Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE EXECUTIE, PENTRU EXTINDERE BAZA SPORTIVA STRADA NITA PINTEA , ORAS VOLUNTARI


Detaliu pentru invitatia numarul 335608
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA EDUCATIE CULTURAL-SPORTIVA SI INGRIJIRI COMUNITARE
Numar invitatie: 335608/18.09.2012
Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE, PENTRU EXTINDEREBAZA SPORTIVA STRADA NITA PINTEA , ORAS VOLUNTARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA EDUCATIE CULTURAL-SPORTIVA SI INGRIJIRI COMUNITARECod fiscal: 18402914, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.40, Voluntari, Telefon: 0724.306.718, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.40, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 314370362, fax: +40 314370357, persoana de contact: VIOREL IORDACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA BUZIAS NR.5-7, ORAS VOLUNTARI, JUDETUL ILFOV - BAZA SPORTIVA NICOLAE BALCESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (EDUCATIE, CULTURA, SPORT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE, PENTRU EXTINDEREBAZA SPORTIVA STRADA NITA PINTEA , ORAS VOLUNTARI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitiapresupune extinderea unei baze sportive existente, in strada Nita Pintea Oras Voluntari. In urma Studiului de fezabilitate aprobat in Sedinta de Consiliu Local, s-a evidentiat necesitatea si oportunitatea extinderii Complexului Sportiv pentru asigurarea satisfacerii desfasurarii activitatilor Cluburilor sportive in concordanta cu programul de dezvoltare al orasului , precum si pentru desfasurarea activitatilor culturale si pentru tineret .Astfel, investitia presupune completarea Complexului cu un stadion multifunctional cu suprafata sintetica, precum si infrastructurile de acces si exploatare pentru spectatori si sportivi, in asa fel incat alaturi de terenul existent sa completeze caracterul multifunctional al bazei sportive.Lucrarile de extindere, presupun realizarea un ui teren pentru sport clasificat la standarde competitionale, dotat cu pista de alergare. Deasemenea terenul va fi deservit de o cladire pt vestiare, grupuri sanitare(spectatori si sportivi) , gradene pt spectator, racorduri la utilitati publice si sisteme pt instalatii care folosesc energie regenerabila.
II.1.6) CPV: 45212224-2 - Lucrari de constructii de stadioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 523, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 45.000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 alin(1) lit.b) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Forma de constituire a garantiei de participare: .Scrisoare de garantie bancara/.Viramentbancar cu OP in contul RO15TREZ4215006XXX005987, deschis la Trezoreria Ilfov, cu conditia confirmarii de catre banca emitentapana la data deschiderii ofertelor,
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Se va completa pe modelul formularului anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa pe modelul formularului anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizataSe va completa pe modelul formularului anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: Persoane care detin functii de decizie in cadrul Directiei Educatie Cultural Sportiva si Ingrijiri Comunitare, sunt: DIRECTOR ? VIOREL IORDACHE, CONTABILUL SEF-EUGENIA RANETE, CONSILIERUL JURIDIC-VERONICA ELENA BRACACESCU, Lista consilierilor locali: Barbu Mihai, Biber Mihaela, Bogaciu Ion, Chinta Marinel, Costache Constantin, Dinu Florea, Dobrescu Georgeta, Dorobantu Victorita, Dumitru Emil, Leasa George Daniel, Lepadatu Lia, Majeru Crina, Mincu Constantin Costica, Peia Ninel, Tautu Vasile, Tone Florina Cosmina, Vaida Iulius, Vitalariu Adriana Catalina, Zica FlorentinaCerinta nr. 6Pentru persoane juridice straine.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuatein mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.Nu se accepta completarea ulterioara.Alte documente? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului.?Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Nu se accepta completarea ulterioara.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului VALABIL LA DATA DEPUNERII OFERTEI din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catreofertant. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate Nu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 2Persoane juridice straine.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acestsens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficialedepuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decatcea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul.Nu se accepta completarea ulterioara.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luareain considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlociiModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri globale peultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), care sa fie egala sau mai mare de 500.000lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferentfiecarui an in parte., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) vizat si inregistrate de organele competente., Cerinta nr. 3Cash-flow : ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces la/sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit sau alte mijloace financiare suficiente pentrurealizarea cash-flow-ul de executie pentru primele doua luni de derulare acontractului conform graficului de executie, in suma de 300.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Sa faca dovada ca in ultimii 5 ani au executat si dus la bun sfarsit unul saumai multe contracte de lucrari ce fac obiectul contractului, cu o valoare cumulata cel putin egala sau mai mare decat jumatate din valoarea estimata a contractului(2261850 lei).Se vor prezenta acele parti din contractele de executie de lucrari similare unde se vor regasi valoarea contractului, lucrarile ce fac obiectul contractului si perioadele de executie insotite de procese verbale de receptie si recomandari, Cerinta nr. 3Declaratii dotare cu echipamente : utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiDocumente de confirmare care atesta detinerea (dotare.proprie/inchiriere/comodat/posibilitatea prezentarii altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie)utilajelor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport, alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 4Lista cu personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in vederea indeplinirii contractului, insotita de diploma de specialitate in domeniu, declaratie de disponibilitate, cv-uri. O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan. Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele doua nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Lista personal : a) Sef santier (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, cudiploma de inginer / licenta), cu experienta pe o pozitie similara in minim 1contract de constructii sau reabilitare cladiri.b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta nr. 5Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile desubcontractare, precum siinformatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit decatre subcontractanti si specializarea acestora. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent emis de organismele stabilite in alte state ale UE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 90 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la li.a) se acorda punctaj astfel: P1(n) = (pret minim/pret (n) ) x 90
TERMENUL DE EXECUTIE
10
Descriere: PENTRU OFERTA CU CEA MAI MICA DURATA SE ACORDA 10 PUNCTE;PENTRU CELELALTE OFERTE, PUNCTAJUL SE CALCULEAZA CU FORMULA : Pn=(Durata minima/Durata n)X10, unde Durata minima - cea mai mica durata de executie dintre toate ofertele; Durata n = durata ofertein; Durata de executie va fi exprimata in luni calendaristice. Termenul de executie minim sub care oferta nu este punctata suplimentar este de 4 luni de la predarea amplasamentului lucrarilor. Termenul de executie maxim peste care oferta este considerata neconforma este de 12 luni de la predarea amplasamentului.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAPSAU DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer