Achizitie publica - Lucrari de executie pentru investitia ? Pod din beton armat peste valea Finis
Detaliu pentru invitatia numarul 340131
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340131/27.11.2012
Denumire contract: Lucrari de executie pentru investitia ? Pod din beton armat peste valea Finis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAFINIS (PRIMARIA COMUNEI FINIS)Cod fiscal: 5518527, Adresa: FINIS, NUMARUL 263, Finis, Telefon: 0259/321884, Fax: 0259/406211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FINIS, NUMARUL 263, Finis, Romania, cod postal: 417265, telefon: +40 259/321884, fax: +40 259/406211, persoana de contact: IOAN FLORIAN MAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Finis, nr.263, Comuna Finis, Judetul Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru investitia ? Pod din beton armat peste valea Finis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru investitia ? Pod din beton armat peste valea Finis in conformitate cu cerintele caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 329, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 6.500 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO32TREZ0785006XXX000369 deschis la Trez. Beius, CIF AC: 5518527 Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 3.291 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei sunt: Primar ? Man Ioan Florian, Viceprimar ? Halasz Francisc, Inspector urbanism ? Cociuba Niculina, Secretar ? Serb Ioan Vasile, Contabil ? Beleag Elena, Consilier primar ? Ratiu Sebastian Ioan, Inspector venituri ? Vesa Emilia, Consilieri locali ? Egyed Ioan, Merai Petru, Halasz Alexandru, Boloban Ioan, Halasz Alexandru, Horge Ioan, Man Dumitru Florin, Miklo Francisc, Miklo Mihai Francisc, Palcut Aurel, Serb Milian, Trip Lucian Vasile, Vura Albert5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 658.000 lei., Se solicita prezentarea unei Declaratii bancare, adresata autoritatii contractante COMUNA FINIS ? Primaria comunei Finis, nominalizata pentru contractul ?Lucrari de executie pentru investitia ? Pod din beton armat peste valea Finis?, prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii de minim 109.000 lei, pe o perioada de 2 luni. Suma precizata mai sus poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este prezentata, va trebui sa contina suma si perioada precizate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executat, unul sau maxim 2 contracte similar a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 329.000 lei, insotite de proces verbal de receptie a lucrarii si recomandare din partea beneficiarului., UtilajeDeclaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari, PersonalDeclaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana- inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana, CONTINUARE- inginer sef santier, cel putin 1 persoana- responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta areimplementat si mentine, conform ISO 14001un sistem de management de mediupentru activitaticare fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: Pentru cea mai scurta durata (prezentata in zile), se acorda punctajul maxim; pentru o alta durata, punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima / durata(n)) x punctajul maxim alocat. Limite: Oferta care prezinta o Durata de executie a lucrarilor peste 180 de zile va fi declarata neconforma, iar oferta care prezinta o Durata de executie a lucrarilor mai mica decat 50 de zile nu va fi punctata suplimentar.
Termen de garantie acordat lucrarilor
15
Descriere: Pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim; pentru o perioada de grantie mai mica punctajul se acorda astfel: Pn = ( perioada n/ perioada cea mai mare ) x punctajul maxim alocat. Limite: termenul de garantie acordat lucrarilor va fi de maxim 10 ani (Ofertele care prevad un termen mai mare de 10 ani nu vor fi punctate suplimentar) si de minim 1 an (Ofertele care prevad un termen mai mic de 1 an vor fi considerate neconforme).
Termenul de mobilizare al executantului in vederea deplasarii in locatia investitiei pentru constatarea unor eventuale defectiuni
5
Descriere: Termenul de mob.cel mai scazut = pctj maxim. Pentru alt termen mai mare pctj se acorda astfel: Pdurata= (Termenul minim/Termenul Ofertei ) X pctj maxim. Term. va fi prezentat in ore si va fi mai mic sau egal cu 48 de ore. Limite: Ofertele ce contin un term. mai mare de 48 ore vor fi respinse ca neconforme. Ofertele ce contin un termen mai mic de 0, 5 ore nu vor fi punctate suplimentar. Pt just. termenului se vor prezenta doc.edificatoare pentru existenta unui punct de lucru care sa permita deplasarea la sediul benef. in termenul prevazut.Prin ?Termenul de mobilizare a executantului in vederea deplasarii in locatia investitiei pentru constatarea unor eventuale defectiuni?, se va intelege timpul in care exectantul se mobilizeaza sa ajunga in locatia investitiei si sa constate defectiunea. In acest termen nu este inclusa si perioada necesara remedierii defectiunii, aceasta peroada fiind diferita in functie de o defectiune sau alta si nu poate fi estimta la acest moment.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 14:37