Achizitie publica - Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitie ?Reparatii curente Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare ?
Detaliu pentru invitatia numarul 356169
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356169/28.11.2013
Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitie ?Reparatii curente Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 3963722, Adresa: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Telefon: 0261-727259, Fax: 0261-727259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitie ?Reparatii curente Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitie ?Reparatii curente Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare?Valoarea estimata maxima a acordului cadru contine urmatoarele elemente: - Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.709.241, 00 lei fara TVA. Cheltuieli diverse si neprevazute :14.109, 00 lei fara TVA. Total valoare estimata maxima a acordului cadru :1.723.350, 00 lei fara TVA. Ponderea din valoarea estimata a acordului cadru este 0.82%. Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute :14.109 lei fara TVA reprezinta 0.82% din valoarea estimata a acordului cadru fara cheltuieli diverse si neprevazute ( 1.709.241, 00 lei fara TVA).
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 566, 681.81 - 1, 723, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTA NR. 1- Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul va completa si prezentaformularul nr. 12A. din sectiunea III Formulare-in original- transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratieCERINTA NR. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formularul nr. 12B completat si prezentat, conform modelului din sectiunea III Formulare.- in original transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreza in prevederile art. 181 lit.a. c1 si d din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.CERINTA NR. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12C din sectiunea III Formulare. In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective-in original transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratieCERINTA NR. 4-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Ofertantul va completa si prezenta Formularul Y din sectiunea III Formulare- in original transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Precizam ca in aplicarea prevederilor art. 69^2 alin.1 din O.U.G. 34/2006 persoanele ce detin functii de decizie in organizare, derularea si si finalizarea procedurii de atribuire in autoritatea contractanta sunt: manager Marc Ioan Adrian , director financiar contabil ec. Pal Mircea , Dir. Ingrijiri Ec. Opris Gabriela, sef birou achizitii publice ec. Barlea Anet, sef serviciu intretinere ing. Supuran Daniel .Precizam ca autoritatea contractanta nu are in componenta consilieri judeteni sau locali care sa aprobe documentatii de atribuire deoarece este un Spital Judetean de Urgenta care este in subordinea autoritatii contractante Consiliului Judetean dar este o autoritate contractanta total diferita de acesta.CERINTA NR. 5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va completa si prezenta FormularulZdin sectiunea III Formulare. in original , transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(sau O.N.R.C. dupa caz)-Pentru persoanele juridice romane ? se solicita: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia isi are sediul ofertantul(sau de O.N.R.C. dupa caz); informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - in original , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata. Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest document.transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Pentru persoanele fizice: vor depune autorizatia de functionare PFA. in original , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata. transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Persoanejuridice/ fizice starine: -Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente.transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generaleOfertantul va completa si prezenta Formularul 12CFisa informatii generale din sectiunea III Formulare, continand informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. In original transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 09:05