Achizitie publica - ?Lucrari de executie pentru proiectul: Asfaltare strazi, comuna Platonesti, satele Platonesti, Lacusteni, judetul Ialomita"
Detaliu pentru invitatia numarul 339731
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339731/20.11.2012
Denumire contract: ?Lucrari de executie pentru proiectul: Asfaltare strazi, comuna Platonesti, satele Platonesti, Lacusteni, judetul Ialomita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local PlatonestiCod fiscal: 17453693, Adresa: Comuna Platonesti , Judetul Ialomita, Platonesti, Telefon: 0243279120, Fax: 0243279120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Platonesti , Judetul Ialomita, Platonesti, Romania, cod postal: 927208, telefon: +40 243279120, fax: +40 243279120, persoana de contact: Florinel Negraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Platonesti , Judetul Ialomita, Platonesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de executie pentru proiectul: Asfaltare strazi, comuna Platonesti, satele Platonesti, Lacusteni, judetul Ialomita"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie in vederea asfaltarii strazilor , comuna Platonesti , satele Platonesti si Lacusteni, judetul Ialomita
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 881, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 17, 621.6 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la TREZORERIA FETESTI, cont RO19TREZ3925006XXX000923, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la termenul de deschidere a ofertelor(parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor; intreprinderile mici si mijlocii au dreptul la o reducere de 50% a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Garantia de participare se va retuma de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278' alin.(2)din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul 1 si cazierul fiscal al operatorului economic.-Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006. Formular 2-Se vor prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; certificatul eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; Formularul 3 - certificatul de participare cu oferta independenta; declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese cu urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: primar ?Negraru Florinel, viceprimar ? Nedelcu Aurica , secretar ?Pavel Neluta ; Consilieri locali: Catisanu Florentin, Mailat Constantin, Popa Dumitru, Lentu Nicolae , Nedelcu Nicusor , Neagu Stelian, Stanciu Nicolae, Untea Ionel, Damean Ionelia , Marina Adrian Liviu, Nedelcu Aurica - obligatie identica pentru tertul sustinator, dupa caz); Formularul 6 ? informatiile generale despre ofertant; Formularul 4 ? declaratia privind calitatea de participant la procedura.-In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat.Nota: Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in conformitate cu art. 5 alin. (2) si (3) Ordinul ANRMAP nr. 509/2011, dupa caz. - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii a ofertei, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.-In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat.Nota: dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferente obiectului contractului pe ultimii 3 ani va fi de minimum 1.400.000 lei. Resurse financiare pentru a realiza cash-flow-ul de executie. Bilanturi contabile inregistrate la autoritatile competente pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momnentul semnarii contractului va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii. Suma solicitata este de 300000 de lei pe perioada executiei., -Documentele se vor prezenta in original si vor fi emise pentru prezenta procedura de achizitie publica.-Pentru conversia in lei a mijloacelor financiare exprimate in valuta, autoritatea contractanta va folosi cursul B.N.R. valabil in prima zi lucratoare din luna de depunere a ofertelor.-Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (drumuri) pe ultimii trei ani va fi de minimum1.400.000lei.-Se vor prezenta bilanturile contabile inregistrate la autoritatile competente pe ultimii trei ani.-Pentru conversia in lei a cifrelor de afaceri exprimate in valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de B.N.R. sau B.C.E.-Pentru operatorii economici straini, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii in care sunt stabiliti, se vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare., Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota: dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal sau a reprezentantului imputernicit al ofertantului ca dotarile tehnice declarate in formularul 9 sunt in stare buna de functionare., A. Personal tehnic de specialitate: Formularul 8a) -2 ingineri drumuri, dintre care unul va fi desemnat sef de santier, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul CFDP(drumuri)si cu implicare in cel putin 1 proiecte similar(executie drumuri-cel putin terasamente, strat de fundatie, strat de baza si strat de uzura);Se vor prezenta: -angajament/e de participare in forma autentica(angajamentul reprezinta obligatia persoanei de a participa pentru operatorul economic la executia obiectivului de investitii al carui beneficiar este comuna Platonesti, intr-una din pozitiile alocate personalului tehnic de specialitate-se va preciza denumirea obiectivului de investitii, iar in situatia in care este declarat castigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu persoana/ele respective)sau, informatii din Revisal(numele, nr.si data CIM, durata determinata/ nedeterminata, functia/meseria ocupata, salariul)sau, dupa caz, contracte valabile de prestari servicii., Continuare punctul A: b) -inginer de calitate cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul studiilor solicitate (ing. CFDP);Alte informatii: - inginerii CFDP: un extras de pe cartea de munca si/sau alte documente admise de Codul muncii din care sa rezulte indeplinirea cerintei de experienta profesionala generala, diplome de absolvire a studiilor universitare de specialitate (CFDP);c) - responsabil tehnic cu executia: atestat de responsabil cu executia in domeniu si legitimatia in termen de valabilitate;
-decizii de numire in functia solicitata (dupa caz), Continuare punctul A: d)- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri.Studii solicitate: studii superioare de specialitate conform obiectului contractului de lucrari.-CV ? uri Europass semnate si datate de personalul tehnic de specialitate (prezentate in original, din care va rezulta inclusiv experienta profesionala specifica)., B. Personal muncitor implicat direct in executia lucrarilor: - muncitori calificati si necalificati. Se vor prezenta CV ? uri Europass prezentate in original, din care va rezulta experienta profesionala specifica, C. Informatii privind subcontractantii, cu specializarea acestora.-Se va prezenta declaratia privind subcontractantii, cu specializarea acestora - Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 1 si declaratia de neincadrare in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006.Resursele tehnice si/sau umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, numai daca sunt prezentate documente doveditoare privind detinerea dotarilor tehnice potrivit cerintelor descrise la Capacitatea tehnica si/sau, dupa caz, documente prin care se dovedesc raporturile de munca (angajare sau colaborare dintre angajator [aici, subcontractantul] si resursele umane propuse de acesta potrivit cerintelor descrise la Capacitatea profesionala., D. Experienta similara pentru executanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni* a executat in cadrul unui contract lucrari de drumuri (terasamente, strat de fundatie, strat de baza, strat de uzura ? asfalt) de cel putin valoarea lucrarii licitate.* pana la data limita de depunere a ofertelorPrezentare documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: 1) Contractele prin care se face dovada experientei similare sau copii dupa informatiile relevante din contractele respective privind partile contractante, obiectul contractat, pretul, stampila, semnaturile partilor contractante, alte informatii din care sa reiasa experienta similara.2) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor intocmit in conformitate cu dispozitiile legale privind receptia lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora., Continuare punctul D: 3) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor (lucrari);4) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., E. Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice ? formularul 9- de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: -cel putin buldozer, incarcator frontal, autogreder, cilindru compactor terasamente, cilindru compactor cu rulouri, repartizator finisor de mixturi asfaltice, excavator, autobasculante, autocisterna, instalatie de preparat mixturi asfaltice cu raport valabil de inspectie tehnica.Prezentarea Formularului nr. 9si a actelor care atesta detinerea utilajelor si a echipamentelor declarate de ofertant pentru realizarea contractului: dotare proprie (ex. facturi, contracte de cumparare si facturile aferente)/contracte de inchiriere sau de leasing/contracte de prestari servicii/alte forme legale a caror perioada de valabilitate acopera termenul de executie al lucrarilor. * Implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 in domeniul care face obiectul contractului. * Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru oferta cu valoarea cea mai scazuta exprimata in lei se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv pret minim= 80 de puncte.Pentru un alt pret punctajul se acorda astfel: P(n)=Pret minim/Pret(n)x80.Conform art.202 din OUG nr.34/2006, cand pretul ofertat are un pret aparent neobisnuit de scazut in raport cu ceea ce urmeaza a se executa(reprezinta mai putin de 85% din valoarea estimata a contractului respectiv sau reprezinta 85% din media aritmetica a cel putin 5 oferte acceptabile si conforme ce au fost depuse in cadrul procedurii), autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantului, in scris si inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari cu privire la oferta, precum si de a verifica raspunsurile care justifica pretul respectiv.Potrivit art. 36^1 alin 4 din HG 925/2006 in cazul in care ofertantul nu poate justifica pretul aparent neobisnuit de scazut oferta este considerata inacceptabila conform art 36 alin(1) lit.f).
Durata de executie
20
Descriere: Pentru oferta cu durata de executie cea mai mica exprimata in luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv durata minima = 20 de puncte. Pentru alta durata, punctajul se acorda astfel: D(n) = Durata minima / Durata(n) x 20. Factorul de evaluare ?durata de executie? va fi exprimat in luni. Durata maxima este 12 luni, ofertele care depasesc durata maxima vor fi declarate neconforme. Durata minima realista este 2 luni, ofertele cu perioada mai mica de 2 luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 11:33