Achizitie publica - Lucrari de executie pentru obiectivul ?Accesibilizarea fondului forestier prin construirea si modernizarea de drumuri forestiere la Ocoalele Silvice Cosava si Lugoj, din cadrul Directiei Silvice Timis?
Detaliu pentru invitatia numarul 354926
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354926/21.10.2013
Denumire contract: Lucrari de executie pentru obiectivul ?Accesibilizarea fondului forestier prin construirea si modernizarea de drumuri forestiere la Ocoalele Silvice Cosava si Lugoj, din cadrul Directiei Silvice Timis?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru obiectivul ?Accesibilizarea fondului forestier prin construirea si modernizarea de drumuri forestiere la Ocoalele Silvice Cosava si Lugoj, din cadrul Directiei Silvice Timis?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru obiectivul ?Accesibilizarea fondului forestier prin construirea si modernizarea de drumuri forestiere la Ocoalele Silvice Cosava si Lugoj, din cadrul Directiei Silvice Timis? ? 21, 9 km.Valoarea estimata totala a contractului in suma de6.150.739, 00 lei fara TVA este formata din: 1.- valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de: 5.941.808, 00 lei fara TVA2.- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (3, 61%), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 208.931, 00 lei, fara T.V.A..
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 150, 739 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare: 110.000, 00 lei .-Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb lei/alta valuta comunicat de BCE, pentru penultima zi lucratoare din luna anterioara celei in care este stabilita data limita de depunere a ofertei.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.-Modul de constituire a garan?iei de participare: Garan?ia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garan?ie?, instrument care va fi prezentat autorita?ii contractante in original cel mai tarziu la data ?i ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.-In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garan?iei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garan?iei intr-unul din conturile Directiei Silvice Timis (R1590120, J40/450/1991): cont RO69RZBR0000060007701145 ? Raiffeisen Bank Timisoara; cont RO94BRDE360SV29158003600 ? BRD Timisoara, urmand ca dovada constituirii garan?iei de participare (OP, etc.) sa fie scanata ?i postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garan?ie de participare? impreuna cu documentele de calificare ?i oferta tehnica.-Daca CNSC respinge contestatie de pusa de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma echivalenta cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.-Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.-Modul de constituire a garantiei de buna execu?ie: Garan?ia de buna execu?ie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garan?ie de buna execu?ie?, instrument care va fi prezentat autorita?ii contractante in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executia a lucrarii in suma de 2.970.904, 00 lei pentru perioada de 5 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Documente obligatorii: - Scrisoare din partea bancilor/sau echivalent, care detin acces la finantare, in suma de minim 2.970.904, 00 lei pentru o perioada de 5 luni., Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 11.000.000, 00 lei. Documente obligatorii: - Declaratie privind cifra de afaceri. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in considerare, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Documente obligatorii: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resursele umane in vederea indeplinirii contractului.Documente obligatorii: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului, respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia si personalul desemnat CQ;
- Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii de drumuri si poduri pentru persoana desemnata sef santier, insotita de o copie a contractului de munca;
- Certificatul de atestare tehnico-profesionala in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele (cf.Ordinului nr. 777 din 26 mai 2003 , M.O.nr.397 din 9 iunie 2003), pentru responsabilul tehnic cu executia, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- Copie a contractului de munca pentru persoanelor care sunt desemnate CQ;
- Angajament de paricipare la derularea contracului, din partea tuturor categoriilor de personal, in cazul in care ofertantul nu are angajat/angajati pe baza de contract., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la utilaje, echipamente si instalatii de care dispun ofertantii pentru indeplinirea contractului. Documente obligatorii: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice conduce la descalificarea automata a operatorului economic: 1.Macara pneuri brat zabrele, 2.Motocompresor aer mobil, 3.Perforator rotativ pneumatic, 4.Pompa hidraulica de beton, 5.Excavator pe senile, 6.Autogreder, 7.Buldozer pe senile, 8.Betoniera cu cadere libera, 9.Vibrator de interior pt.beton, 10.Vibrator universal, 11.Compactor autoprop., 12.Compactor static autoprop., 13.Motopompa apa, 14.Autocisterna, 15.Tractor pe pneuri, 16.Macara pe pneuri., Cerinta nr. 1?Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executatla nivelul unui contract de lucrari de lucrari similare a carorvaloare a fost de min. 5.900.000, 00 lei insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management de mediu, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 14001). Documente obligatorii: - Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 9001). Documente obligatorii: - Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 13:45