Achizitie publica - Lucrari de executie pentru obiectivul ?Proiect Integrat de dezvoltare locala a comunei Ceica, jud Bihor?
Detaliu pentru invitatia numarul 336426
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336426/01.10.2012
Denumire contract: Lucrari de executie pentru obiectivul ?Proiect Integrat de dezvoltare locala a comunei Ceica, jud Bihor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CEICA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4784210, Adresa: LOCALITATEA CEICA NR.67, Ceica, Telefon: 0259/324463, Fax: 0259/324464
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA CEICA NR.67, Ceica, Romania, cod postal: 417155, telefon: +40 259/324463, fax: +40 259/324464, persoana de contact: FLORIN CORB
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA CEICA NR.67
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru obiectivul ?Proiect Integrat de dezvoltare locala a comunei Ceica, jud Bihor?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1. Extindere retea de alimentare cu apa pe strazile localitatilor Ceica si Dusesti judetul Bihor, LOT 2. Canalizare pentru localitatile Bucium, Ceica Dusesti si statie de epurarea aferenta retelei de canalizare, LOT3. Modernizare Drumuri comunale prin asternerea de imbracaminti asfaltice, LOT 4. Reabilitare cladire in vederea amenajarii unui centru de ingrijire a elevilor de tip aftherschool, localitatea Ceica judetul Bihor, LOT 5. Modernizare Camin Cultural.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 589, 571 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pt. participare pt toate loturile va fi de 95.896 lei, iar pe loturi: LOT 1. Extindere retea de alimentare cu apa pe strazile localitatilor Ceica si Dusesti judetul Bihor, garantie de particip. in valoare de 6.114 lei;LOT 2. Canalizare pentru localitatile Bucium, Ceica Dusesti si statie de epurarea aferenta retelei de canalizare, garantie de particip. in valoare de 35.344 lei;LOT3.Modernizare Drumuri comunale prin asternerea de imbracaminti asfaltice, garantie de particip. in valoare de 41.929 lei;LOT 4. Reabilitare cladire in vederea amenajarii unui centru de ingrijire a elevilor de tip aftherschool, localitatea Ceica judetul Bihor, garantie de particip. in valoare de 4.955 lei;LOT 5. Modernizare Camin Cultural, garantie de particip. in valoare de 7.554 lei;Mod de constituire: virament bancar, scris de gar. bancara (Formular 16) cu valabil. de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor sau instrument de garantare emis de o societ de asig, in conditiile legii?in original. Pt virament bancar se vor folosi urm date: Comuna Ceica, judetul Bihor, Cont: RO57 TREZ 0765 006X XX01 0713- Banca: Trezoreria Oradea - CUI: 4784210. Doc. privind constit. garan. pt. participare se va prezenta in original pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pt. liderul asocierii. Ofertantii care se prez. la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prez. dovada constituirii garan. de particip. in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, pt. a putea beneficia de reducerea cu 50% a garan. pt. part. este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Cuantumul garantiei de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului de achizitie publica de lucrari, in lei, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uripentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratii privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: ofertantii trebuie sa completeze Formularul 1-in original;b)Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: ofertantii trebuie sa completeze Formularul 2-in original;c)Declaratii privind calitatea de participant-Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: ofertantii trebuie sa completeze Formularul 3 ? in original;d)Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 691 lit.a) din OUG nr.34/2006-Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: ofertantii trebuie sa completeze Formularul 4-in original, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Corb Florin -primar, Bar Ivan Maria ? consilier achizitii publice, Sovre Ana Livia -viceprimar, Popa Victor -secretar, Pop Florentina -contabil.Persoanele care vor fi in comisia de evaluare Vlad Flore - consilier local, Popa Victor - secretar, Bar Ivan Maria -consilier achizitii publice.Consilieri locali sunt: d-nu Sisca Vasile - consilier local, d-nu Nicoara Ioan Costel - consilier local, d-nu Valcan Augustin - consilier local, d-nu Hule Florin - consilier local, d-na Sovre Ana Livia - consilier local, d-na Petrila Mariana Cornelia - consilier local, d-nu Galea Moise - consilier local, d-nu Buhas Mihai - consilier local, d-nu Mihut Dorel Florin - consilier local, d-nu Pop Adrian - consilier local, d-nu Vlad Flore - consilier local, d-na Corb Mariana - consilier local si d-nu Petrila Viorel - consilier local;e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: ofertantii trebuie sa completeze Formularul 19-in original;f) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele - Cerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5 ?se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;g) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale privind situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele - Cerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5-se va prezenta original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;h) Cazier fiscal al societatii/societatilor participante la procedura, valabil la data depunerii ofertelor - Cerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5 ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine - Cerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5 - trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctul III.2.1.a). Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Certificat constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor Nota: La cererea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2: Ofertantul/ofertantii vor prezenta copia conforma cu originalul a autorizatiei ANRE tip B si C2A pentru executie lucrari, valabila cel putin pana la expirarea valabilitatii ofertei.Persoane juridice /fizice straine- Cerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5 - trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea in limba romana de catre un traducator autorizat. Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2: Ofertantii vor prezenta atestat ANRE tip B si C2A sau echivalent.ATENTIE: In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original sau copie conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate anterior datei de deschidere aofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctul III.2.1.b). In cazul unei asocieri certificatul constatator va trebui prezentat de toti asociatii iar conditiile referitoare la codurile CAEN pot fi indeplinite cumulativ, in functie de partea din contract executata de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare: -pt. LOTUL 1. in val de 1.222.852 lei;
-pt. LOTUL 2. in val de 7.068.730 lei;
-pt. LOTUL 3. in val de 8.385.740 lei;
-pt. LOTUL 4. in val de 990.934 lei;
-pt. LOTUL 5. in val de 1.510.886 leiOfertantii trebuie sa prezinte documente disponibile ale operatorilor economici care probeaza valoarea cifrei de afaceri solicitataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lucrari similare-LOT 1: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de executie lucrari de alimentare cu apa de minimum 611.426lei, fara TVA., Lucrari similare-LOT 2: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu) contract de executie Canalizare ape uzate menajere, in valoare de min. 3.534.365 lei, fara TVA., Lucrari similare-LOT 3: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de modernizare, drumuri sau strazi in valoare de minim 4.192.870lei fara TVA., Lucrari similare-LOT 4: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de executie constructii civile de minim 495.467 lei fara TVA., Lucrari similare-LOT 5: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de executie constructii civile de minim 755.443 lei fara TVA., Lucrari similare-LOT 1, 2, 3, 4, 5: declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Informatii privind personalul - LOT 1, 2, 3, 4, 5, LOT 1: -1 inginer de instalatii in constructii pentru sef santier;
-1 inginer de instalatii in constructii pentru sef de santier-adjunct;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul instalatii in constructii;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul in domeniul IX;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM;
-1 topograf;
-1 inginer autorizat ANRE., LOT 2: -1 inginer de instalatii in constructii pentru sef santier;
-1 inginer de instalatii in constructii pentru sef de santier-adjunct;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul instalatii in constructii;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul in domeniul IX;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM;
-1 topograf;
-1 inginer autorizat ANRE., LOT 3: -1 inginer CFDP pentru sef santier;
-1 inginer CFDP pentru sef santier-adjunct;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM;
-1 topograf., LOT 4: -1 inginer CCIA pentru sef santier/ sef punct de lucru;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii civile si industriale;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) ani in domeniul constructii civile si industriale si al instalatiilor;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM., LOT 5: -1 inginer CCIA pentru sef santier/ sef punct de lucru;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii civile si industriale;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) ani in domeniul constructii civile si industriale si al instalatiilor;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - LOT 1, 2, 3, 4, 5, LOT 1: autobasculanta, vibrocompactor, buldoexcavator, mini-incarcator, excavator, mini-excavator, automacara, autobetoniera, trailer, taietor asfalt si beton, cilindru compactor vibrator, cilindru compactor pentru terasamente, aparat de sudura cap la cap, aparat de sudat cu electrofuziune, instalatie de foraj orizontal, laborator autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat., LOT 2: autobasculanta, vibrocompactor, buldoexcavator, mini-incarcator, excavator, mini-excavator, automacara, autobetoniera, trailer, taietor asfalt si beton, cilindru compactor vibrator, cilindru compactor pentru terasamente, aparat de sudura cap la cap, aparat de sudat cu electrofuziune, instalatie de foraj orizontal, laborator autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat., LOT 3: statie de prep mixt asfalt.Statia tb sa aiba insp tehn val si tb sa detina autoriz de mediu valab.In caz in care of nu detine in propr o ast de statie tb sa faca dov ca va putea asig cant de asfalt neces ex lucrar(se va prez un contr sau un precontr de furniz incheiat cu un prod de mixturi asfaltice), autobasc transp mixturi asf (dotata cu prelate spec), autobasc transp agregate, autospec cu matura mec, autospec aplic emulsiei bitumin(gudronator), repartizator asfalt, vibrocompact, autogreder, buldoexcav, excavator, automacara, autobeton, mai-compactor, taietor asfalt si beton, cil compac vibr, cil compac asfalt, cil compac terasam, laborator autoriz ISC cu pers spec pt efec control calit lucr sau dov inch unui contr de serv cu lab incerc autoriz., LOT 4: autobasculanta, automacara, autobetoniera, cilindru compactor vibrator, schela metalica, popi metalici, laborator autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat., LOT 5: autobasculanta, automacara, autobetoniera, cilindru compactor vibrator, schela metalica, popi metalici, laborator autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent.valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent.valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarilor
10
Descriere: Termenul de executie lucrarilor acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 3 luni si maxim 10 luni. Pentru termenele de executie mai mai mari de 10 luni, oferta va fi declarata neconforma, respectiv pentru termenele de excutie mai mici de 3 luni calendaristice, oferta nu va fi puctat suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 13:37