Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru investitia ?Reabilitare si extindere sistem alimentare cu apa comuna Tigveni sat Balilesti judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 335073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TIGVENI (PRIMARIA TIGVENI)
Numar invitatie: 335073/07.09.2012
Denumire contract: Lucrari de executie pentru investitia ?Reabilitare si extindere sistem alimentare cu apa comuna Tigveni sat Balilesti judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TIGVENI (PRIMARIA TIGVENI)Cod fiscal: 4121951, Adresa: Com. Tigveni, Jud. Arges, Tigveni, Telefon: 0248742010, Fax: 0248742010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Tigveni, Jud. Arges, Tigveni, Romania, cod postal: 117740, telefon: +40 0248742010, fax: +40 0248742010, persoana de contact: DUMITRU DORU SLATINEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tigvenicomuna Tigvenijudetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru investitia ?Reabilitare si extindere sistem alimentare cu apa comuna Tigveni sat Balilesti judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dupa caz, fara a se limita la: Alimentare cu apa: ? reabilitarea conductelor de alimentare cu apa;? extinderea sistemelor de alimentare cu apa;? contorizarea consumatorilor din sistemul de alimentare cu apa;? prevederea unor noi statii de pompare in cadrul sistemelor de alimentare cu apa;? reabilitarea rezervoarelor pentru inmagazinarea apei;? prevederea unor noi rezervoare pentru inmagazinarea apei;? captarea apei;
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 709, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofert va const o gar pt part in cuantum de 40650 lei. Garantia de part se const in conf cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor ref la atrib contr de achiz publica din OUG nr. 34/2006 priv atrib contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contr de conces de servicii, cu modif si compl ult. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO71TREZ0485006xxx001139 deschis la Trez Curtea de Arges, Beneficiar: Primaria comunei Tigveni, cod fiscal 4121951 - se prez O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de gar emis in cond lg de o soc bancara sau de o soc de asig, care se prez in orig, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei prevazute la art.278^1 din OUG nr.34/2006, garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma fiind calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% din val fara TVA a contr fara TVA si se const cf art. 90 din HG 925/2006 printr-un instr de gar emis in cond lg de o soc ban sau de o soc de asig, care devine anexa la contr. In cazul ofertantilor care se regasesc in categ IMM cf Lg nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) GBE se const in proc de 50% din cuantumul prec in DA. Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: - unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 - prin depunerea la casierie a unor sume in numerar ( in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare); sau - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : -prezentarea certificatului privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului-prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiNota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta"4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu art. 13/Legea 279/2011 si Ordinul 170/2012 Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - Slatineanu Doru Dumitru ?Primar;Smeu Constantin ? Viceprimar;Rosu Maria ? Contabil;Dinescu Ioana ? SecretarConsilieri locali: Baciu Ion, Bucataru Corneliu, Caramidaru Filofteia, Chiroiu Dana, Filip Vasile, Gilcescu Nicolae, Obrocea Ion ?Cristian, Olteanu Nicolae, Papa Constantin Iulian, Piele Gheorghe, Piele Ion ? Alin, Popa Elena Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice romane Documente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 2709700 lei RON Documente relevante: Ultimul bilant cont sau extrase de bilant inreg la org comp, raport de audit, dupa caz, sau orice alte doc echiv. In cazul in care candisi dem sit ec si fin invocand si sust acordata de catre o alta pers (conf art. 186 din OUG 34/2006 cu toate mod si compl ult), atunci acesta are oblig de a dov sust de care benef, prin prez unui angaj ferm al pers resp, completat conf, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Per ce asigura sust fin nu tr sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modif si compl ult, coroborat cu art. 13/Legea 279/2011 si Ordinul 170/2012
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 1Prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Modalitatea de indeplinire: -copii dupa contracte de lucrari relevante (similare cu obiectul prezentei proceduri de atribuire), procese verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor, Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; inclusiv informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;, Cerinta nr. 3O declaratie referitoare conducere in ultimii 3 ani;Cerinta nr. 4Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;Cerinta nr. 5O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 6 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Autoritatea contractanta solicita ofertantului sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazuta de art. 69^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare coroborat cu art. 13/Legea 279/2011 si Ordinul 170/2012, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 17:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer