Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru proiectul ?Modernizarea si extinderea Complexului de servicii sociale ?Casa Soarelui?, cod SMIS 24893


Detaliu pentru invitatia numarul 356712
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Numar invitatie: 356712/23.12.2013
Denumire contract: Lucrari de executie pentru proiectul ?Modernizarea si extinderea Complexului de servicii sociale ?Casa Soarelui?, cod SMIS 24893
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9641718, Adresa: STR. I.C. VISSARION, NR. 1, Targoviste, Telefon: 0245217686, 0245614615, Fax: 0245614623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru proiectul ?Modernizarea si extinderea Complexului de servicii sociale ?Casa Soarelui?, cod SMIS 24893
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: o Reparatii sarpanta;o Realizare termosistem fatadeo Reparatii invelitoareo Reparatii interioare la instalatia sanitarao Inlocuirea centralelor termice existenteo Reparatii interioare la instalatia de incalzireo Reparatii interioare la instalatia electrica;o Reparatii interioare la pardoseli;o Recompartimentari ale spatiilor interioare astfel incat fluxurile de persoane din interiorul cladirii existente si extinderii propuse sa nu se intersecteze, iar extinderea propusa sa poata fi deservita de bucataria din cladirea existenta.o Realizare rampa acces pentru persoanele cu deficiente motorii;Extinderea construc?iei existente cu un corp de cladireParter : atrium deschis pe toate cele 3 nivele ale constructiei unde se va amenaja un spatiu de joaca interior, sali de terapie, grupuri sanitare pentru personal, legatura cu constructia existenta.Nivelul 1:2 sali de grupa ? terapie, ce vor fi amenajate si dotate pentru a satisface nevoile copiilor cu dizabilitati si in special ale copiilor cu sindromul Down, grupuri sanitare, depozitare material didactic, circulatie, legatura cu constructia existenta ;Nivelul 2:2 Sali de grupa ? terapie, ce vor fi amenajate si dotate pentru a satisface nevoile copiilor cu dizabilitati si in special ale copiilor cu sindromul Down, grupuri sanitare, depozitare material didactic, circulatie, legatura cu constructia existenta.Se va furniza si monta un ascensor pentru transportul persoanelor cu deficiente locomotorii la toate nivelele constructiei.Valoarea estimata totala este de 2.648.000, 33 lei.Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 63.122, 33 lei (2, 44%)din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 648, 000.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 50.000 lei. sau echiv. in alta moneda, conf.curs BNR la data publicarii invitatiei de participare. Per.de valab: min. 120 zile de la term. limita de depunere a ofertelor. Constituire : prin virament bancar in contul AC: RO68TREZ2715006XXX000268 - Trez.Targoviste, confirmat prin OP in original sau printr-un instrum. de garantare emis in cond legii de o societ. bancara ori de o societate de asigurari, in original.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic., pe baza decl.acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul asocierilor, gar. de partic. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. IMM-urile beneficiaza de reducere 50% la garantia de participare. Ptr asocieri, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprez un IMM si sa ataseze Formularul nr. 21, in original.Dovada constit. gar.de participare se va transmite atat prin SEAP, in copie semnata cu semnatura electronica a reprezentantului legal al ofertantului/ofertantului asociat/liderului de asociere sau a imputernicitului acestuia, cat si la sediul AC, in original, cel mai tarziu la data limita de dep. a ofertelor. In cazurile de la art. 278^1 din OUG 34/2006, AC va retine contestatorului din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in LEI, in max. 15 zile de la semnarea contractului-10 % din val. fara TVA a contractului (mai putin diverse si neprevazute).Constituire: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari. Garantia se va debloca in conditiile art. 92 alin (1) din HG 925/2006. Garantia se poate constitui si prin retineri succesive. In acest caz contractantul va deschide la Trezorerie un cont distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului pana la acoperirea sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea?Nota: Conform Art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document. De asemenea, operatorii economici care depun oferta comuna, vor completa Formularul 19- Acord de asociere. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Cerinta nr. 2Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Mod de dovedirea)Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 4 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr. 4, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.b) Se vor prezenta pentru persoanele juridice romane: -Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate sucursalele / filialele / punctele de lucru implicate in executarea contractului - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Sucursalele / filialele / punctele de lucru implicate in executarea contractului vor fi mentionate in Fisa de informatii generale (Formular 8).-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice), emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru implicate in executarea contractului - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Din Certificatele mentionate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.Nota: In cazul in care procedura de emitere a certificatelor mentionate anterior, nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, conform art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareObservatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetulde stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertelorAceste documente vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa declare calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinireSe va completa : Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Cerinta nr. 4Participarea ofertantului la procedura trebuie sa se faca in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinireSe va completa: ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completaFormularul nr.6Cerinta nr. 5Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinireSe solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezentaFormularul nr. 7.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1.persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Bucur Cristiana - director general, Iamandi Katalin - director general adjunct economic, Prunache Ionela - responsabil achizi?ii publice, Zolia Camelia ? responsabil juridic, Stanciu Carmen Daniela- manager de proiect2.persoanele care aproba bugetul aferent autorita?ii contractante, necesar finan?arii contractelor de achizi?ie publica3.Membrii Consiliului Jude?ean Dambovi?a: ?u?uianu Adrian- pre?edinte CJ Dambovi?a, Marinescu Ioan ? vicepre?edinte CJ Dambovi?a, Grozavu Ion Gabriel - vicepresedinte CJ Dambovi?a, Ivanoff Ivan Vasile - secretar jude?, Igescu Carmen - director executiv Directia economica, buget; consilieri judeteni: Dinca Georgeta, Hermenean Ioan, Lupoiu Mihail Marius, Fulga Valeriu, Moldoveana Mihai?a Drago?, Neculaescu Sache, Olaru Lumini?a Elena, Stoica Liviu Cozmin, ?tefan Cornel, Tingirica Marin, Vasiliu TeodorEmilian, Banila Alexandru, Cristea Maria, Mocanu Adrian, Olteanu Catalin Cosmin, Vasile Claudiu Ionu?, Antonescu Marin, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Ferariu Ioan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Moise Vasile, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Trifan Mihai, Vladescu Niculae, Petre Marin, Antoniu Florin Silviu, Stanescu Mihai, Dumitru Adrian.3.alte persoane din cadrul autorita?ii contractante ce pot influen?a con?inutul documenta?iei de atribuire ?i/sau procedura de atribuire: membrii echipei de implementare a proiectului: Lungeanu Aneta - responsabil financiar, Oproiu Jeni - secretar, Tonea Ovidiu- Manager tehnic, Dinu Doini?a ? responsabil informare ?i publicitate, Voiculescu Ioana- responsabil centru social, Vladuca Oana- responsabil implementare.Nota: Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.14), cat si de tertul sustinator daca este cazul.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie. Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romane - Ofertantul trebuie sa aiba dreptul legal de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.Ofertantul nu trebuie sa se afle in stare de faliment.Oferta si documentele care insotesc oferta trebuie sa fie semnate, atat pe hartie, cat si electronic, de un reprezentant legal sau imputernicit al ofertantului sau al liderului de asociere.In cazul in care oferta si/sau documentele care insotesc oferta nu sunt semnate de catre un reprezentat legal al ofertantului, se va atasa imputernicire din partea unui reprezentant legal pentru persoana care semneaza oferta.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. Informatiile ce rezulta din certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatatorin original/copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine- Ofertantul trebuie sa aiba dreptul legal de a realiza activitatile care fac obiectul contractuluiModalitatea de indeplinire: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulteca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane fizice sau juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o va executa. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 2Operatorul economic care va executa instala?iile electrice trebuie sa fie autorizat de Autoritatea Na?ionala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) pentru execu?ia lucrarilor de instala?ii electrice de tipul celor ce fac obiectul contractului.Modalitatea de indeplinire: Atestat ANRE, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru execu?ia lucrarilor de instala?ii electrice de tipul celor ce fac obiectul contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul documentelor emise de institu?ii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate ?i ?tampilate conform prevederilor legale.Pentru Asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati sau, daca e cazul, unul dintre subcontractanti, detine autorizarea solicitata, dar numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea, conform prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011. Pentru subcontractanti, vor fi furnizate informatiile prevazute la art. 45 alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Operatorul economic care va executa instala?iile de incalzire trebuie sa fie autorizat de Autoritatea Na?ionala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) pentru execu?ia instala?iilor de utilizare a gazelor naturale (instala?ii de incalzire) de tipul celor ce fac obiectul contractului.Modalitatea de indeplinire: Autoriza?ie emisa de ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor, pentru execu?ia instala?iilor de utilizare a gazelor naturale de tipul celor ce fac obiectul contractului, in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerin?a este considerata indeplinita daca unul dintre asocia?i sau, daca este cazul, unul dintre subcontractan?i, de?ine autorizarea solicitata, dar numai cu condi?ia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea, conform prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011. Pentru subcontractanti, vor fi furnizate informatiile prevazute la art. 45 alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 4Operatorul economic care va executa instalatia de hidranti interiori trebuie sa fie autorizat de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru lucrari de ?instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor? in conformitate cu Ordinul nr. 87 din 06.04.2010 al Ministerului Administratiei si Internelor.Modalitatea de indeplinire: Autoriza?ie emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila, valabila la data limita de depunere a ofertelor, pentru lucrari de ?instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor? in conformitate cu Ordinul nr. 87 din 06.04.2010 al Ministerului Administratiei si Internelor, in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerin?a este considerata indeplinita daca unul dintre asocia?i sau, daca este cazul, unul dintre subcontractan?i, de?ine autorizarea solicitata, dar numai cu condi?ia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea, conform prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011. Pentru subcontractanti, vor fi furnizate informatiile prevazute la art. 45 alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri: Valoarea medie a cifrei de afaceri globale anuale a ofertantului din ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie de cel putin 5.000.000, 00 lei.Se vor prezenta: a)Fisa de informatii generale (Formular 8).b)Daca e cazul, la calculul cifrei de afaceri se va utiliza conversia in lei din alte valute la cursul mediu anual leu/alte valute comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivc) Bilanturile sau extrase din bilanturile contabile din ultimii 3 ani financiari incheiati in situatia in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau documente echivalente, recunoscute sau emise in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este rezident.Din aceste documente trebuie sa rezulte cifrele de afaceri anuale.Documentele doveditoare se vor prezenta astfel: -persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.Fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul din cei 3 ani financiari solicitati, cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelor oficiale prezentate sau se va considera egala cu zero, dupa caz.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. MM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. In vederea demonstrarii apartenen?ei la categoria IMM, operatorii economici vor completa ?i depune in original Formularul nr.21. In conformitate cu prevederile legisla?iei in vigoare, operatorii economici pot fi sustinu?i de un ter? sus?inator financiar, cu respectarea prevederilor art. 11^1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici asociati este sustinuta de un tert, tertul sustinator financiar va prezenta si documentele solicitate mai sus.De asemenea, pentru tertul sustinator se vor prezenta: - Declara?ie pe propria raspundere a tertului sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare;
- Angajamentul ferm al tertului sustinator privind sustinerea economica si financiara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati;
- Persoana care asigura sus?inerea financiara nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, completand Formularul nr. 3, Formularul nr. 4., In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate bilanturile sau extrasele din bilanturile contabile in original sau pentru persoanele juridice straine documentele echivalenteemise conform legii statului in care acestea isi au rezidenta in original sau copie legalizata, insotit/e de traducere autorizata in limba romana.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani: Se va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate ?i duse la bun sfar?it in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. (Formular 9).In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.Atunci cand situa?iile privind experien?a similara sunt intocmite in alte valute, pentru conversia valorilor lucrarilor in lei se cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., b) Executarea si ducerea la bun sfarsit in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) a unor lucrari similare executate in baza a maxim 2 contracte, lucrari a caror valoare cumulata sa insumeze minim 2.400.000 lei fara T.V.A.Cerinta privind experienta similara se considera indeplinita daca ofertantii prezinta copii certificate pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de catre beneficiarul lucrarilor dupa documente relevante, care sa faca dovada ca ofertantul a executat cel putin urmatoarele categorii de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, respectiv: reabilitare cladiri / modernizare cladiri/ extindere cladiri /construirea de cladiri noiIn situa?ia in care contractul /contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelorSe vor prezenta certificarile de buna executie pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei., c)Se va prezenta Formular 9.1 - Experienta similara, pentru contractul/ contractele prezentate ca experienta similara;Potrivit legii, acordul cadru este o modalitate speciala de atribuire a contractelor de achizi?ie publica, iar experien?a similara rezulta din contractele subsecvente atribuite in baza acordului-cadru.Se va completa cate un Formular 9.1 pentru fiecare contract in parte.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.In cazul in care capacitatea tehnica este sustinuta de un tert, acesta va trebui sa indeplineasca cerinta si sa depuna toate documentele solicitate in acest caz pentru ofertant.Din respectivele certificari trebuie sa rezulte care sunt beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea si tipul lucrarilor (lucrari de modernizare/reabilitare cladiri sau extindere cladiri sau constructia de cladiri noi) executate in ultimii 5 ani de activitate (calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (conform art. 188 alin. 3, lit a) din OUG nr. 34/2006).Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala;sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Documentele doveditoare se vor prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, precum si in traducere autorizata in limba romana., d) In cazul in care experienta similara este sustinuta de un tert, acesta va trebui sa indeplineasca cerinta si sa depuna toate documentele solicitate in acest caz pentru ofertant.
Persoana care asigura sus?inerea experientei similare nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 ?i ale art. 181 lit. a), c^1) si d) ?i ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
Tertul sustinator va prezenta Formularele 3, 4, 7 si 15 semnate si stampilate in original., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate al carui angajament de participare a fost obtinut, precum si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
Personal minim solicitat (experti cheie - persoane responsabile pentru executia lucrarilor):
1.Coordonator/manager de proiect (lucrare)
2.Responsabil privind asigurarea controlului calitatii3.Sef de santier
4.Responsabil tehnic cu executia
5.Responsabil securitate si sanatate in muncaNota: Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei propuse.Se vor prezenta:
a)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 10);
In cazul unei asocieri, fiecare asociat va depune documentele solicitate.
b) Declaratie privind personalul ?cheie? responsabil pentru executia lucrarilor (Formular 11).
c) Pentru personalul propus se vor prezenta diplome care atesta specializarea acestora, autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.Cerin?a poate fi indeplinita/se considera indeplinita?i prin luarea in calcul a resurselor umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care capacitatea tehnica si profesionala este sustinuta de un tert, acesta va trebui sa indeplineasca cerinta si sa depuna toate documentele solicitate in acest caz pentru ofertant.
Nota: Inainte de semnarea contractului, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului castigator, contractele de munca/prestari servicii/colaborare, incheiate cu personalul ?cheie? declarat, pentru care a obtinut si depus in cadrul ofertei, declaratia privind disponibilitatea de a lucra pe perioada de implicare efectiva in cadrul acestui contract, inregistrate conform prevederilor legale in vigoare., Cerinta nr. 3Coordonator/manager de proiect (lucrare), cu experienta profesionala specifica, al carui angajament de participare a fost obtinut.
Cerinte minimale:
- studii superioare, experien?a similara in calitate de manager in coordonarea a cel pu?in un proiect/ contract;
Se vor prezenta:
a) Declaratie de disponibilitate (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b) CV in limba romana, semnat de catre expert, in format Europass (Formular 11.1.).
CV-ul trebuie sa contina cel putin:
-datele de identificare ale expertului (nume, prenume etc.); nu se solicita date cu caracter personal
- care este pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract
- care este experienta profesionala specifica solicitata, mentionata si in Formularul 11 ?Personalul ?cheie? responsabil pentru executia lucrarilor-mentiunea:
"Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii".
c) Document doveditor absolvire studii superioare .
Documentele se vor prezenta astfel:
- persoanele juridice romane: in original/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? ?i traducere in limba romana, Cerinta nr. 4
Responsabil privind asigurarea controlului calitatii, cu experienta profesionala specifica, al carui angajament de participare a fost obtinut.
Cerinte minimale:
-experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara (inclusiv responsabil calitate, AQ, CQ sau similar).
Se vor prezenta:
a)Declaratie de disponibilitate (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b) CV in limba romana, semnat de catre expert, in format Europass (Formular 11.1.).
CV-ul trebuie sa contina cel putin:
-datele de identificare ale expertului (nume, prenume etc.); nu se solicita date cu caracter personal
- care este pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract: Responsabil privind asigurarea controlului calitatii
- care este experienta profesionala specifica solicitata, mentionata si in Formularul 11 ?Personalul ?cheie? responsabil pentru executia lucrarilormentiunea:
"Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii".
Documentele se vor prezenta astfel:
- persoanele juridice romane: in original/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? ?i traducere in limba romana
Documentele se vor prezenta astfel:
- persoanele juridice romane: in original/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? ?i traducere in limba romana, Cerinta nr. 5Sef de santier, cu experienta profesionala specifica, al carui angajament de participare a fost obtinut.
Cerinte minimale:
- studii superioare in domeniul construc?ii. Experien?a similara in functia de sef santier, dovedita in cadrul a cel pu?in un contract/ proiect;
Se vor prezenta:
a)Declaratie de disponibilitate (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b) CV in limba romana, semnat de catre expert, in format Europass (Formular 11.1.).
CV-ul trebuie sa contina cel putin:
-datele de identificare ale expertului (nume, prenume etc.); nu se solicita date cu caracter personal
- care este pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract: Sef de santier
- care este experienta profesionala specifica solicitata, mentionata si in Formularul 11 ?Personalul ?cheie? responsabil pentru executia lucrarilor-mentiunea:
"Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii".
c) Document doveditor absolvire studii superioare in domeniul constructii.
Documentele se vor prezenta astfel:
- persoanele juridice romane: in original/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cuoriginalul? ?i traducere in limba romana), Cerinta nr. 6
Responsabil tehnic cu executia, atestat, al carui angajament de participare a fost obtinut.
Cerinte minimale:
- sa detina atestat, emis de catre un organism abilitat, ca Responsabil tehnic cu executia (RTE), pentru domeniul constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta C, B sau A.Nota: cerin?a se considera indeplinita in cazul prezentarii atestarii pentru oricare din categoriile de importanta mentionate mai sus.In prezent, autorizarea se face conform procedurii prevazute deOrdinul nr. 777/2003 al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii?, pe domenii de calitate si domenii de constructii.Se vor prezenta:
a)Declaratia de disponibilitate (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b)atestat recunoscut in Romania ca Responsabil tehnic cu executia, pentru domeniul constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta C, B sau A, eliberat de catre un organism abilitat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Acestea se vor prezenta astfel:
- persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata ?i legalizata in limba romanaConform proiectului tehnic, constructia se incadreaza in categoria C de importanta (HGR nr. 766/1997) si la Clasa III (constructie de importanta normala ? conform Normativ P100/2006).
Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat nu se impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile romane la momentul depunerii ofertelor;
in baza principiului recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente.
Operatorul economic trebuie sa intreprinda, acolo unde legislatia nationala impune, demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizitie publica atestatul recunoscut de autoritatile romane.
Art. 14 alin. 2 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, dispune ca agentii economici care executa lucrari de constructii asigura nivelul de calitate corespunzator cerintelor esentiale, prin personal propriu si responsabili tehnici cu executia atestati, precum si printr-un sistem propriu conceput si realizat. Potrivit art. 1 din Regulamentul de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 925/1995, verificarea si expertizarea tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor privind respectarea cerintelor prevazute de lege reprezinta o componenta a sistemului calitatii in constructii si se efectueaza de catre specialisti cu activitate in constructii, atestati tehnico-profesional de catre comisii organizate de Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, iar potrivit art. 21 din acelasi act normativ asigurarea calitatii executiei lucrarilor de constructii se face in mod diferentiat in functie de categoria de importanta a constructiei, conform Regulamentului de conducere si asigurare a calitatii, printr-un sistem propriu de calitate si responsabili tehnici cu executia atestati., In conformitate cu art. 2 din Regulamentul de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin Hotararea Guvernului 925/1995, prevederile regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor sunt obligatorii pentru persoanele fizice si juridice din tara si din strainatate care isi desfasoara activitatea in domeniul constructiilor pe teritoriul Romaniei., Cerinta nr. 7
Responsabil securitate si sanatate in munca, cu studii de specialitate, al carui angajament de participare a fost obtinut
Conform art. 6 alin. (1) din Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca:
?Angajatorul are obligatia de a asigura securitatea si sanatatea lucratorilor in toate aspectele legate de munca.?
Cerinte minimale:
sa fi absolvit un curs in domeniul securitatii si sanatatii in muncaSe vor prezenta:
a) Declaratie de disponibilitate (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b) CV in limba romana, semnat de catre expert, in format Europass (Formular 11.1.).
CV-ul trebuie sa contina cel putin:
-datele de identificare ale expertului (nume, prenume etc.); nu se solicita date cu caracter personal
- pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract: Responsabil securitate si sanatate in munca
- care este experienta profesionala specifica solicitata, mentionata si in Formularul 11 ?Personalul ?cheie? responsabil pentru executia lucrarilor- care sunt documentele anexate la CV: documentul doveditor care atesta faptul ca expertul a absolvit un curs in domeniul securitatii si sanatatii in munca
- mentiunea:
"Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii".
c) Document doveditor al pregatirii profesionale solicitate.
Documentele se vor prezenta astfel:
- persoanele juridice romane: in original/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cuoriginalul? ?i traducere in limba romana), Cerinta nr. 8
Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se va prezenta Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 13);
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze Formularul nr. 13., Cerinta nr. 9Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeSe vor prezenta: a)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formular 14 si Lista cu subcontractantii (Anexa la Formular 14).b)Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii ofertantului din procedura de atribuire. Se va depune Formularul nr. 7, Cerinta nr. 10Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind asociatii.Se vor prezenta: a. Acordul de asociere (Formular 19), in limba romana.In cadrul acordului de asociere se va descrie detaliat activitatile de care sunt responsabili fiecare dintre asociati., Cerinta nr. 11Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici ofertanti poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sus?inerea tehnica ?i profesionala nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 ?i ale art. 181 lit. a), c^1) si d) ?i ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, completand in acest sens Formularele 3, 4 si 7.Operatorul economic, sau grupul de operatori economici ofertanti trebuie sa prezinte Angajament ferm privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului /grupului de operatori economici asociati - DACA ESTE CAZUL.Se vor prezenta dupa caz Formularele 16, 17 si/sau 18 semnate si stampilate, in forma originala.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a managementului calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare de management al calitatii, in conformitate cu (raportat la) seriile de standarde europene relevante (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent), certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, pentru activitatile care fac obiectul contractului.Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme stabilite in statele Uniunii Europene.Se va prezenta cel putin un document care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat. Acesta se va prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata in limba romanaIn cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati, pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale., Cerinta nr. 2Standarde privind asigurarea protectiei mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare a sistemului de management de mediu, in conformitate cu (raportat la) standardele de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul contractului.Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme care functioneaza in statele Uniunii Europene.Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat. Acesta se va prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata in limba romana si legalizata.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati, pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer