJ701? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A SI DJ 711A pe traseul Dobra ? Cornatelu ? Branistea ? Titu ? Salcuta ? Odobesti ? Potlogi ? Corbii Mari?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie la ?Drumul DJ 711A, km 36+640 - km 41+200, la podul de la km 24+500 de pe DJ 701 peste canalul de irigatii din localitatea Odobesti si la intersectiile cu DN71 si DJ701? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A SI DJ 711A pe traseul Dobra ? Cornatelu ? Branistea ? Titu ? Salcuta ? Odobesti ? Potlogi ? Corbii Mari?, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 793, 472.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Valoarea garantiei de participare este de 320.000 lei2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;4.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO15TREZ2715006XXX000252 ? Trezoreria Targoviste. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Serviciului Contabilitate - Financiardin cadrul Consiliului Judetean Dambovita care sa confirme viramentul. Viza va fi data de Serviciului Contabilitate - Financiar pe baza extrasului de cont emis de trezorerie, motiv pentru care operatorii economici vor proceda la efectuarea viramentului astfel incat suma sa fie in extrasul de cont al Trezoreriei Targoviste cu o zi inainte de data deschiderii ofertelor;5.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor;6.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 25 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: a) Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateab) Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii societatii mentionati in certificatul Constatator valabil la data deschiderii ofertelor;c) Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil) valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: lector. univ Florin Popescu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovitaav. MarinAntonescu ? vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovitaing. Vasile Dinu ? director Directia tehnica si managementul serviciilor publiceec. Carmen Igescu ? director Directia economica, contabilitate, control financiarec. Mircea Nistor - director Directia investiti si dezvoltare regionalaec. Gabriela Iurcu ? sef serviciu Directia achizitii publice ? servicii, lucrari, produse Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor).Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: 1)Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) sa fie de minim 32.000.000 lei. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la/ sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente de cel putin 4.850.000 lei pentru a realiza cash flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 45 zile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, cel putin un contract de lucrari de drumuri cu o valoare deminim 16.000.000 lei fara T.V.A., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele si echipamentele prevazute in Formularul C8- ?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii? din proiectul tehnic., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) Sef santier (inginer, absolvent al Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu diploma de inginer / licenta), cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract similar.b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract similar.c) Responsabil tehnic cu calitatea cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract similar., Subcontractanti - In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Asociati - In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul total? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim (75 puncte); b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pretmin/Pret (n)x 75 puncte , unde P(n)=punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin=pretul cel mai mic ofertat; Pret(n)=pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Perioada de garantie acordata lucrarii
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata lucrarii? se acorda astfel: a) Pentru cea mai mare perioada de garantie (maxim 120 luni) se acorda punctajul maxim (25 puncte); b) Pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Tgarantie(n) = (Tgarantie(n)/Tmaxim garantie) x 25, Tgarantie(n) ? perioada de garantie propusa in oferta care se evalueaza. Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minimum 24 de luni. Ofertele cu o perioada de garantie a lucrarii mai mica de 24 luni vor fi declarate neconforme.Perioada maxima de garantie ce va fi luata in calcul pentru a calcula punctajul va fi de 120 luni. Ofertele cu o perioada de garantie acordata lucrarii mai mare de 120 de luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer