Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului "Asfaltare drumuri locale in comuna Pucheni, judetul Dambovita"


Detaliu pentru invitatia numarul 346836
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PUCHENI
Numar invitatie: 346836/16.05.2013
Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului "Asfaltare drumuri locale in comuna Pucheni, judetul Dambovita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PUCHENICod fiscal: 4344260, Adresa: Comuna Pucheni, Pucheni, Telefon: 0245-670515, Fax: 0245-670515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Pucheni, judetul Dambovita, Pucheni, Romania, cod postal: 137380, telefon: +40 245670515, fax: +40 245670515, persoana de contact: Primar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului "Asfaltare drumuri locale in comuna Pucheni, judetul Dambovita"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului "Asfaltare drumuri locale in comuna Pucheni, judetul Dambovita" conform documentatiei tehnico-economice anexate.Valoarea estimata a achizitiei este de 1.725.392, 00 lei si cuprinde: - valoarea lucrarilor de executie: 1.643.230, 00 lei- valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute de 82.162, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 725, 392 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 32.000, 00 lei (Pentru operatorii economici straini se va lua in calcul cursul BNR din data de 18 martie 2013, unde 1 EURO = 4.4170.). Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante (Trezoreria Targoviste RO77TREZ2715006XXX006023), confirmat prin ordin de plata emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 120 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se depune atat pe SEAP (scanata si semnata electronic), cat si la sediul autoritatii contractante conform sectiunii IV.4.3) Modul de prezentare a ofertei. Ofertantul caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine o parte din garantia de participare, calculata potrivit art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declaratcastigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91 - 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primaria Comunei Pucheni: VoicuPetre ? primar, Mihai Toma - viceprimar, Istratescu Carmen - secretar, Teodorescu Ciresica - consilier(contabil), Tudorache Petrut - inspector (contabil), Nedelcu Georgica - resp. Urbanism, Consilieri: Bitan Vasile, Chitulescu Catalin, Constantin Gheorghe, Irimescu Pavel, Mihai Toma, Nistor Simona, Preda Ionel, Serbanescu Traian, Tudorache Andrei, Tutuianu Spiridon, Voica Adrian.Consiliul Judetean Dambovita: lector. univ. dr. Adrian Tutuianu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita, GrozavuIon Gabriel - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, MarinescuIoan - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, IvanoffIvan Vasile ? secretarul judetului Dambovita, ec. Carmen Igescu ? director Directia economica, contabilitate, control financiar, ing. Dinu Vasile ? Director Directia Tehnica, ing. Radu Sorin ? director Directia achizitii publice ? servicii, lucrari, produse, jr. Stoica Dorina ? director Directia juridica precum si urmatorii consilierii judeteni: Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Cristea Maria, Georgeta Dinca, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Fulga Valeriu, HermeneanIoan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihail Marius, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stanescu Mihai, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Trifan Mihai, Vasile Claudiu Ionut, Vasiliu Teodor Emilian, Vladescu Niculae. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Ofertantii au obligatia sa depuna numai certificate constatatoare care cuprind informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3.200.000 lei.Se vor atasa: 1) Se va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale.2.1)Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani sau alte documente din care sa reiasa informatiile solicitate.2.2)Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Echivalenta lei-euro este urmatoarea: 2010-4, 2099, 2011-4, 2379, 2012 - 4, 4560., Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 7 - Angajament privind sustinerea financiara, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 - Declaratie priv. neincad. in sit. prev. art. 181, - Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, cel putin o lucrare similara cu o valoare de minim 1.600.000 lei fara T.V.A.Se vor atasa: - Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - Se va atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin o certificare de buna executie (recomandare sau Procesele verbale de receptie partiala sau procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesele verbale de receptie finala a contractelor prezentate ca experienta similara) din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei.Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Observatii: a) Prin ?lucrari similare? se inteleg lucrari de construire/modernizare/reabilitare/reparatii drumuri.b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luareain considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.c) Nivelul minim pentru experinta similara din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei.d) Echivalenta lei/euro este urmatoarea: 2008 - 3, 6827, 2009 - 4, 2373, 2010-4, 2099, 2011-4, 2379, 2012 - 4, 4560, 2013 - 4, 3557, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele utilaje si echipamente: - excavator pe pneuri, - autogreder, - compactor static autoprop. cu rulori (valturi), - compactor static autoprop. cu rulori (valturi), - compactor static autoprop. pe pneuri, - repartizator finisor mixturi asfaltice, - autogudronator, - autocisterna cu dispozitiv de stropire, - autobasculante, - autotractoare pe pneuri cu remorca.Modalitate de indeplinire: 1) Se va completa Formularul nr. 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Pentru echipamentele care nu se afla in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele/contractele de inchiriere/angajamente de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr.3In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 10 - Angaj. priv. sust. tehnica, - Formularul nr. 1 - Decl. priv. eligib.- Formularul nr. 2 - Decl. priv. neincad. in sit. prev. art. 181, - Formularul nr. 5 - Decl. priv. neincad. in prev. art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa dispuna pentru partea de executie de urmatoareleresurse umane: a.Sef lucrare ? inginer constructor, absolvent al Facultatii Cai Ferate Drumuri si Poduri (cu durata de 5 ani si diploma deinginer/licenta), b.RTE ? cu autorizatia valabila la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, c.Responsabil SSM ? cu atestatul/autorizatia valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, d.Responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al Facultatii de Cai Ferate Drumuri si Poduri.Se vor atasa: - Formularul nr. 11 - Inf. gen. priv. angajatii, - Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract, - Formularul nr. 13 - Angaj. ofert. priv. resursele umane, - Formularul nr. 14 - Curriculum Vitae- Diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialisti.- Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal., Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 16 - Angaj. privind sust. prof., - Formularul nr. 1 - Decl. priv. eligib.- Formularul nr. 2 - Decl. priv. neincad. in sit. prev. art. 181, - Formularul nr. 5 - Decl. priv. neincadr. in preved. art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) in domeniul ce face obiectul contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) in domeniul ce face obiectul contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara - Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim (75 puncte); b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pretmin/Pret (n) x 75 puncte , unde P(n) = punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?; Pretmin = pretul cel mai mic ofertat; Pret(n) = pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in SEAP, in vederea departajarii ofertelor.
Perioada de garantie
15
Descriere: Componenta tehnica - pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda 15 puncte Tmaxim garantie, - pentru alta perioada decat cea prevazuta la pct. I se acorda punctaj proportional astfel: Tgarantie(n) = (Tgarantie(n)/Tmaxim garantie) x 15. Tgarantie(n) ? perioada de garantie propusa in oferta care se evalueaza. Mentiune: Durata de garantie minima acordata lucrarii sub care oferta va fi declarata neconforma este de 36 luni. Durata maxima de garantie peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
Termen de executie
10
Descriere: Componenta tehnica - Punctajul se acorda astfel: a) pentru un termen de executie mai mic se acorda punctajul maxim. b) pentru un termen de executie mai mare decat cel prevazutla lit. a) se acorda punctajul astfel: Tp = tmin/tn x 10 unde: Tp= punctajul acordat pentru termenul de executie tmin= termenul de executie minim ofertat. Termenul minim de executie este de 6 luni calendaristice, iar sub acest termen, ofertele nu vor fi punctate suplimentar .Termenul maxim este de 12 luni calendaristice. Peste un termen de 12 luni calendaristice oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer