Achizitie publica - Lucrari de executie privind diminuarea emanatiilor de gaze din zona localitatii Dumbravioara si din zona localitatii Grebenis ? Valea Sinpetrului
Detaliu pentru invitatia numarul 342385
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342385/04.02.2013
Denumire contract: Lucrari de executie privind diminuarea emanatiilor de gaze din zona localitatii Dumbravioara si din zona localitatii Grebenis ? Valea Sinpetrului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcimilor, nr. 23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: Cotoara Cornel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcimilor, nr. 23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie privind diminuarea emanatiilor de gaze din zona localitatii Dumbravioara si din zona localitatii Grebenis ? Valea Sinpetrului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul isi propune diminuarea emanatiilor de gaze naturale din zona localitatii Dumbravioara si din zona localitatii Grebenis-Valea SinpetruluiArealul cu emanatii de gaze este in imediata apropiere a zonelor locuite, existand un real pericol de explozie in aceste zone: Dumbravioara - In prezent cladirea fostului sediu de sectie este locuita de familii private, iar facla de evacuare este stinsa insa exista semne de emanatii. Din mai 2012 operatorii stradali de la EON au trecut la monitorizarea strazilor din localitate cu detectoare de gaze in vederea delimitarii arealelor cu emanatii.Din actiunea coroborata EON -ROMGAZ a rezultat ca emanatiile provin exclusiv din infiltratiile de gaze aferente zacamintelor din campul Dumbravioara.Grebenis - Cu ocazia sondajelor de rutina, facute recent de EON Gaz in localitatea Grebenis, au fost semnalate emanatii intense pe Valea Sinpetrului. Cu ocazia ploilor de toamna s-au sesizat existenta bolborosirilor de gaze in zona mentionata pe un areal extins.Din actiunea coroborata EON -ROMGAZ a rezultat ca emanatiile provin exclusiv din infiltratiile de gaze aferente zacamintelor din cimpul GrebenisNu se estimeaza cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 1250 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR valabil in data: a cincea zi inainte de data limita depunerii oferteiAceastagarantie este valabila 90 zile de ladata limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86(1)si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare-RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania; RO 14056826.Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata.Cuantumul acestei retineri este de 1250 lei.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul GBE a contractului de executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.b) GBE a contractului de lucrari se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la ziGBE se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)?(4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator. Conform alin.(3) din H.G. 925/2006?forma la zi, daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (Formularul nr.1A);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat(Formularul nr.1B);Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeazaOUG 34/2006 (Formular 1C)- persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl.Corin Cindrea ? director general, dl. Dimbean Gheorghe ? director departament economic, dl. Pantelimon Avram ? director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Mures, dna. Caraivan Viorica ? director economic, dl. Claudiu Ilinca ? consilier juridic, dl. Gheorghe Matei ? presedinte comisie evaluare, dl. Ovidiu Ciurca - membru, dna. Camelia Pop ? membru, dna. Rodica Saseanu ? membru, dna. Gabriela Alecu ? membru, dl. Calin Baraian ? membru, dl. Cornel Cotoara - membruFisa de informatii generale (formularul 2) Persoane fizice /juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC (copie cu specificatia ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunerea a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalent in original sau copie legalizata.Certificate de atestare ANRM (sau echivalent) pentru persoana juridica si persoana fizica, conform: ORDIN nr.122 din 14 iunie 2006 privind aprobarea Metodologiei de atestare a competentei tehnice a persoanelor juridice care intocmesc documentatii si/sau executa lucrari de cercetare geologica, lucrari de exploatare a petrolului si a resurselor minerale si de expertizare, precum si a persoanelor fizice care intocmesc documentatii si/sau executa lucrari de cercetare geologica si de expertizare.Conform art. 4 din ordin ORDIN nr.122/2006 pentru persoanele juridice care intocmesc documentatii cu caracter tehnico-geologic si/sau executa lucrari de cercetare geologica, lucrari de exploatare a petrolului si a resurselor minerale si de expertizare, precum si pentru persoanele fizice care intocmesc documentatii si/sau executa lucrari de cercetare geologica si de expertizare care intra sub incidenta Legii nr. 238/2004 si a Legii nr. 85/2003, cu modificarile ulterioare, atestarea este obligatorie.AutorizatieANRE tip EP conform prevederilor din Regulamentul pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale, aprobat prin Ordinului ANRE 89/2009: ?Obiectivele/sistemele din domeniul gazelor naturale sunt proiectate, executate si exploatate numai de operatori economici autorizati de Autoritatea competenta in conditiile prezentului regulament, prin personal propriu autorizat?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globaleOfertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 (trei) ani. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 250.000 lei. Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara: Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, in ultimi 5 ani depunerea cel putin a unui contract de executie similara care are o valoare egala sau mai mare decat 62.500 lei. Pentru sustinerea fisei de experiata similara se va prezenta certificari/documente care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritate contractanta sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniul si daca au fost duse la bun sfarsit., Se va prezenta o lista cu principalele lucrari execuate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport , laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicitat la incheierea contractului acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Mai multi operatori economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in sociatie pe intreaga durata a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 11:15