Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru finalizarea obiectivului Camping Zanoaga din cadrul investitiei ?Dezvoltarea infrastructurii din zona montana inalta a judetului Dambovita?, (lucrari suplimentare)


Detaliu pentru invitatia numarul 330834
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 330834/02.07.2012
Denumire contract: Lucrari de executie pentru finalizarea obiectivului Camping Zanoaga din cadrul investitiei ?Dezvoltarea infrastructuriidin zona montana inalta a judetului Dambovita?, (lucrari suplimentare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru finalizarea obiectivului Camping Zanoaga din cadrul investitiei ?Dezvoltarea infrastructuriidin zona montana inalta a judetului Dambovita?, (lucrari suplimentare)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice (memoriu tehnic, caiet de sarcini, liste de cantitati) existente pentru Lucrari de executie pentru finalizarea obiectivului Camping Zanoaga din cadrul investitiei ?Dezvoltarea infrastructuriidin zona montana inalta a judetului Dambovita?, (lucrari suplimentare)
II.1.6) CPV: 45212413-4 - Lucrari de constructii de imobile pentru cazare de scurta durata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 363, 427 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7200 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO15TREZ2715006XXX000252-Trezoreria Targoviste.In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 32 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 18.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 3634, 27 lei.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: 1)lector. univ. Florin Popescu - presedinte Consiliul Judetean Dambovita;2)dr. Ivan Vasile Ivanoff - secretar judet;3)ec. Carmen Igescu - director executiv Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv;4)ing. Vasile Dinu - director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice;5)ec. Mircea Nistor - director executiv Directia Investitii si Dezvoltare Regionala;6)jr.cons. Adrian George Mocanu director executiv Directia Juridica Administratie Publica;7)ec. Gabriela Iurcu - sef serviciu Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse;8)ec. Nicolae Nanciu - consilier Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv;9)ing. Mariana Sargu - consilier Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse A1. Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.A2. Persoane juridice/fizice straineCerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati1) Se vor atasa in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si, traducereaautorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele deidentificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1a)Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 726800 lei., b)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conform. cu prevederile art. 186 alin. (1) din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (la notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1), d) siale art. 69?1 din OUG 34/2006., Modalitatea de indeplinirea)Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 6 - Informatii generale, completat.(1)Persoanele juridice romane vor atasa in original, copie lizibila sau copie lizibila certificate cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale pe anii 2011, 2010 si 2009, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii.?Documentele emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cifrei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierderi), trebuie sa fie depuse in original sau copii lizibile certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2)Persoanele juridice straine vor atasa, in copie lizibila certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?, ?Pentru prezentarea cifrei de afaceri, echivalenta leu-euro, curs de referinta mediu anual, comunicat de BNR, este: Anul -Echivalenta leu/euro2011-4, 2379;2010-4, 2099;2009-4, 2373;?Cifra de afaceri anuala medie care va fi luata in calcul va fi media cifrelor de afaceri in lei., b)Se va atasa de catre tertul sustinator: (1) Formularul 26-Angajament privind sustinerea financiara pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;(2)Formularul 1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.(3)Formularul 2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, din OUG 34/2006, completat numai pentru lit. a), lit. c1) si lit. d).(4)Formularul 5-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Mentiune: Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 a)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu o valoare demin. 363000, 00 lei, fara TVA.Modalitatea de indeplinirea)Se va atasa Formularul 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat., (1)Se vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe parti relevante ale unor contracte inscrise in Formularul 7-Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, in scopul indeplinirii Cerintei nr. 1.(2)Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca exper. similara in scopul indeplinirii Cerintei nr. 1.(3)Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa procesele verbale la finalizarea contractelor prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii Cerintei nr. 1.Observatii: i.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contract, obiectul contract, durata contract, pretul contract, precum si pagina finala cu semnaturi., ii.Pentru demonstrarea exper. similare ofertantii vor prezenta un numar de minim 1 contract de lucrari similare, a caror valoare cumulata indeplineasca cerinta de calificare., Cerinta nr. 2 a)Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontract/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de echip si utilajele prevazute in Formularul C8-Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii din documentatia tehnica.Modalitatea de indeplinirea)Se va atasa Formularul 8-Declaratie privind utilaj, instal, echip. tehnice de care dispune operatorul economic ptr indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat., Se va face dovada detinerii utilajelor/ echipamentelor solicitate: (1)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minimale solicitate pentru care se oferteaza.(2)Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contractul/precontractul de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate pentru care se oferteaza., Cerinta nr. 3 a)Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontract/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autorit. contract. ca fiind strict necesare, pentru indeplinirea in bune conditii a contract: 1.Sef santier - diploma studii superioare in domeniu, cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare. 2.Responsabil tehnic cu executia, atestatMDRL, domeniul I-constructii, conform art. 23 lit. c) din legea 10/1995 privind calitatea in constructii;3.Responsabil CQ, diploma de studii superioare; decizia interna de numire.4.Responsabil cu SSM atestat conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006;, Modalitatea de indeplinire1)Se vor atasa: (1) a)Formularul 9-Informatii generale privind angajatii, completat.b)Formularul 10-Personal ce va fi angajat in contract, completat.c)Formularul11-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat, reprezentand angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor pers dintre cele doua nominaliz, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., (2)Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic in Formularul 10, se va atasa: a)Formularul 12-Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original.Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate. b)Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autoriz, legitimatiile sau certific. detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului 10, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.c)Formularul 13-Angajament in nume personal se va completa ptr fiecare dintre specialistii angajati in contract conf Formularului 10, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.d)Se vor prezenta doc din care sa reiasa indeplinirea cerintelor minime privind experienta (recomandari, copie contracte, etc.) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse., b)In cazul in care ofertantulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu preved art.190, alin.(1) din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertant. resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profes. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform preved art.180, art.181 lit.a), c1), d) si ale 69?1 din OUG 34/2006, completat in original, Cerinta nr. 4 In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractant. declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., Modalitatea de indeplinirea)Se va atasa Formularul 14-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontract. si specializarea acestora, completat.b)Formularul 5-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, completat in original. c)Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit., Cerinta nr. 5 In cazul in care oferta este depusa de o asociatie fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia pers a ofert si capacitatea de exercitare a activ profes (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Modalitatea de indeplinire-Se vor atasa: (1) Formularul 15-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat.(2)Acordul de asociere, in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb decat lb. romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in lb romana dupa acestea.(3)Formularul 16-Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire, completat.(4)Formularul 5-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in preved. art.69?1 din OUG 34/2006, completat in original., Atentie! Formularele privind asocierea si/sau subcontractarea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu a nominalizat subcontract pentru executia lucrarii. In acest caz se va preciza (pe formular)-Nu este cazul. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in, domeniul ce face obiectul contractului.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer