Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 14630000 | 146355 | 146444 | 146500 | 146929 | 147048 | 147442 | 147627 | 147840 | 147978 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului "Investitii privind refacerea si modernizarea infrastructurii afectate de indundatii in anul 2010 in comuna Rau Alb, judetul Dambovita"


Detaliu pentru invitatia numarul 336215
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA RAU ALB
Numar invitatie: 336215/26.09.2012
Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului "Investitii privind refacerea si modernizarea infrastructurii afectate de indundatii in anul 2010 in comuna Rau Alb, judetul Dambovita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RAU ALBCod fiscal: 17302844, Adresa: Comuna RAU ALB, Sat RAU ALB DE JOS, , Rau Alb, Telefon: 0245240740, Fax: 0245240744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: atat in SEAP, cat si la sediul autoritatii contractante
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului "Investitii privind refacerea si modernizarea infrastructurii afectate de indundatii in anul 2010 in comuna Rau Alb, judetul Dambovita"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului "Investitii privind refacerea si modernizarea infrastructurii afectate de indundatii in anul 2010 in comuna Rau Alb, judetul Dambovita"
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 444, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 28.000, 00 lei Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul Primariei Comunei Rau Alb, cod fiscal 17302844 (Trezoreria Targoviste RO39TREZ2715006XXX006028), confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta;Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se depune atat pe SEAP (scanata si semnata electronic), cat si la sediul autoritatii contractante conform sectiunii IV.4.3) Modul de prezentare a ofertei. Ofertantul caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine o parte din garantia de participare, calculata potrivit art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declaratcastigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de depunere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de depunere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar - jr. Catalin Preda, Viceprimar ? Rizea Costel, Contabil - Cocosila Bianca, Secretarul comunei - Tanase Violeta, Responsabil achizitii - Alexandrescu Emanuel, Consilieri: Anghelescu Gheorghe, Chitu Silviu Florin, Coman Petre, Gogu Vasilica, Moiceanu Haralambie, Moiceanu Ion Gabriel, Neagu Ion, Necula Eduard, Preda Nicolae, Rizea Costel, Tudor Constantin. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor). Mentiune: Autoritatea contractante are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentruconformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.800.000 lei.Se vor atasa: - Formularul nr. 6 - Informatii generale, - Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale, inregistrate la administratia financiara.- Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind media cifrei de afaceri globala., Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinereade care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 7 - Angajament privind sustinerea financiara, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 - Declaratie priv. neincad. in sit. prev. art. 181, - Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, cel putin o lucrare similara cu o valoare de minim 1.440.000 lei fara T.V.A.Se vor atasa: - Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - Recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat- Procesele verbale de receptie partiala, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesele verbale de receptie finala a contractelor prezentate ca experienta similara., Cerinta nr. 2 Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna cel putin de urmatoareleutilaje si echipamente: - autobasculante, - autobetoniere, - automacara, - autocisterna cu dispozitiv de stropire 5-8T, - autogredere pana la 175CP, - compactoare statice autopropulsat, cu rulouri (valturi) de 14TF, - compactor staticautopropulsat pe pneuri10, 1-16TF, - macara pe pneuri 9TF, - buldozer pe senile 65-180CP, - Instalatie mixturi asfaltice la cald (excl. topitoare) 6-8t/h, - predozator de agregate pentru instalatii mixturi asfaltice, - repartizator finisor mixturi asfaltice, - celula de bitum pentru instalatii mixturi asfaltice 20t, - incarcator frontal pe pneuri, - incarcator frontal pe senile, - macara pe pneuri pana la 9, 9TF, - vibrator universal cu motor termic 2, 9 - 4cp.- Form. nr. 9 ? Decl. priv. util., inst., echip. teh.- Lista de inventar a obiectelor din dotare, - Precontr./contractele de inchiriere., Cerinta nr.3In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinereade care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 10 - Angaj. priv. sust. tehnica, - Formularul nr. 1 - Decl. priv. eligib.- Formularul nr. 2 - Decl. priv. neincad. in sit. prev. art. 181, - Formularul nr. 5 - Decl. priv. neincad. in prev. art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa dispuna pentru partea de executie de urmatoarele resurse umane: a.Sef lucrare ? inginer constructor, absolvent al Facultatii Cai Ferate Drumuri si Poduri (cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta), b.RTE ? cu autorizatia valabila la data depuneriiofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, c.Responsabil SSM ? cu atestatul/autorizatia valabil/a la data limita de depunere a ofertelord.Responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al Facultatii de Cai Ferate Drumuri si Poduri.Se vor atasa: - Formularul nr. 11 - Inf. gen. priv. angajatii, - Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract, - Formularul nr. 13 - Angaj. ofert. priv. resursele umane, - Formularul nr. 14 - Curriculum Vitae- Diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialisti.- Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal., Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G.34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 16 - Angaj. privind sust. prof., - Formularul nr. 1 - Decl. priv. eligib.- Formularul nr. 2 - Decl. priv. neincad. in sit. prev. art. 181- Formularul nr. 5 - Decl. priv. neincadr. in preved. art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al calitatii valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificate in curs de atestare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al mediului valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificate in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara: - Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim (75 puncte); b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pretmin/Pret (n) x 75 puncte , unde P(n) = punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?; Pretmin = pretul cel mai mic ofertat; Pret(n) = pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
Perioada de garantie
15
Descriere: Componenta tehnica - pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda 15 puncte Tmaxim garantie, - pentru alta perioada decat cea prevazuta la pct. I se acorda punctaj proportional astfel: Tgarantie(n) = (Tgarantie(n)/Tmaxim garantie) x 15. Tgarantie(n) ? perioada de garantie propusa in oferta care se evalueaza. Mentiune: Durata de garantie minima acordata lucrarii sub care oferta va fi declarata neconforma este de 36 luni. Durata maxima de garantie peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
Termen de executie
10
Descriere: Componenta tehnica - Punctajul se acorda astfel: a) pentru un termen de executie mai mic se acorda punctajul maxim. b) pentru un termen de executie mai mare decat cel prevazutla lit. a) se acorda punctajul astfel: Tp = tmin/tn x 10 unde: Tp= punctajul acordat pentru termenul de executie tmin= termenul de executie minim ofertat. Termenul minim de executie este de 6 luni calendaristice, iar sub acest termen, ofertele nu vor fi punctate suplimentar .Termenul maxim este de 24 luni calendaristice. Peste un termen de 24 luni calendaristice oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer