Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru alimentarea cu energie electrica a obiectivului Cabana Dichiu - centru de


Detaliu pentru invitatia numarul 320550
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 320550/22.02.2012
Denumire contract: Lucrari de executie pentru alimentarea cu energie electrica a obiectivului Cabana Dichiu - centru de
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Romania, cod postal: 130060, telefon: +40 245207612, fax: +40 245616827, persoana de contact: Directia Achizitii Publice - Servicii, Lucrari, Produse
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru alimentarea cu energie electrica a obiectivului Cabana Dichiu - centru de
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru alimentarea cu energie electrica a obiectivului Cabana Dichiu - centru de informare, din cadrul investitiei ?Dezvoltarea infrastructurii din zona montana inalta?
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 821, 932 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 16000 lei.Dovada constituirii Garantiei de participare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante conform cerintelor din capitolul IV.4.3pct. 4)- Documente solicitate pentru prima sedinta de evaluare a ofertelor.Modalitati de constituire acceptate: ? Virament bancar in contul autoritatii contractante, RO15TREZ2715006XXX000252, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta;Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.? In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 32 - Instrument (scrisoare) de garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 2781, din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 4.601, 93 lei.
Garantie de buna executie
a) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA b) Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, sau -Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modific. si complet. ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul 1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, completat.-cazier judiciar;
-cazier fiscal;Cerinta 2Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui ANRAP 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul 2-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.Cerinta 3Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul 3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, completat.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de ?.(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata1));
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de ?. (se va corela cu termenul legal al scadentei de plata1));Nota: 1)Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente eliberate de autoritatile legale competente se vor prezenta: -in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, in cazul persoanelor juridice romane;
-in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, si traducere autorizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine;Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul 4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.Cerinta 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura, Formularul 5-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG 34/2006, completat in original.Observatii: (1)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.(2)Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractan-tul/Tertul sustinatorul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoanele cu functie de decizie (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) din cadrul autoritatii contractante sau in cadrul autoritatii publice in numele careia actioneaza autoritatea contractanta, este exclus din procedura de atribuire.Mentiuni: a)Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: i.lector. univ. Florin Popescu - presedinte Consiliul Judetean Dambovita; ii.dr. Ivan Vasile Ivanoff - secretar judet; iii.ec. Carmen Igescu - director executiv Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv; iv.ing. Vasile Dinu - director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice; v.ec. Mircea Nistor - director executiv Directia Investitii si Dezvoltare Regionala; vi.jr.cons. Adrian George Mocanu director executiv Directia Juridica Administratie Publica;vii.ec. Gabriela Iurcu - sef serviciu Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse; viii. ec. Nicolae Nanciu - consilier Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv; ix. ing. Mariana Sargu - consilier Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse; b.Persoanele care detin functie de decizie in cadrul autoritatii publice in numele careia actioneaza autoritatea contractanta, sunt: i.dr.ing. Valentin Branescu - Director; ii.ec. Bercaru Emilia - Contabil Sef; iii.ing.Dinu Paul - Ing.Sef Distributie A1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii, Certificat constatator, in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de ORC din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii.Note: i.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.ii.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Mentiune-In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privin rezultatul procedurii de atribuire la solicitarea autoritatii contractante.A2.Persoane juridice/fizice straineCerinta 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitateain cadrul procedurii, 1)Se vor atasa in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, copii dupa original, si traducereautorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii.Note: i.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.ii.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Mentiune-In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-1.Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008)sa fie de min.1600000 lei (pentru persoanele juridice romane)sau echivalentul sumei in euro la cursul BNR respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta.Mentiune-In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., 2.In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conform cu prevederile art.186 alin.(1) din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1, 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu o val.de min.821500 lei, fara TVA.Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numa de max.2 contracte, a caror valoare cumulata sa indeplineasca cerinta de calificare.Obs: (1)Lucrari executate si duse la bun sfarsit, sunt: a)lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala;b)lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrar;c)lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.(2)Lucrari similare sunt lucrarile de constructii/reabilitare/reparatii de linii electice de joasa, medie si inalta tensiune.(3)Echivalenta leu-euro a cursului mediu anual, comunicat de BNR, este: 2010-4, 2099lei;2009-4, 2373lei;2008-3, 6827lei;Respectiv: 2011-4, 2379lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profes.demonstr.prin luarea in considerare a resurse.tuturor memb.gru, 2.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformit.cu prevederile art.190, alin.(1)din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (la notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnice si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart.180 si ale art.181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006, Cerinta 2, 1.Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontract.dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 2.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederilor art.190, alin.(1)din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederile art.180 si ale art.181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006, Cerinta 1, 1.Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentru indeplinirea in bune conditii a contractului(personalul de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): a)Sef santier(inginer energetician absolvent al facultatii de profil cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta), cu experienta pe o pozitie similara in min.1 contract avand ca obiect executarea de lucrari de instalatii electrice sau reparatii din sistem.electroenergetic. b)Responsabil tehnic cu executia, atestat/autorizat-cu atestatul/autorizatia si legitimatie, valabil la data deschiderii ofertelor, cu experienta pe o pozitie similara in min.1 contract avand ca obiect executarea de lucrari de instalatii electrice sau reparatii din sistemul electroenergetic., c)Responsabil tehnic cu calitatea, atestat/autorizat-cu atestatul/autorizatia si legitimatie, valabil. la data deschiderii ofertelor, cu experienta pe o pozitie similara in min.1 contract avand ca obiect executarea de lucrari de instalatii electrice sau reparatii din sistemul electroenergetic. d)Responsabil cu SSM atestat/autorizat-cu atestatul/autorizatia valabil. la data limita de depunere a ofertelor si cu o experienta de min.3 ani; e)Responsabil de mediu atestat/autorizat-cu autorizatia si legitimatie, valabila la data deschiderii ofertelor, cu experienta pe o pozitie similara in min.1 contract avand ca obiect executarea de lucrari de instalalatii electrice sau reparatii din sistemul electroenergetic. f)Electrician autorizat ANRE gr. IIIB-2 pers;, 2.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(1) din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006 Standarde de asigurare a calitatii-Cerinta nr. 1, Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Standarde de protectie a mediului-Cerinta nr. 1, Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, Pmin, se acorda punctaj maxim, respectiv 80 de puncte. b) Pentru alt pret, Pn1, decat cel prevazut la pct. a) se acorda punctaj astfel: Pn1 = (pret oferta minim/pret oferta n) x 80 puncte
Perioada de garantie acordata lucrarii (exprimata in luni)
20
Descriere: a)nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice;b)pentru ofertele care prevad garantia acordata lucrarii egala cu 24 luni calendaristice se acorda 0 puncte;c)pentru oferta care prevede cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii, de max.60 de luni, se acorda 20 puncte Gmax.garantie.d)pentru alta perioada decat cea prevazuta la pct. b) si c) se acorda punctajul astfel: Pn2=(G(n)-Gmin acceptata)/(Gmax-Gmin acceptata)x20;Note: i.Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mica de 24 luni calendaristice vor fi declarate neconforme.ii.Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 luni calendaristice nu vor fi punctate suplimentar.In cazul in care se va constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire si toate documentatiile tehnice, se pun la dispozitia operatorilor economici interesati, prin intermediul SEAP, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer