Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru alimentarea cu energie electrica a blocurilor C1, C2, C3, C4-Colonie, com.Doicesti, jud.Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 326643
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 326643/14.05.2012
Denumire contract: Lucrari de executie pentru alimentarea cu energie electrica a blocurilor C1, C2, C3, C4-Colonie, com.Doicesti, jud.Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La adresa de internet: www.e-licitatie.ro, prin intermediul sistemului informatic SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru alimentarea cu energie electrica a blocurilor C1, C2, C3, C4-Colonie, com.Doicesti, jud.Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru alimentarea cu energie electrica a blocurilor C1, C2, C3, C4-Colonie, com.Doicesti, jud.Dambovita - conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 481, 790.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
) Valoarea garantiei de participare este de 9.000 lei.Modalitati de constituire acceptate: a)Virament bancar in contul autoritatii contractante, RO15TREZ2715006XXX000252, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta; b)Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 32 - Instrument de garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.NOTE: i. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.ii. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.iii. In cazul prezentarii unei garantii de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora limita de depunere, prin utilizarea mijloacelor electronice, a ofertelor cu viza Serviciului Contabilitate - Financiardin cadrul Directiei Economice din cadrul Consiliului Judetean Dambovita, care sa confirme viramentul.2) Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Formularului nr. 18 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
a) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara /societate de asigurari, care devine anexa la contract Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. 3, din HG 925/2006.? autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu art. 92 alin. 4 din HG 925/2006:
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantii participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.- cazier judiciar;
- cazier fiscal;Cerinta nr. 2Ofertantii participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui ANRAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 2- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.Cerinta nr. 3Ofertantii participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de ?. (se va corela cu termenul legal al scadentei de plata1));
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de ?. (se va corela cu termenul legal al scadentei de plata1));Nota: 1) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente eliberate de autoritatile legale competente se vor prezenta: - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, in cazul persoanelor juridice romane;
- in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, si traducere autorizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine;Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4Ofertantii participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Observatii(1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.(2) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractan-tul/Tertul sustinatorul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoanele cu functie de decizie (respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) din cadrul autoritatii contractante sau in cadrul autoritatii publice in numele careia actioneaza autoritatea contractanta, este exclus din procedura de atribuire.Mentiunia. Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: i. lector. univ. Florin Popescu - presedinte Consiliul Judetean Dambovita;ii. dr. Ivan Vasile Ivanoff - secretar judet;iii. ec. Carmen Igescu - director executiv Directia Economica, Contabilitate, Control;iv. ing. Vasile Dinu - director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice;ec. Mircea Nistor - director executiv Directia Investitii si Dezvoltare Regionalav. jr. cons. Adrian George Mocanu director executiv DirectiaJuridica Administratie Publicavi. ec. Gabriela Iurcu - sef serviciu DirectiaAchizitiiPublice, Servicii, Lucrari, Produsevii. ec. Ana Maria Ispas ? insp.de specialitate DirectiaAchizitiiPublice, Servicii, Lucrari, Produseb. Persoanele care detin functie de decizie in cadrul autoritatii publice in numele careia actioneaza autoritatea contractanta, sunt: i. dr. ing. Valentin Branescu - Directorii. ec. Bercaru Emilia - Contabil Sefiii. ing. Dinu Paul Ing. - Sef Distributie A1. Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator, in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de ORC din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Note: i. Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.ii. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.MentiuneIn cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataA2. Persoane juridice/fizice straineOfertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1) Se vor atasa in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, copii dupa original, si traducereautorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Note: i. Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.ii. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.MentiuneIn cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata si traducereautorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min 960000 lei (ptr. pers. juridice romane) sau echivalentul sumeiin euro la cursul BNR respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta., 2.) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin. 1 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, lucrari similare cu o valoare deminim 481500 lei, fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de max. 2 contracte, a caror valoare cumulata sa indeplineasca cerinta de calificare.Observatii: 1.lucrari executate si duse la bun sfarsit, sunt conform Ordin nr. 509/2011 ANRMAP;2.lucrari similare sunt lucrarile de constructii/reabilitare/reparatii de linii electrice de joasa, medie si inalta tensiune.3.echivalenta leu-euro a cursului de referinta mediu anual, comunicat de BNR, este: Anul Echivalentaleu/euro2010 4, 20992009 4, 23732008 3, 6827Respectiv20114, 2379Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 2.)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin 1 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art 180 si ale art 181 lit a) c1) d) din OUG 34/2006, 1.) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 2.)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin (1) din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica (la notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006, 1) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): a) Sef santier (inginer energeticianabsolvent al facultatii de profil cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta), cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect executarea de lucrari de instalatii electrice sau reparatii din sistemul electroenergetic.b) Responsabil tehnic cu executia, atestat/autorizat - cu atestatul/autorizatia si legitimatie, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, cu studii superioare in domeniu si cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect executarea de lucrari de instalatii electrice sau reparatii din sistemul electroenergetic., c) Responsabil cu calitatea, atestat/autorizat - cu atestatul/autorizatia si legitimatie, sau decizie interna valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, cu studii superioare in domeniu si cu experienta pe o pozitie similara in min 1 contract avand ca obiect executarea de lucrari de instalatii electrice sau reparatii din sistemul electroenergetic.d) Responsabil cu SSM atestat/autorizat - cu atestatul/autorizatia valabil/a la data limita de depunere a ofertelor cu studii superioare in domeniu si cu o experienta de minimum 3 ani;e) Electrician autorizat ANRE gr. III B - 2 persoane;, 2)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin 1 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006, In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., 1.) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul sistemului informatic SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer