Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru proiectul FEADR : ?Infiintare centru de informare si marketing turistic in Comuna Pericei, localitatea Sici, judetul Salaj?


Detaliu pentru invitatia numarul 343510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PERICEI
Numar invitatie: 343510/05.03.2013
Denumire contract: Lucrari de executie pentru proiectul FEADR : ?Infiintare centru de informare si marketing turistic in Comuna Pericei, localitatea Sici, judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PERICEICod fiscal: 4495018, Adresa: STRADA APEI, NR. 238, Pericei, Telefon: 0260-672701, Fax: 0260-672940
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA APEI, NR. 238, Pericei, Romania, cod postal: 457265, telefon: +40 260-672701, fax: +40 260-672940, persoana de contact: CSABA BONCIDAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA APEI, NR. 238, Pericei, Romania, cod postal: 457265, telefon: +40 260-672701, fax: +40 260-672940, persoana de contact: CSABA BONCIDAI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru proiectul FEADR : ?Infiintare centru de informare si marketing turistic in Comuna Pericei, localitatea Sici, judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se propune infiintarea centrului de informare turistica in Localitatea Sici.In cadrul Devizului General al lucrarii sunt prevazute Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 4, 39%, respectiv 21.305 lei. Total executie lucrari = 484.971 lei (fara Cheltuieli diverse si neprevazute)
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 506, 276 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare va fi de 9.000 lei. Modul de constituire: virament bancar, scrisoare de garantie bancara (Formular 14) cu valabilitatea de 130 de zile de la data limita de depunere a ofertelor sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, in conditiile legii ? in original. Pentru viramentul bancar se vor folosi urmatoarele date: Comuna Pericei, judetul Salaj, Cont: RO63 TREZ 5632 1360 250X XXXX deschis la Trezoreria Simleul Silvaniei, in numele Comunei Pericei, cod fiscal 4495018. Documentele privind constituirea garantiei pentru participare se va prezenta in original pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integralaa acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a garantiei pentru participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.Echivalenta leu/euro se va face la cursul euro stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. 1, in original; declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 2, in original; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta completata in conformitate cu Formularul nr. 3, in original; Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind Impozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul; Certificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru societatea ofertanta; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul nr. 17, in original.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Primar: Boncidai Csaba primar, Jozsa Tibor-viceprimar, Debre Rebeka-secretar interimar, Pacurar Mirela-contabil.Persoanele care vor fi in comisia de evaluare Bagoly Istvan - presedinte, Slavic Emil Zoltan - membru, Ardelean Kinga ? membru, Bakai Angela-membru, Braica Patricia Raluca - membru.Persoanele care aproba bugetul local sunt: Bakai Imola? consilier local, Bakai Marton? consilier local, Darabont Istvan ? consiler local, Debre Alexandru? consilier local, Gaspar Istvan? consilier local, Jozsa Attila? consilier local, Jozsa Csaba? consilier local, Pop Calin ? consilier local, Pop Tudor Ioan? consilier local, Totos Peter? consilier local, Valcauan Gheorghe? consilier local, Vig Szabo Andrea Erzsebet? consilier local; Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 10, in original. Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate. Persoane juridice/fizice straine -Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Confirmarea ca ofertantul dispunederesurse financiare sau va avea acces la o suma in valoare de minim 120.000, 00 lei, pe o perioada de minim 3 luni de la data semnarii contractului.Din scrisoarea bancara de confirmare de fonduri trebuie sa rezulta ca, suma respectiva va fi folosita in scopul indepl. contractului, care face ob. Prez. proceduri.Extrasuldecont trebuie sa fieinsotit, dedeclaratiaofertantului, data informa autentificata, prin care se angajeaza sa foloseasca suma respectiva pt. indeplinirea contract., care face ob. prezentei proceduri., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de min. 900.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2010 - 4, 2099 lei, pt. 2011? 4, 2379 lei si pt 2012 - 4, 4560 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea., Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente sau altedocumente in vederea sustinerii indeplinirii cerintei de calificare de la sectiunea III.2.2.2)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Personal cheie pt. executie: responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 pers.; inspector protectia muncii si responabil PSI, cel putin 1 pers.; sef santier, cel putin 1 pers.; inginer instalatii electrice, cel putin 1 pers.; responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 pers.Se va prezenta pentru tot personalul propus urmatoarele: acord pentru participarea la derularea contractului, in copie cf. cu originalul; curriculum vitae, in original; diplome de studii in copie cf. cu originalul.Deasemenea pentru responsabilul tehnic cu executia se va mai prezenta si cetificatul RTE, valabil la data depunerii ofertelor, pentru domeniul ?supus procedurii, in copie cf. cu originalul; pentru inginerul de instalatiielectricese va mai prezenta si copie cf. cu originalul a atestatului (autorizatiei) cf. prevederilor legale pt. executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, eliberat de (ANRE) si pentru responsabil cu controlul calitatii se va mai prezenta si copie cf. cu originalul a deciziei de numire din partea conducatorului ofertantului., In orice situatie de asociere, toti asociatii treb. sa prez. documentele solicitate in cadrul capitolului III. a) doc. privind situatia personala a ofertantilor, treb. prez. de fiecare asociat in parte, iar conditiile de calificare treb. indeplinite de fiecare asociat in parte; b) doc. privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, treb. prez. de fiecare asociat in parte, iar conditiile de calificare trebuie indeplinite cumulat de catre asociati; c) doc. privind situatia economico-financiara, treb. prez. de fiecare asociat in parte, iar conditiile de calificare treb. indeplinite astfel; - conditia referitoare la inregistrarea de profit, in ultimii trei ani, treb. indeplinita de fiecare asociat in parte, - conditia referitoare la cifra medie de afaceri, in ultimii trei ani, poatefi indeplinita in mod cumulativ, de catre asociati, d) doc. privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite de unul dintre asociati sau de mai multi asociati, cumulativ., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Lucrari similare pentru executie minim o lucrare avand ca obiect constructie cladiri in valoare minima de cel putin 484.971, 00 lei, fara TVA executata in ultimii 5 ani.- se vor prezenta copii conforme cu originalul dupa: certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, procese verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala si certificari de buna executie de la beneficiari., Declaratia privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent valabil la data limita dedepunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitieIn cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii. Nu se admit ofertanti in curs de certificare, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii. Nu se admit ofertanti in curs de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: : Componenta financiara. Algoritmul de calcul se regaseste in caietul de sarcini la punctul III.
durata
30
Descriere: Termenul de executie acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 3 luni si maxim 12 luni. Pentru termenele de executie mai mari de 12 luni, oferta va fi declarata neconforma, respectiv pentru termenele de excutie mai mici de 3 luni calendaristice, oferta nu va fi punctat suplimentar. Algoritmul de calcul se regaseste in caietul de sarcini la punctul III.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer