Achizitie publica - LUCRARI DE EXECUTIE PENTRU OBIECTIVUL ''Baza sportiva multifunctionala Horezu"
Detaliu pentru invitatia numarul 209111
ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Cod de identificare fiscala: 2541479
Adresa: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu
Telefon: 0250/860190, 0747954189
Fax: 0250/860481
Denumire invitatie: LUCRARI DE EXECUTIE PENTRU OBIECTIVUL ''Baza sportiva multifunctionala Horezu"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Modernizare ?Baza sportiva multifunctionala Horezu ? orasul Horezu , judetul Valcea?.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.05.2009 15:51
Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Horezu, str. 1 Decembrie, nr. 7, orasul Horezu, judetul Valcea, cod 245800.
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Horezu, str. 1 Decembrie, nr. 7, orasul Horezu, judetul Valcea, cod 245800.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Completare formular anexa 12 A-Declaratie privind eligibilitatea.-Completare si prezentare formular 12 B - Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.-Imputernicire de semnatura (Formular nr. 22).-Certificate de atestare fiscala privindîndeplinirea obligatiilor fata de Bugetul de stat (bugetul consolidat) si Bugetul local-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului în original-Autorizatie de functionare /echivalent pentru domeniu-Prezentarea în copie a bilantului legal înregistrat peanul de referinta 2006, 2007, 2008 ? înextras.-Completare formular INFORMATII GENERALE (valoarea minima impusa in lei, cifra medie de afaceripeultimii 3 ani, minim 1.500.000 RON).-Formular nr. 12 F, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor.-Formular EXPERIENTA SIMILARA.-Formular modelAnexa nr. 12 Isi prezentarea de CV-uri.-Formular 12 G .-Formularului nr. 12H-Certificat ISO 9001, 14001, OSHAS 18001.
Documentatia de atribuire se poate descarca din acest anunt.