Achizitie publica - Lucrari de executie la proiectul "Centrul multifunctional de servicii sociale integrate pentru persoane varstnice nr.1, str.St.O.Iosif, nr.1-3"
Detaliu pentru invitatia numarul 355108
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355108/29.10.2013
Denumire contract: Lucrari de executie la proiectul "Centrul multifunctional de servicii sociale integrate pentru persoane varstnice nr.1, str.St.O.Iosif, nr.1-3"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592588, Fax: +40 264431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: Iulia Ardeus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie la proiectul "Centrul multifunctional de servicii sociale integrate pentru persoane varstnice nr.1, str.St.O.Iosif, nr.1-3"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie la proiectul "Centrul multifunctional de servicii sociale integrate pentru persoane varstnice nr.1, str.St.O.Iosif, nr.1-3". Se vor executa lucrari de: Reabilitare, extindere si modernizare Corp A+B+C; Demolari; Amenajari exterioare (spatii de recreere, spatii verzi) si imprejmuire; Refacere instalatii sanitare, electrice, termice, gaz, clima; Bransamente; Dotari echipamente.Valoarea estimata cu diverse si neprevazute este de 4009338.42lei fara TVA, valoarea "diverse si neprevazute" este de 314122.55 lei fara TVA, iar valoarea lucrarilor fara diverse si neprevazute este de 3369744.76 lei fara TVA, procentul aferent valorii de diverse si neprevazute este de 9.32184994331 % din valoarea lucrarilor 3369744.76 lei fara TVA. Valoarea dotarilor este de 325471.11lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 009, 338.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant.de participare este de 50000lei.Garant.de part.va fi valab.90zile de la data limita de dep.a ofertelor si va fi irev.Perioada de valab.a garant.de particip.va fi cel putin egala cu perioada minima a ofertei conf.art.43^1 al.2 lit.b din OUG 34/2006.Garant.de part.poate fi constit.in urmat.forme: *instrument de garant.(FORMULAR11)emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prev.in docum.de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asig.din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrum.de garant., prezentat in ORIG.poate fi exprimat si in euro/alta valuta astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stab.de BNR la data de 24.09.2013.Instrum.de garant.emis in cond.legii, tb sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/neconditionat, in urmat.situatii de culpa ale celui care o constit: a)ofertantul_si-a retras oferta in perioada de valab.a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul_nu a constit.garant.de buna executie in perioada de valab.a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul _a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit.contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006, respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din garant.de part. suma de 7821.88 lei; virament bancar in contul deschis la BN Trez.Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924.depunere in numerar in lei la casieria autorit.contract., str.Motilor, nr.7.Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Aut.Contr.o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, emisa de catre o banca/societate de asigurari.Garantia de buna executie se va constitui conf.prev.art.90 alin.1, 2si3(cu modif.din HG 1045/2011)din HG 925/2006 modif.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA.Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; (formular 18);b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari, intr-un cont deschis la trezorerie, cu respectarea art. 90, alin.(3) HG 925/2006;Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea?declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A;2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura?declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C;3) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;
- cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante, emis de catre IPJ, valid la data limita de depunere a ofertelor;4) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;5) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.691 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1C;Mentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar EMIL BOC, comisia de evaluare: ADRIAN RAULEA, ALINA RUS, ADRIANA MAGUREAN, ANA-MARIA LAZARICA, IOAN BOGDAN, SIMION TANTA, CAMELIA MARIA STANCIU, DAN MACOVEI, BOGDAN REVESZ, RAMONA GABOR Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69¹ din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.6) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente din luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.8) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata? conform cu originalul? semnata si stampilata) informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului)sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie in valoare de minim 7.300.000 lei sau echivalent alta valuta la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR -www.bnr.ro). Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata., 2.Informatii privind sustinerea, daca este cazul: Ofertantul poate fi sustinut conform art.186 din OUG 34/2006. In acest caz se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara1.1.Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor; Se solicita: certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie(prin care sa se confirme executarea de lucrari similare continand referiri la beneficiarul contractului;tipul lucrarilor executate;perioada in care s-a realizat contractul;valoarea contractului)pentru cele mai importante lucrari ;componentele pentru care se solicita experienta similara trebuie sa reiasa clar din obiectul contractului.1.2.Experienta similara: din cel mult 3 contracte executate/in executie in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor cu valoarea cumulata a lucrarilor executate in valoarea de minim 3.300.000 lei fara TVA, care sa poata confirma prestarea de lucrari similare Experienta similara trebuie sa priveasca lucrari de constructii civile de importanta C.Pentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente: -fisa privind experienta similara -copie dupa informatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare - copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Documentele mai sus solicitate, se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata. Pentru indeplinirea cerintei valorice, echivalenta in alta valuta se va calcula la cursul valutar mediu anual, comunicat de BNR http: //www.bnr.ro, 2.Informatiile privind personalul angajat si cadrele de conducere Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se vor prezenta: CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului. Pentru fiecare specialist nominalizat in echipa, ofertantul va prezenta: declaratie de disponibilitate pe perioada cat expertul(specialistul)isi exercita atributiile legate de functie, CV(in original), atestate; actele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita depunerii ofertelor.Pentru persoanele atestate RTE se vor prezenta atestatul si declaratia de disponibilitate.Autorizatiile pentru personalul mentionat trebuie sa fie valabile la data limita depunerii ofertelor., 3. Informatii privind echipamentele tehnice si utilajele. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine/are drept de folosinta/angajament disponibilitate din partea unui tert, de utilajele, echipamentele tehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului.- minim: 1-buc Instalatie de forat piloti conform datelor tehnice si conditiilor din Proiect, 4. Ofertantul va face dovada ca dispune de o echipa minim formata din: -Personal cheie 1 ? Nr. 1 x Inginer constructii civile. Studii: Absolvent studii superioare; Ex. Specifica: experienta in cadrul a cel putin 1 proiect de constructie similar.-Personal cheie 2 ? Nr. 1 x Inginer constructor-specializare instalatii. Studii: Absolvent studii superioare; Ex. Specifica: experienta in cadrul a cel putin 1 proiect de constructie similar.-Personal cheie 3 ? Nr. 1 x Sef Santier. Studii: Absolvent studii superioare; Ex. Specifica: experienta de sef santier / Manager de proiect sau functii similare, in cadrul a cel putin 1 proiect.-Personal cheie4 ?Nr. 1 x R.T.E. - constructii civile-Personal cheie 5 ? Nr. 1 x Responsabil autorizat conform legislatiei in vigoare pt lucrari instalatii gaz.-conform specificatii ANRGN pentru lucrari (Ord.777/2003, 89/2009).-Personal cheie 6 ? Nr. 1 x Responsabil autorizat conform legislatiei in vigoare pt lucrari instalatii electrice-conform specificatii ANRE pentru lucrari (Ord.777/2003, 24/2007).-Personal cheie 7 ? Nr. 1 x Responsabil autorizat conform legislatiei in vigoare pt lucrari instalatii termice, CT conform specificatii ISCIR (Ord.777/2003, L64/2008).-Personal cheie 8 ? Nr. 1 x Responsabil autorizat conform legislatiei in vigoare pt S.S.M (HG 300/2006).Autorizatiile pentru personalul mentionat mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei., 5. Lista cuprinzand subcontractantii - daca este cazulIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., 6. Informatii privind asocierea.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici ?Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare., 7. Informatii privind tertul sustinator: Conform art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului, poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator.In acest caz se vor prezenta: Angajamentul ferm de sustinere; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute art.181 lit.a), c¹) si d) din OUG 34/2006 si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006;Documentele solicitate pt indeplinirea cerintei, respectiv partea de sustinere. Experienta similara se va indeplini integral de tertul sustinator, iar resursele umane si/sau resursele tehnice se iau prin cumul. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 9001:2008, in copie lizibila conform cu originalul sau echivalent, Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 14001:2004, in copie lizibila conform cu originalul sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 13:26