Achizitie publica - Lucrari de executie pentru ,,Reabilitarea si modernizarea infrastructurii tehnice pentru cresterea potentialului turistic al Pesterii Ialomitei din Masivul Bucegi, judetul Dambovita?
Detaliu pentru invitatia numarul 347634
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347634/28.05.2013
Denumire contract: Lucrari de executie pentru , ,Reabilitarea si modernizarea infrastructurii tehnice pentru cresterea potentialului turistic al Pesterii Ialomitei din Masivul Bucegi, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru , ,Reabilitarea si modernizarea infrastructurii tehnice pentru cresterea potentialului turistic al Pesterii Ialomitei din Masivul Bucegi, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice (memoriu tehnic, caiete de sarcini, liste de cantitati, etc.) existente pentru Lucrari de executie pentru , ,Reabilitarea si modernizarea infrastructurii tehnice pentru cresterea potentialului turistic al Pesterii Ialomitei din Masivul Bucegi, judetul Dambovita?Valoarea estimata a contractului este4.113.307 lei fara TVA, din care: - Valoare lucrari 3.726.431, 60 lei, fara TVA;
- Valoare cuantum procent diverse si neprevazute, 386.875, 40lei fara TVA.Valoarea estimata in functie de care se vor elabora si evalua ofertele nu va include valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea fiind utilizate doar in cazul in care va fi necesara suplimentarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 113, 307 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este de 70000 lei, din care cuantumul corespunzator prevederilor art. 278 ind.1 este de 7506, 43 lei si poate fi constituita si in euro, la un curs mediu licitat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate va fi de cel putin 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiei de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006;In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, contul in care se va vira este RO15TREZ2715006XXX000252, Trezoreria Targoviste cu conditia conformarii viramentului de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor. In acest caz se va prezenta si o declaratie pe proprie raspundere din care va rezulta ca aluat la cunostinta de prevederile art. 278 ind.1 din OUG 34/2006.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa F32 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul constituirii garantiei printr-o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in F32 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata).In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 2781, de 7506, 43 lei si punerea la dispozitie, catre autoritatea contractanta a acestei sume, conform prevederilor legale.In orice situatie, dovada constituirii garantiei in original se va depune in original la sediul Autoritatii contractante: Registratura CJD, Piata Tricolorului. Aceasta va fi scanata si incarcata in SEAPOfertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea F19.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) conform art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire1)Se va atasa Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice.3) Se va atasa cazierul judiciar al firmei si al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura - independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.a) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinireSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinireSe va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: Se va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: 1) lector. univ. dr. Tutuianu Adrian - presedinte Consiliul Judetean Dambovita;2) jr. Marinescu Ioan - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita;3) ing. Grozavu Ion Gabriel - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita;4) dr. Ivanoff Ivan Vasile - secretarul judetului;5) ec. IgescuCarmen - director executiv Directia Economica, Buget;6) ec. Nistor Mircea - director executiv Directia Investitii, Dezvoltare Regionala si Gestiunea Portofoliului Proiecte;7) ing. Bondila Dorel - sef serviciu Directia Investitii, Dezvoltare Regionala si Gestiunea Portofoliului Proiecte;8) jr. cons. Stoica Dorina - director executiv Directia Juridica Administratie Publica;9) ing. Radu Sorin Adrian - director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse;8) Consilierii judeteni: Dinca Georgeta, Hermenean Ioan, Fulaga Valeriu, Lupoiu Mihai Marius, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Vasiliu Teodor Emilian, Banila Alexandru, Cristea Maria, Mocanu Adrian, Olteanu Catalin Cosmin, Vasile Claudiu Ionut, Antonescu Marin, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Ferariu Ion, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Moise Vasile, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Trifan Mihai, Vladescu Niculae, Antoniu Florin Silviu, Stanescu Mihai, Dumitru Adrian. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile continute de Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor atasa: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana.b) documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2. codul unic de inregistrare;3. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4. structura actionariatului;5. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6. domeniul de activitate principal;7. domeniile de activitate secundare;8. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa fie autorizat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de tipul celor ce fac obiectul contractului.Modalitate de indeplinireSe va prezenta atestat emis de ANRE, pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de tipul celor ce fac obiectul contractului, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati sau, daca e cazul, unul dintre subcontractanti, detine autorizarea solicitata, dar numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea. Aceasta va rezulta din informatiile privind asociatii/subcontractantii, dupa caz. In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 7.000.000, 00 lei, pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 6 completat in original.a) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara.b)Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: 2010- 4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379 lei/euro, 2012-4, 4560 lei/euro, Cerinta nr. 2Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au capacitateafinanciara sa execute lucrarile ce urmeaza a fi contractate. Astfel operatorul economic trebuie sa faca dovada ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau are disponibile resurse financiare reale, negrevate de datorii / acces la o linie de credit/ depozite bancare suficiente, de minim 980.000 lei pentru a realiza cash ? flow-ul de executie a lucrarii pentru primele 3 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor.Pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in EURO, calculata la cursul mediu licitat de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Modalitatea de indeplinireSe va atasa o Declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca, in situatia in care va fi declarat castigator, respectiva suma va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale acestuia., Cerinta nr. 3In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 28, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 si Formularul nr. 5.MentiuneAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu o valoare de min. 3.000.000 lei, fara TVA.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 7 completat in original.b) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara.c) Se va atasa Formularul nr. 8 pentru contractul/contractele prezentate ca experienta similara;Observatii: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- macara pe pneuri;
- cilindru compactor;
- placa vibratoare cu motor termic;
- autobasculanta, - autocamion;
- autobetoniera;
- autolaborator incercari electrice;Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 9 completat in original.Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: 1)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele solicitate pentru care se oferteaza.2)Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului.Modalitate de indeplinireSe vor atasa: Formularul nr. 10, Formularul nr. 11, Formularul nr. 12 completate in original.Personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului1)Sef santier al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minime-studii superioare in domeniul contractului;
-experienta profesionala specifica pe o pozitie similara in cel putin 1 contract de lucrari.2)Responsabil tehnic cu executia al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minime-atestatde catre un organism abilitat, in domeniul I-constructii, conform art. 23 lit. c) din Legea 10/1995 privind calitatea in constructii3)Responsabil cu controlul tehnic de calitate al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minime-studii superioare in domeniul contractului;4)Responsabil securitate si sanatate in munca, al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minime-studii de specialitate (sa fi absolvit un curs in domeniul securitatii si sanatatii in munca).5)Electrician autorizat ANRE gr. III B - al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minime- pregatire tehnica in domeniu;
-legitimatie ANRE gr. III B;, Modalitate de indeplinirePentru fiecare specialist se vor prezenta: a)Formularul nr.13 completat in original, semnat de catre expert si confirmat de catre ofertantb)Formularul nr.14 completat cu semnatura expertului in original, din care trebuie sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si experienta profesionala specifica, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c)documente doveditoare privind experienta profesionala specifica, astfel: - persoanelejuridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere certificata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.d)dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu CIM, contract deprestari servicii, sau alt tip de document legal incheiat intre ofertant si specialistul respectiv (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).d)copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru executia lucrarilor (diploma de studii, certificate si legitimatii certificat de atestare eliberat de catre un organism abilitat, decizii ).Observatii: 1)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2)Resursele umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa de catre tert sustinatorul tehnic/profesional: 1) Formularul nr. 29, Formularul nr. 30, Formularul nr. 31, Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 siFormularul 5 completate in original si autentificate in situatia in careeste cazul.Mentiune: Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic, in forma autentica, care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. In caz contrar, va fi considerat document lipsa, fiind lovit de nulitate absoluta, iar oferta va fi considerata inacceptabila., Cerinta nr. 5In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 15 si Formularul nr. 5 completate in original.b) Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica, Cerinta nr. 6In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: 1) Formularul nr. 16 completat in original.2) Acordul de asociere (model Formularul nr. 17), in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr. 18 completat in original.4) Formularul nr. 5 completat in original.Mentiuni: 1) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii si a mediului (dupa caz) se vor depune pentru fiecare asociat.2) Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 7Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante, Cerinta nr. 8Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in, domeniul ce face obiectul contractului.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 16:22