Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie la proiectul ''Case sociale integrate pentru comunitate(str. Iuliu Coroianu nr. 5)''


Detaliu pentru invitatia numarul 342601
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 342601/11.02.2013
Denumire contract: Lucrari de executie la proiectul ''Case sociale integrate pentru comunitate(str. Iuliu Coroianu nr. 5)''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 7(Registratura institutiei), Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: liana hent, lucia lupea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: liana hent, lucia lupea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie la proiectul ''Case sociale integrate pentru comunitate(str. Iuliu Coroianu nr. 5)''
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie la proiectul ''Case sociale integrate pentru comunitate(str. Iuliu Coroianu nr. 5)''Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute: 328851, 94 lei fara TVASe vor executa lucrari de: Reconversia functionala a corpurilor C1 si C2 in locuinte socialeDemolarea corpurilor C3, C4 si C5 aflate intr-o stare avansata de degradaremodificarea instalatiilor electrice, incalzire, gaz, sanitare si ventilare;realizare bransamente;amenajari exterioare ( spatii de joaca, alei pietonale, spatii verzi )reabilitare termica constructii noi
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 612, 776.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de: 100.000 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pt data limita de depunerii a ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respective la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa Formularul 11. Autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine este de 8288, 40 lei. Garantia de participare se va depune in contul contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924); fila CEC trebuie confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, str.Motilor, nr.7. perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.10% din val.ctractului fara TVA.Se const.astfel: instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig.(formular18);prin retineri succesive din sit.de lucr.prez.la plata, intr-un conr deschis la trez., cu respect.art.90, alin.(3)din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea?declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A;2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura?declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12C;3).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ valabil la data limita de depunere a ofertelor;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;5).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1C; Mentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar EMIL BOC, comisia de evaluare: VIRGIL PORUTIU, LUCIA LUPEA, IOAN BOGDAN, Liana Hent, Voichita Cosma, Ramona Gabor, Muresan Viorica si Adrian Raulea . Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, da dreptul la excluderea ofertantului din prezenta procedura.6). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidatal statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)din care sa reiasa informatii reale la data limita de depunere a ofertelor . Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti: 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata;. Pentru anul 2012 -daca nu este depus si inregistrat bilant - se accepta prezentarea oricaror documente justificative edificatoare echivalente cu acesta. Pentru pers. juridice straine se accepta in cazul in care publicarea acestor bilanturi nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, prezentarea oricaror alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"), Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 10.000.000 lei sau echiv euro, 2010 - 4, 2099 2011 - 4, 2379, 2012 - 4, 4560 (curs mediu stabilit de BNR).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta: CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului. Pentru fiecare specialist nominalizat in echipa, ofertantul va prezenta: declaratie de disponibilitate pe perioada de derulare a contractului, CV(in original), adeverinte/certificate/atestate/alte acte de studii care dovedesc competenta pe care o are respectiva persoana, conform specificatiilor pozitiei pentru care este nominalizata(in copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul); actele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pt depunerea ofertelor(de ex: carnet RTE vizat si valid la zi), Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor insotita de certificari de buna executie, Experienta similara: din cel mult 3 contracte executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor cu valoarea cumulata a lucrarilor executate in valoarea de minim 7000000 lei fara TVA; experienta similara trebuie sa priveasca lucrari similare celor prevazute in caietul de sarcini. Pentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente: -fisa privind experienta similara;certificari de buna executie pt cele mai importante lucrari sau copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor -sau copie procese verbale de receptie partial sau final-recomandare/certificate din partea beneficiarului .Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata. Valoarea poate fi prezentata si ca echivalenta in euro, la cursurile leu-euro de la sectiunea III.2.2 cat si: 2009:4, 2373 si 2008:3, 6827), Inf privind personalul angajat si cadrele de conducere Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul va face dovada ca dispune de o echipa minim formata din: inginer ctii civile, inginer ctii-special. Instalatii, Sef santier, Responsabil tehnic cu executia, Responsabil autorizat pentru lucrari de gaz, Responsabil autorizat pentru lucrari de apa-canal, Responsabil autorizat pentru lucrari inst. Electrice, Responsabil autoirizat inst.termice CT-conform specificatii ISCIR, Responsabil S.S.M., Declaratie privind lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantii - daca este cazul, informatii privind asocierea - daca este cazul standardul ISO 9001:2008 privind Sistemul de Management al calitatii(pentru executantul lucrarilor), in copie lizibila conform cu originalul sau echivalent, standardul ISO 14001:2004 privind Sistemul de Management al Mediului(pentru executantul lucrarilor), in copie lizibila conform cu originalul sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer