Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru finalizarea investitiei ?Hangar mentenenta aeronave C130 Hercules in cazarma 546 Otopeni?


Detaliu pentru invitatia numarul 327729
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 327729/24.05.2012
Denumire contract: Lucrari de executie pentru finalizarea investitiei ?Hangar mentenentaaeronave C130 Hercules in cazarma 546 Otopeni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prin intermediul sistemului informatic SEAP, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru finalizarea investitiei ?Hangar mentenentaaeronave C130 Hercules in cazarma 546 Otopeni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru finalizarea investitiei ?Hangar mentenentaaeronave C130 Hercules in cazarma 546 Otopeni? (lucrari suplimentare)
II.1.6) CPV: 45213351-8 - Lucrari de constructii de hangare de intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 990, 574 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Valoarea garantiei este de 19500 lei.2)Termenul de valabilitate al garantiei este de 120 zile de la data deschiderii ofertelor.3)Garantia se va constitui in conf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006;4)In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, contul in care se va vira garantia este RO15TREZ2715006XXX000252, Trez. Targoviste.Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Serv.Contab-Financiar din cadrul CJD care sa confirme viramentul.Viza va fi data de Serv.Contab-Financiar pe baza extrasului de cont emis de trezorerie, motiv pentru care ofertantii vor proceda la efectuarea viramentului astfel incat suma sa fie in extrasul de cont al Trez.Targoviste cu o zi inainte de data deschiderii ofertelor;5)In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa F32-Instrument de garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6)Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor;7)Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea F18-Declaratie privind incadrarea in categ. IMM.8)Dovada constituirii garantiei se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante conform cerintelor din capitolul IV.4.3, punctul 4.9)Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia, respectiv 4770, 57 lei.10)Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei vor fi considerate inacceptabile
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) conform art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitateain cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitateain cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitateain cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 3- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitateain cadrul proceduriiSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitateain cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: 1)lector. univ. Florin Popescu - presedinte Consiliul Judetean Dambovita;2)dr. Ivan Vasile Ivanoff - secretar judet;3)ec. Carmen Igescu - director executiv Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv;4)ing. Vasile Dinu - director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice;5)ec. Mircea Nistor - director executiv Directia Investitii si Dezvoltare Regionala;6)jr.cons. Adrian George Mocanu director executiv Directia Juridica Administratie Publica;7)ec. Gabriela Iurcu - sef serviciu Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse;8)ec. Nicolae Nanciu - consilier Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv;9)ing. Mariana Sargu - consilier Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse; A1. Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitateain cadrul proceduriiSe va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.A2. Persoane juridice/fizice straineCerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitateain cadrul procedurii1) Se vor atasa in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si, traducereaautorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1a)Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 1980000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul BNR respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta., b) In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin. (1) din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) siale art. 69?1 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu o valoare demin. 990000, 00 lei, fara TVA.Lucrari executate si duse la bun sfarsit, conform nr. Ordinului ANRMAP 509/2011.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., b)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederilor art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederile art.180, art.181 lit. a), c1) si d) si ale 69?1 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 2a) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele prevazute in Formularul C8 - Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de Constructii si Formularul C9 - Lista cuprinzand consumurile privind transporturile, din documentatiatehnica., b) In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederilor art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederile art.180, art.181 lit. a), c1) si d) si ale 69?1 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1a) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): 1. Sef santier - diploma studii superioare in domeniu, cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare.2. Responsabil tehnic cu executia, atestatMDRL, domeniul I-constructii, conform art. 23 lit. c) din legea 10/1995 privind calitatea in constructii;.3. Responsabil CQ, diploma de studii superioare; deciziainterna de numire.4. Responsabil cu SSM atestat conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006;, b) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederilor art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederile art.180, art.181 lit. a), c1), d) si ale 69?1 din OUG 34/2006., Informatii privind subcontractatii: Cerinta nr. 1In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., Informatii privind asociatii: Cerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in, domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, trebuie sa respecte masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire si toate documentatiile tehnice, se pun la dispozitia operatorilor economici interesati, prin intermediul sistemului informatic SEAP, la adresa de internet: www.e-li
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer