Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitie ?Reparatii curente Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare ?


Detaliu pentru invitatia numarul 356169
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Numar invitatie: 356169/28.11.2013
Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitie ?Reparatii curente Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 3963722, Adresa: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Telefon: 0261-727259, Fax: 0261-727259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitie ?Reparatii curente Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitie ?Reparatii curente Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare?Valoarea estimata maxima a acordului cadru contine urmatoarele elemente: - Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.709.241, 00 lei fara TVA. Cheltuieli diverse si neprevazute :14.109, 00 lei fara TVA. Total valoare estimata maxima a acordului cadru :1.723.350, 00 lei fara TVA. Ponderea din valoarea estimata a acordului cadru este 0.82%. Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute :14.109 lei fara TVA reprezinta 0.82% din valoarea estimata a acordului cadru fara cheltuieli diverse si neprevazute ( 1.709.241, 00 lei fara TVA).
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 566, 681.81 - 1, 723, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare :34.184, 82leib) Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile de la data limita de depunere a oferteic) Forma de constituire a garantiei de participare poate fi una dintre urmatoarele: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original , Conform Formularul 11- din Sectiunea III a documentatiei de atribuire; Se prezinta obligatoriu in original la sediul autoritatii contractante ( vezi detailat la sectiunea IV.4.3. modul de pezentare a ofertei din fisa de date- invitatie de participare) pana la data limita de depunere a ofertei in SEAP asa cum apare in invitatia de participare; totodata scanata si transmisa in SEAP odata cu cu oferta in format electronic semnatura electronica.- Virament bancar in contul Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, contul nr. RO83TREZ5465006XXX007586, cod fiscal :3963722, care va purta viza bancii, obligatoriu. Dovada constituirii garantiei de participare sub aceasta forma se va scana o copie a acestui act si se transmite obligatoriu odata cu oferta in SEAP in format electronic cu semnatura electronica.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita , in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278*1 alin. (1) lit.a din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 5.503, 34 lei , in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor , iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata. Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 15.11.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractelor subsecvente , fara TVA;Garantia de buna executie se constituie prin : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatte de asigurari care se prezint in original , Conform Formularul 12- din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu o durata de valabilitate egala cu darata contractului subsecvent , indiferent de forma de constituire documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie va deveni document al contractului de lucrari. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Garantia de buna executie se restituie dupa cum urmeaza : a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului- verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTA NR. 1- Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul va completa si prezentaformularul nr. 12A. din sectiunea III Formulare-in original- transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratieCERINTA NR. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formularul nr. 12B completat si prezentat, conform modelului din sectiunea III Formulare.- in original transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreza in prevederile art. 181 lit.a. c1 si d din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.CERINTA NR. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12C din sectiunea III Formulare. In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective-in original transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratieCERINTA NR. 4-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Ofertantul va completa si prezenta Formularul Y din sectiunea III Formulare- in original transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Precizam ca in aplicarea prevederilor art. 69^2 alin.1 din O.U.G. 34/2006 persoanele ce detin functii de decizie in organizare, derularea si si finalizarea procedurii de atribuire in autoritatea contractanta sunt: manager Marc Ioan Adrian , director financiar contabil ec. Pal Mircea , Dir. Ingrijiri Ec. Opris Gabriela, sef birou achizitii publice ec. Barlea Anet, sef serviciu intretinere ing. Supuran Daniel .Precizam ca autoritatea contractanta nu are in componenta consilieri judeteni sau locali care sa aprobe documentatii de atribuire deoarece este un Spital Judetean de Urgenta care este in subordinea autoritatii contractante Consiliului Judetean dar este o autoritate contractanta total diferita de acesta.CERINTA NR. 5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va completa si prezenta FormularulZdin sectiunea III Formulare. in original , transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(sau O.N.R.C. dupa caz)-Pentru persoanele juridice romane ? se solicita: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia isi are sediul ofertantul(sau de O.N.R.C. dupa caz); informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - in original , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata. Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest document.transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Pentru persoanele fizice: vor depune autorizatia de functionare PFA. in original , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata. transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Persoanejuridice/ fizice starine: -Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente.transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generaleOfertantul va completa si prezenta Formularul 12CFisa informatii generale din sectiunea III Formulare, continand informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. In original transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora- Se accepta ca ofertantul sa includa in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv conform art.45 din OUG nr.34/2006., Declaratie privind personalul responsabil tehnic cu executia ( RTE in domeniul constructiilor civile);Se va depune , in acest sens : Atestat in domeniul lucrari de constructii emis de catre Ministerul Lucrarilor Publice ? contract de munca/contract de colaborare, sau angajament de participare la indeplinirea contractului., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe solicita completarea Formularului 12F din Sectiunea III a documentatiei de atribuire si Anexei la Formularul 12F - Lista principalelor lucrari , care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea ? documente de calificare.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie cu anexa.Aceasta lista poate fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer