Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului ?Infiintare sistem de canalizare ape uzate menajere in satele Poiana si Poienita in Comuna Poiana, judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 356610
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Comunei Poiana Dambovita
Numar invitatie: 356610/19.12.2013
Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului ?Infiintare sistem de canalizare ape uzate menajere in satele Poiana si Poienita in Comuna Poiana, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Comunei Poiana DambovitaCod fiscal: 4280280, Adresa: comuna Poiana, judet Dambovita, Poiana, Telefon: 0245721841, Fax: 0245721841
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Atat in SEAP, cat si la sediul autoritatii contractante asa cum rezulta din sectiunea IV.4.3) Modul de prezentare a ofertei din cadrul Fisei de date a achizitiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului ?Infiintare sistem de canalizare ape uzate menajere in satele Poiana si Poienita in Comuna Poiana, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru realizarea investitiei ?Infiintare sistem de canalizare ape uzate menajere in satele Poiana si Poienita din comuna Poiana, judetul Dambovita? se vor executa urmatoarele lucrari : -Retea canalizare;
-Camine de inspectie;
-Statii de pompare.Descrierea succinta a contractului de achizitie publica ce urmeaza a se atribui se regaseste in cadrul Documentatiei tehnico-economice anexa la Fisa de date a achizitiei si face parte integranta din Documentatia de atribuire.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute aferenta executiei de lucrari conform bugetului indicativ aprobat este de 301.758, 00 lei. Procentul de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general este de 5, 29% (din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 011, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 110.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare "prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari".Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta valuta in cuantum de ???? lei/alta valuta, la cursul BNR din data publicarii invitatie de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Suma ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 alin. (1) lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei = 7.980 + 0, 01%(5.709.272 lei ? 4.200.001 lei) = 8.130, 93 lei. Retinerea garantiei de participare se va face potrivit dispozitiilor art. 87 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se va depune conform precizarilor de la punctul IV.4.3) Modul de prezentare a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006 si in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) -(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: a)Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.b)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente de plata la impozitele si taxele catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Mentionam faptul ca in cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. 3 din Ordinul 509/2011.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.MENTIUNI: se solicita ca din certificatele prezentate sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.3.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.OBSERVATIE: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Marian Serban ? Primar, Persinaru Ion ? Viceprimar, Nita Ion ? Secretar Comuna, Milea Elena ? Liliana ? Contabil, Guta Elena ? Liliana ? Referent asistent social, Persinaru Maria ? Referent achizitii publice, Ilie Nicoleta ? Referent urbanism, Stroe Dumitru ? Referent impozite si taxe, Sanda Alexandru ? Referent impozite si taxe, Gaiseanu Maria ? Referent impozite si taxe, Ivan Rodica ? Referent agricol, Chitu Alexandru ? Consilier agricol, Consilieri locali: Persinaru Ion Silviu, Ilie Valerica, Barbu Iulian, Bucur Marin, Vlad Ion, Persinaru Cristian, Marin Ion, Nedelcu Valerea, Petreaca Florin Tane, Milea Ion, Nicolae Valentin, Susai Dumitru Viorel, Vasile Radu.Comisia de evaluare: - Maria Persinaru ? referent achizitii publice - presedinte cu drept de vot- Rodica Ivan ? referent agricol - membru- Dumitru Stroe ? referent impozite si taxe - membru- Nicoleta Ilie - referent urbanism - membru- Ion Nita - secretar comuna - membru- Claudia Sofia Cirease ? expert achizitii publice - membru de rezerva- Alexandru Sanda? referent taxe si impozite - membru de rezerva. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional - Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.MENTIUNE: Autoritatea contractante are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine1)Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie autorizati de Autoritatea Natinala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE)- tip B sau echivalent.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? atestatul ANRE tip B (Proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0, 4 kV) sauechivalent. Mentionam ca prezentarea acestui atestat este obligatorie conform prevederilor Normativului I 7 - 2011 "Normativ pentru proiectarea , executia si exploatarea instalatiilor electrice aferente cladirilor", publicat in M. Of. nr. 802 bis/14.XI.2011, punctul 3.1.0.5. "Instalatiile electrice se executa de catre unitati atestate.".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 11.400.000 lei.Se vor atasa: - Formularul nr. 6 - Informatii generale.- Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale, inregistrate la administratia financiara.- Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind media cifrei de afaceri globala. In cazul in care nu se emit astfel de documente atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asoc. profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depune documente, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit., Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 7 - Angajament privind sustinerea financiara, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, - Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d), - Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 10 km de retea de canalizare.Se vor atasa: - Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completat.- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei, - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa procesele verbale de receptie partiala, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesele verbale de receptie finala a contractelor prezentate ca experienta similara., Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 10 - Angajament privind sustinerea tehnica, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, - Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in sit. prev. art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006, - Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al calitatii valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al mediului valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2013 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer