Achizitie publica - Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului ?AMENAJAREA MANSARDEI CORPULUI A ? TRANSFORMAREA SA IN SALA MULTIFUNCTIONALA DESERVITA DE FUNCTIUNI ADIACENTE (DEPOZITARE SI GRUPURI SANITARE)?
Detaliu pentru invitatia numarul 334955
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334955/06.09.2012
Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului ?AMENAJAREA MANSARDEI CORPULUI A ? TRANSFORMAREA SA IN SALA MULTIFUNCTIONALA DESERVITA DE FUNCTIUNI ADIACENTE (DEPOZITARE SI GRUPURI SANITARE)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL NATIONAL AL TARANULUI ROMAN DIN BUCURESTICod fiscal: 4192480, Adresa: Sos. Kiseleff Pavel Dimitrievici Nr. 3, Bucuresti, Telefon: 0213179661, Fax: 0213129875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Kiseleff Pavel Dimitrievici Nr. 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 011341, telefon: +40 0213179661, fax: +40 0213129875, persoana de contact: Doamna Georgeta Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul National al Taranului Roman, Sos. Pavel Dimitrievici Kiseleff, Nr. 3, Sector 1, Bucuresti, Cod Postal: 011341, Sala de Consiliu, din Pavilionul Administrativ (Vila Tszigara Samurcas)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului ?AMENAJAREA MANSARDEI CORPULUI A ? TRANSFORMAREA SA IN SALA MULTIFUNCTIONALA DESERVITA DE FUNCTIUNI ADIACENTE (DEPOZITARE SI GRUPURI SANITARE)?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de executie de lucrari il constituie amenajarea sirefunctionalizareamansardei apartinand Corpului A ( corpul nou paralel cu Bd. Ion Mihalache) din Complexul Muzeal ?Muzeul National al Taranului Roman?, urmarind transformarea acesteia in sala multifunctionala (expunere, festivitati, conferinte), deservita de functiuni adiacente ( depozitare, grupuri sanitare). Interventia cuprinde intreaga mansarda in suprafata de 893 mp, precum si rezolvarea cailor de acces de legatura intre acest spatiu si nodurile de circulatie ale Corpului A, impreuna cu spatiile adiacente, aflate la etajul 1, in suprafata de 158 mp.La aceste suprafete se vor adauga si cele pentru care este necesara extinderea interventiei datorata unor cerinte tehnice rezultate din expertize si respectarea legislatiei in vigoare.
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 291, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 25.838 lei (2% din valoarea estimata). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - scrisoare de garantie bancara conform Formularului 11, in original;
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - original sau - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO76TREZ7015009XXX000280 deschis la Trezoreria Sector 1, in copie legalizata sau original; Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Conform art. 278^1, alin (1), lit. b) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este 10 % din valoarea contractului fara TVA. a) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. b) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1 (cerinta minima obligatorie)- Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu FORMULARUL 1 din Sectiunea C?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Incadrarea in situatia prevazutala art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 (cerinta minima obligatorie)- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinO..U.G.nr.34/2006, conform FORMULARULUI 2 din Sectiunea C ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G . nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are obligatii restante neachitate la bugetul statului, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.NOTA: Lipsa unuia dintre aceste documente, de mai sus, conduce la faptul ca- oferta va fi considerata inacceptabila, conform Art. 36 alin.(1) din H.G. Nr. 925/2006.Nu se permitecompletarea documentelor dupa deschiderea ofertelor.Cerinta nr. 3(cerinta obligatorie) - Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Se va intocmi FORMULARUL 3 din Sectiunea C ?Formulare?.Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata.Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna candidatura/oferta individuala si o alta candidatura/ oferta comuna;c)sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea si, daca sunt solicitate, lichidatea generala si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Cerinta nr. 4 (cerinta obligatorie)- Participarea la procedura cu oferta independenta - Se va intocmi Formularul 15 din sectiunea C "Formulare"Se va prezenta Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 5(cerinta obligatorie)- Declaratia pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la Art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.- Se va intocmi FORMULARUL 16 din Sectiunea C ?Formulare?.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69^1lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele Autoritatii contractantecu cu functii de decizie in atribuirea contractuluisint: - Dr, Virgil Stefan Nitulescu - Director General- Ec. Mihaela David - Director General Adjunct/Directia Economica- Dr. Georgeta Rosu - Director General Adjunct/Directia Muzeografie- Dr. Mihai Gheorghiu - Director General Adjunct/Directia Marketing Cultural si Relatiile cu Publicul- Dr. Ioana Popescu - Director General Adjunct/Directia Cercetare- Adrian Petrechescu - Director General Adjunct/Directia Administrativa- Mihaela Cunita - Consilier Juridic- Ing. Iulian Raspopa - Sef Birou Achizitii Publice- Ana Maria Iuga - Sef Sectie Marketing Cultural - Presedinte Comisie de evaluare si selectie a ofertelor- Vlad Manoliu - Sef Birou Arhiva Etnologica si Biblioteca - Membru- Mircea Tancau - Consilier - Membru- Razvan Biju - Sef Birou Tehnic - I.T. - Membru- Georgeta Nicolae - Inginer I/Biroul Achizitii Publice - Membru- Cristian Maracinescu - Trezorier II/Directia Cercetare - Membru supleant- Eugen David - Sef Birou Administrativ - Membru supleantCerinta nr. 6(cerinta obligatorie)- Certificate de atestare fiscala. - Se vor prezenta: 1. Certificate de atestare fiscala, in copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente) astfel: a. certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b. certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ofertantul / candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: -Certificatele de atestare fiscala vor fi completate tinand seama de prevederile Art.181 din O.U.G. Nr. 34/2006, fiind necesar ca operatorii economici participanti la procedura ? sa ateste situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor?.- Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si - au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1 (Cerinta minimaobligatorie) - Inregistrarea persoanelor juridice/fizice romane. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv obiectul de activitate al operatorului economic, numele complet, sediul, persoanele autorizate / administratorii.Cerinta nr. 2 (Cerinta minima obligatorie)- Inregistrarea persoanelor juridice/fizice straine. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici (persoane juridice/fizice straine)participanti la procedura sa fie legal constituiti.Modul de probare: 1.Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs. Original.2.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) Ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.NOTA: Documentele vor fi prezentate conform Ordinului A.N.R.M.A.P. Nr.509 din 2011, Art. 5.¦ Conform ordinului A.N.R.M.A.P. Nr. 509/2011, Art. 5: (1) Operatorii economici se pot implica in paralel inderularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce va obliga autorita?ile contractante sa solicite ?i sa permita depunerea documentelor in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.(2) Vor putea fi solicitate in forma originala acele acte emise de societa?i de asigurari, societa?i bancare sau alte institu?ii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, ?i, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerin?e legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile ini?iate in vederea atribuirii contractelor de achizi?ie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului/ter?ilor sus?inator(i).¦ Documentele emise de catre autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor, iar cele redactate in alte limbi decat cea romana, vor fi insotite si de traducerile legalizate ale acestora in limba romana.¦Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionata in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari!¦ Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.¦ Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala-operatorul economic (sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra medie de afaceri peultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) de minimum2.583.870, 00 leilei, fara T.V.A..Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Pentru demonstrarea situatiei economico-financiare se vor prezenta, conform art. 185, alin. 1 litera ?b? din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si bilanturile contabilela la data de 31/12/2009, 31/12/2010, 31/12/2011, vizatesiinregistratedeorganulcompetent, in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul ?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit?., 2.Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului., 3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Se vor prezenta CV-uri si autorizari speciale pentru cadre de conducere si personalul implicat in realizare: certificat, in copie si pt. specialist ?Responsabil Tehnic Eexecu?ie?(RTE) in construc?ii civile, valabilla zi si, in copie, certificat pt. specialist ?Controlor de Calitate?(CQ) in construc?ii civile, valabil la zi;, cf. prevederi Lg. 10/1995;certificate de atestare, in copie, pt.Tehnician pentru sisteme ?i instala?ii de limitare ?i stingere a incendiilor cod COR 724206 ?i pt.Tehnician pentru sisteme de detec?ie, supraveghere video, control acces, cod COR 31321, cf. Lg.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si Anexa 3 la OMAI nr.87/2010 de aprobare a Metodologiei de autorizare a persoanelor ce efectueaza lucrari in domeniul apararii contra incendii;act de abilitare cf. Legii nr. 319/2006 pt.responsa- bilul cu securitatea si sanatatea in munca., Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora Standard de asigurare a calitatii- SR EN ISO 9001:2008, Standard de management de mediu- SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro), operatorii economici trebuind sa posede soft pentru semnatura electronica/certificat digital, achizitionat de la una dintre firmele abilitate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 08:44