Achizitie publica - .Lucrari de executie LOT 1: Sediu Politie Locala si LOT 2: Reabilitare imobil cu destinatia Policlinica" in comuna Balotesti, judetul Ilfov
Detaliu pentru invitatia numarul 351445
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351445/30.07.2013
Denumire contract: .Lucrari de executie LOT 1: Sediu Politie Locala si LOT 2: Reabilitare imobil cu destinatia Policlinica" in comuna Balotesti, judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balotesti (Consiliul Local)Cod fiscal: 4532469, Adresa: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Telefon: 021/351.10.92, Fax: 021/352.18.85
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Romania, cod postal: 077017, telefon: +40 213511092, fax: +40 213521885, persoana de contact: Dumitru Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Romania, cod postal: 077017, telefon: +40 213511092, fax: +40 213521885, persoana de contact: Dumitru Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: .Lucrari de executie LOT 1: Sediu Politie Locala si LOT 2: Reabilitare imobil cu destinatia Policlinica" in comuna Balotesti, judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari executie: LOT1: "Constructie Sediu Politie Locala" si LOT 2: "Reabilitare imobil cu destinatia Policlinica", comuna Balotesti, conform proiectelor tehnice si a caietului de sarcini.Se vor executa din cadrul proiectului tehnic doar urmatoarele lucrari: 1)LOT1: "Constructie Sediu Politie Locala": Cladirea principala, Racordarea la utilitati, Organizare de santier;2)LOT 2: "Reabilitare imobil cu destinatia Policlinica": Cladirea principala, Cladirea anexa, ministatie epurare, retele exterioare, Racordarea la utilitati, organizarea de santier;Valoarea estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute: LOT 1:564.310, 00 lei fara TVA;LOT 2:351.340, 00 lei fara TVA;Cheltuieli diverse si neprevazute: LOT 1:0, 00 lei fara TVA din total valoare estimata.LOT 2:0, 00 lei fara TVA din total valoare estimata.
II.1.6) CPV: 45215130-7 - Lucrari de constructii de clinici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 915, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 11.286 lei pentru LOT 1 si 7026 lei pentru LOT 2, stabilita cu respectarea prevederilor art. 85 din H.G. 925/2006, din care se poate retine cuantumul sumei corespunzatoare art. 278 indice 1. Garantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. -Ordin de Plata in contul autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare (instrument de garantare sau OP confirmat de banca) se va depune la sediul autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cont: RO30TREZ4215006XXX000285 deschis la Trezoreria Ilfov. In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (declaratie pe proprie raspundere). Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta: curs BNR comunicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala fara TVA a contr. Gar de buna executie se const. printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, gar de buna executie se poate const. si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se vor aplica prevederile art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011. Daca oper. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in cat. IMM, gar de buna executie se const. in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categ. IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar de buna exec conform prev art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: a)Primar - PRETORIAN Cristian Stefan;b)Viceprimar - Ionut TIGANASU.c)Contabil - Margareta LICSANDRU.d)Compartiment Achizitii - Constanta DUMITRU.e)Secretar ? Cojocariu MARIANAf)inspector urbanism - Ion Madalin Virgilg)consultant achizitii publice-expert cooptat: Marius Ionitah)consultant achizitii publice-expert cooptat: Mihail Bogdani)inspector contabilitate: Barzoi Angelicaj)Consilieri: AVRAM CRISTIAN, BARBULESCU LEONIDA, BUNEA MARIAN, COSMA VIRGIL-MARIAN, DATCU OANA-AMALIA, DUMITRESCU LILIANA, FIRICEL GHEORGHE, GRIGORAS AUREL, ION FLORIAN-DANUT, MIRCEA VICTOR-ADRIAN, MUSTATAALEXANDRU CORNEL, SAMOILA CORNEL, SANDU CONSTANTIN, STEFAN GHEORGHE.nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: LOT 1- 1.128.620, 00 lei; LOT 2- 702.680, 00 lei. Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, dupa caz, sau orice alte documente echivalente). Nota: In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Continuare cerinta nr.1 In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Se va prezenta Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, pentru fiecare lot in parte. Ofertantul va face dovada ducerii la bun sfarsit in ultimii cinci ani a cel mult doua contracte de executie lucrari similare lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: LOT 1- 564.310, 00 lei fara tva; LOT 2 - 351.340, 00 lei fara TVA. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR. Se lasa la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (3) lit.a) din OUG34/2006(beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit);, Cerinta 2. Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing, contracte/ conventii de inchiriere sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului in raport cu corelarea functionarii utilajelor cu volumul de lucrari (listele de cantitati) cuprinse in proiectul tehnic si in caietul de sarcini., Cerinta 3. Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile.Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. Prezentarea angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. b.In sensul prevederilor de mai sus, Autoritatea contractanta poate solicita operatorului economic clasat pe primul loc prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca., Continuare cerinta 3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie o echipa de proiect formata cel putin din specialistii mai jos indicati, fiecare dintre acestia avand obligatia de a face dovada studiilor si a indeplinirii cerintelor solicitate: - min 1 sef de santier cu studii superioare de inginer sau subinginer - constructii si o experienta generala de cel putin 5 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect;
- min. un Manager de proiect ? cod COR 242101 sau echivalent. Cerinte: absolvent de studii superioare, certificat in managementul de proiect in urma absolvirii unor cursuri recunoscute (CNFPA sau echivalent), sa fi participat in cel putin un proiect similar.- min 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MLPTL/MDRT (in conformitate cu Ordinul 364/2010 al Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de atestare tehnico-profesionala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabililor tehnici cu executia si expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale- publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 335 din 20.05.2010);
- min 1 responsabil cu calitatea (C.Q.)- min 1 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (atestat in conf cu prevederile HG nr.1425/2006, Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 actualizata, HG nr. 300/2006), angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.- minim un Inginer constructii cod COR , specialitatile structuri si instalatii termice si ventilatie, sanitare, electrice electrice;
- Personal de specialitate (fierar betonisti, dulgheri, zidari, tamplari, zugravi - vopsitori, tinichigii, sudori, instalatori instalatii sanitare, termice si ventilatie, electrice si gaze naturale)., Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii. Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006. Informatii privind partea/partile indeplinite de subcontractanti cu datele de identificare ale acestora si specimen de semnatura, Acordul de subcontractare cu declararea procentului/partii de implicare. Cerinta 1. Documente care sa ateste asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ISO 9001:2008 in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii., Cerinta nr.2 Certificatul ISO 14001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
15
Descriere: Termen de executie (exprimat in zile calendaristice)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 15:13