Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru obiectivul ?Infiintare retele de canalizare si statie de epurare in Comuna Poieni Solca, judet Suceava?


Detaliu pentru invitatia numarul 343214
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA POIENI SOLCA (PRIMARIA COMUNEI POIENI SOLCA)
Numar invitatie: 343214/27.02.2013
Denumire contract: Lucrari de executie pentru obiectivul ?Infiintare retele de canalizare si statie de epurare in Comuna Poieni Solca, judet Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POIENI SOLCA (PRIMARIA COMUNEI POIENI SOLCA)Cod fiscal: 21769911, Adresa: COMUNA POIENI SOLCA, JUDETUL SUCEAVA, Poieni-Solca, Telefon: 0745021151, Fax: -
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA POIENI SOLCA, JUDETUL SUCEAVA, Poieni-Solca, Romania, cod postal: 725601, telefon: +04 0330504051, fax: +04 0330501052, persoana de contact: Jucan Simion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Poieni Solca, sat Poieni Solca, comuna Poieni Solca, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru obiectivul ?Infiintare retele de canalizare si statie de epurare in Comuna Poieni Solca, judet Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in infiintarea retelelor de canalizare si statie de epurare in Comuna Poieni Solca, judet Suceava conform caietului de sarcini, parte integranta a documentatiei de atribuire.Valoarea estimata este de 3.648.427, 00 lei si se compune din: - Retele de canalizare: 1.571.378, 00 lei fara TVA- Statie de epurare: 1.927.985, 00 lei fara TVA- Valoare procent diverse si neprevazute: 149.064, 00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 648, 427 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie pentru participare la procedura de achizitie in suma de 69.987, 00 Iei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. - Garantia de participare va fi constituita conform art. 86 din HG 925/2006, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la procedura de achizitie publica; 2.Ordin de plata in contul achizitorului RO15TREZ5975006XXX000604, Cod de identificare fiscala: 4441158 deschis la Trezoreria Municipiului Radauti. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila, sa prevada ca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul depunerii unei contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatiaca ca nefondata , ofertantul se obliga fata de Comuna Poieni Solca, sa plateasca suma calculata conform art. 278^1 alin. 1 din ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator are obligatia de a constitui GBE a contr. in cuantum de 5% din val fara TVA. GBE se va constitui: -instrument de garantare;
-retineri succesive din sumele datorate pt fact partiale conform art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, oricand pe parcursul indeplinirii contr., in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. AC are obligatia de a elibera/restitui GBE conform art. 92 alin 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Toate certificatele si documentele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul ?(in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Toate formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofetelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa Formularul A (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat. Atentie! In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor, comuna Poieni Solca are dreptul de a solicita in mod direct ofertanti informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate si nu respectagraficul de reesalonare nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul B (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat. Atentie! Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c1) si d). Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. 1)Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale a sediului si punctelor de lucru, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor). Mod de dovedire: Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii restante la bugetul consolidate, document valabil la data limita de depunere aofertelor. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau in copie, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? oricarui solicitant?, (art. 112, alin. 4 din Ordonanta nr. 92 din 24 decembrie 2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare)?. b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local, documente valabile la data limita de depunerii ofertelor. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5. Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale. Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.Operatorii economici care au datorii reesalonate si fac dovada respectarii graficului de esalonare indeplinesc cerinta de calificare si in consecinta nu vor fi descalificati. -Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa specifice calitatea de participant la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul C completat. -Mod de participare cu oferta independenta .Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta ? Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru prezenta procedura privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii respective persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta, sunt: Jucan Simion ? primar, Galis Nicolae-Sorin -viceprimar, Lazarean Foca ? secretar, Ilisoi Nicolae - contabil sef, Boca Trandafira Lacramioara - referent urbanism, Consilieri: Ilisoi Grigore-Ghiocel, Jucan Vasile, Gales Nicanor, Albu Grigore, Gorcea Zaharie-Dorin, Toderas Simion, Bucsa Gavril, Gales Ion, Slevoaca Vasile, Lazarean Dumitru-Ichim, Galis Nicolae-Sorin.Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecteart. 69 indice 1 ? ?Ofertantul/Candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea incluvis ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.?In acest sens ofertantii vor complete Formularul E ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? entru persoane juridice/fizice romaneInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este resident in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul sau autorizatie de functionare in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul. Se vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat, sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia de a nu fi legal inregistrat si autorizat sa execute lucrarile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, acesta va fi exclus de la prezenta procedura.Cerinta nr. 1Prezentare de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore lucrarilor care fac obiectul procedurii de achizitie. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul achizitiei publice. Nota: Informatii cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, conform art. 9 alin.3 din Legea 359/2004.Cerinta nr.2Autorizatiei A.N.R.E. Pentru executia de lucrari de instalatii electrice (necesare in cadrul statiei de epurare) care sunt supuse autorizarii conform legislatiei nationale in vigoare (instalatii de bransamente electrice, utilizare, instalatii de legare electrica la pamint etc.), ofertantul va face dovada detinerii autorizatiei A.N.R.E., sau echivalent, pentru efectuarea lucrarilor de instalatii electrice, conform Ordinul presedintelui A.N.R.Enr. 90 din 19 noiembrie 2009.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Dovada realizarii unei cifre de afaceri globala in ultimii 3 ani incheiati deminim 6.998.000, 00 lei.Prezentarea documentelor doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani, conform art. 185 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulteriaore. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul" si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei. Pentru conversia valorica a cifrei de afacere se vor utiliza urmatoarele cursuri valutare: 31.12.2010 1 euro=4, 2848 lei, 31.12.2011 1 euro=4, 3197 lei si pentru 31.12.2012 1 euro=4, 4287 lei., Demonstrarea ca ofertantul are disponibile sau ca va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 583.227, 00 lei pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru o perioada de 90 de zile.Demonstrarea indeplinirii cerintei se va face sub una din urmatoarele forme: a) Prezentarea, in original a unei scrisori angajante din partea unei banci, adresata Comunei Poieni Solca, care sa confirme angajamentul de a deschide o linie de credit avand ca destinatie exclusiv contractul care face obiectul procedurii de atribuire, document avand o perioada de valabilitate de 90 de zile sau pana la semnarea contractului de lucrari, oricare dintre aceste date survine prima. Deschiderea acreditivului nu trebuie sa fie conditionata decat exclusiv de prezentarea contractului de lucrari incheiat de operatorul economic cu Comuna Poieni Solca; b) Prezentarea, in original, a unei scrisori de confort emisa de o banca comerciala care sa confirme ca ofertantul dispune de fondurile solicitate si ca acestea au fost blocate/ rezervate exclusiv pentru indeplinirea contractului de lucrari.Documentul va fi adresat Comunei Poieni Solca si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor sau pana la semnarea contractului de lucrari, oricare dintre aceste date survine prima.c) Confirmarea detinerii unei linii de credit al carei sold neangajat (neconsumat) este cel putin egal cu suma solicitata precum si mentiunea bancii cu privire la faptul ca linia de credit (soldul neangajat) poate fi utilizata pentru indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire;d) Confirmarea constituirii unui depozit colateral avand ca destinatie exclusiv indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire;e) Alte modalitati de confirmare a indeplinirii cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de executie in valoare minima de 3.499.363, 00 lei (fara TVA).Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se vor avea in vedere cel mult doua contracte pentru lucrari similare, cu o valoare minima cumulata de de 3.499.363, 00 lei (fara TVA), astfel: cel putin un contract pentru retele de canalizare in valoare de minim 1.571.378, 00 lei si cel putin un contract pentru Statie de epurare in valoare de minim 1.927.985, 00 lei, executate si finalizate (conform art. 14 din Ordinul 509/2011)in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor).Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor. Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal minim cu urmatoarele atributii si competente: a) Sef santier executie ? Inginer absolvent al unei facultati tehnice de profil (Hidrotehnica / Instalatii in constructii), cu experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;b) Sef punct de lucru- Inginer absolvent al unei facultati tehnice de profil, cu experienta profesionala in domeniu (Hidrotehnica/Instalatii in constructii/Civile), dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; c) Specialist topo d) Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE) edilitare si de gospodarire comunala; e) Sudori in polietilena, f) Responsabil SSM..Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri intocmite conform Formularului M si diplome de studii si documente doveditoare privind atestarile. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va prezenta declaratie de disponibilitate in conformitate cu Formularul N .Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri intocmite conform FormularuluiM si diplome de studii si documente doveditoare privind atestarile in perioada de valabilitate. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va prezenta declaratie de disponibilitate in conformitate cu Formularul N .Toate documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Asigurarea cu personal de executie (direct productiv) pentru lucrari.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru executie de lucrariDeclaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc si dovada detinerii lor.Ofertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, aparat pentru sudura polietilena, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului.Ofertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, aparat pentru sudura polietilena, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respectarea prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transport si laboratoarelor va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata. Ofertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor descrise mai sus, in conditii de functionare legala. Documentele se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu semnatura si stampila., Informatii privind subcontractantiiOfertantii au obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor- ISO 9001 sau echivalent- (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor., Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului- ISO 14001 sau echivalent-pentru activitatile de executie de lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor este de minim 24 de luni si de maxim 60 de luni de la terminarea lucrarilor.
Numarul de zile cu restrictionari de circulatie
20
Descriere: Numarul de zile cu restrictionari de circulatie
Termen de mobilizare pentru remedierea defectiunilor aparute in perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: Termen de mobilizare pentru remedierea defectiunilor aparute in perioada de garantie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer