Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie pt. modernizare drum comunal DC 52, comuna Copalnic Manastur, jud. Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 332269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Copalnic Manastur (Consiliul Local)
Numar invitatie: 332269/23.07.2012
Denumire contract: Lucrari de executie pt. modernizare drum comunal DC 52, comuna Copalnic Manastur, jud. Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Copalnic Manastur (Consiliul Local)Cod fiscal: 3695115, Adresa: Copalnic Manastur, nr. 225 A, jud. Maramures, Copalnic-Manastur, Telefon: 0262-497003, Fax: 0262-497455
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Copalnic Manastur, nr. 225 A, jud. Maramures, Copalnic-Manastur, Romania, cod postal: 437100, telefon: +40 262497003, fax: +40 262497455, persoana de contact: Valentin Daniel Chira
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Copalnic Manastur, nr. 225 A, jud. Maramures (sediul primariei)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie pt. modernizare drum comunal DC 52, comuna Copalnic Manastur, jud. Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie in cadrul obiectivului " Modernizare drm comunal DC 52 - Razoare - Groape - Preluca Veche ( comuna Copalnic Manastur - Magureni - jud, Maramures. Lungime 9673, 62 m.Garantia minima solicitata de AC pentru lucrarile executate: 5 ani de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor;
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 450, 338 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura, in suma de 189.000 lei, pentru o perioada de cel putin 90 de zile de ladata limita de depunere a ofertelor, cu aplicarea corespunzatoare a dispozitiilorart. 278 (1) din O.U.G. nr. 34/2006, completata si modificata ( Contestatorului caruia i s-a respins conetstatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine din garantia de participare suma calculata conform art. 278 (1).Grantia de participare la procedura se poate constitui, in conditiile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, completata si modificata, prin: a) Scrisoare de garantie bancara ( original ) in favoarea autoritatii contractante, conform formularului anexat la documentatia de atribuire;b)ordin de plata, caz in care participantul la procedura ( ofertant ) va depune in contul de garantii al UAT Comuna Copalnic Manastur, deschis la Trezoreria Baia Mare, in cazul de fata cont nr. RO58TREZ4365006XXX003216, suma solicitata.c)Instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari, in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante;Dovada garantiei de participare va fi anexata in original la exteriorul plicului ( coletului ) care contine oferta.Ofertantii care fac dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor vor constitui garantia de participare incuantum de 50 % din valoarea solicitata, respectiv 94.500 lei.In acesta situatia alaturi de dovada garantiei de participare, ofertantul va anexa si dovada incadrarii in categorii IMM-urilor, conform legii.
Garantie de buna executie
Cuantum solicitat: 10 % (respectiv 5% ptr. IMM-uri ) din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituieprinretineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractorul (executantul) are obligatia de a deschide, in termen de 10 zile de la data semnarii contractului, un cont la dispozitia achizitorului (beneficiar), in conditiile HG nr. 1045 / 2011, in care va depune, initial suma echivalenta cu cel putin 0, 5 % din valoarea contractului, fara TVA.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie, astfel: - 70% din valoarea grantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarealucrarilor, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.- 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor, pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Personal cu functie de decizie in cadul autoritatii contractante UAT Comuna Copalnic Manastur (cf. Ordin 170/2012): - Mihalca Vasile Stefan - primar;
- Muresan Genica Cristina - contabil sef;
- Chira Daniel - consilier juridic;
- Bobb Ovidiu Dumitru - consilier local;
- Cosma Ioan Marcel -consilier local;
- Costin Ioan Vlad- consilier local;
- Farcas Valer - consilier local;
- Filip Andreiu- consilier local;
- Filip Costan- consilier local;
- Florean Teodor- consilier local;
- Les Augustin- consilier local;
- Micle Vasile- consilier local;
- Micle Stefan- consilier local;
- Muresan Ioan- consilier local;
- Pop Ioan- consilier local;
- Pop Liviu Stefan- consilier local;
- Rogojan Ungur Dumitru- consilier local;
- Tamas Ciprian- consilier local;Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG nr. 34 / 2006, modificata si completata, ofertantul se poate prevala de dispozitiile art. 11 alin 4 din HG nr. 925 / 2006, modif. prin HG nr. 834 / 2009sau- Declaratiie privind eligibilitatea, conform formular anexat la documentatia de atribuire; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 / 2006, modificata si completata; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69ยน din OUG 34/2006;
-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;
-Declaratie privind calitatea de prticipant la procedura;
-Declaratie privind incadrarea in categoria IMM; -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie conforma cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita de catre AC, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata;
-Certificat privind atestarea platii taxelor si impozitelor la bugetul de stat;
-certificat privind atestarea platii taxelor si impozitelor labugetul local;Certificatele fiscale trebuie sa ateste ca ofertantul nu este inregistrat cu debite la bugetul consolidata sau la bugetele locale la finalul lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Certificatele fiscale se vor prezenta in original sau copie conforma cu originalul.-cazier judiciar, pentru administratorul / administratorii operatorului economic ofertant;In cazul incare oferta este depusa de a asociere, fiecare asociat va prezenta documentele de calificare solicitate. Legalizarea asocierii se va solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si o astfel de solicitare a AC este o conditie necesara pentru indeplinirea viitorului contract
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifrade afaceri globala, pentru ultimii 3 ani, sa fie minim 18.900.000 lei ( anul in curs nu se va lua in considerare);Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate la organele competente;Cursul BNR leu / EUR avut in vedere pt. calculul aferent fiecarui an este: Anul 2009:1 EUR = 4, 2282 lei?2010:1 EUR = 4, 2099 lei;2011:1 EUR = 4, 2379 lei;
-Fisa de informatii generale in care se va mentiona contul IBAN deschis la unitatea de Trezorerie a Statului, precum si datele de identificare ale operator- identificare financiara;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Decl. privind echipamentele tehnice, utilajele de care dispune( proprietate sau inchiriere );
-Inf. privind dotarile afectate realizarii obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuitAC solicita minim de echipamente/utilaje, instalatii, dotari necesare indeplinirii contractului, respectiv: statie de preparare a mixturilor asfaltice sau oferte de pret, antecontracte de furnizare de la furnizori pentru mixturi asfaltice;oferte de preturi sau antecontracte de furnizare de la furnizori de materiale pt. terasamente; autogreder ? 1 buc;repartizator mixturi ? 1 buc;buldoexcavator ?2 buc; Autobasculante-3 buc;
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, valoare cumulata minim 4500000 lei( maxim 5 lucrari ) din care minim 1 lucrare similara ( Ordin ANRMAP 509/2001);
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Lista pers. de specialitate atestat in domeniul contractului: RTE, sef de santier, RQ, insp. SSM; -Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 / 2001 sau echivalent, -Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea standardelordeasigurare a protectiei ISO 14001 / 2005sau echivalent, pentru domeniile specifice obiectului contrcatului ce urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP , atasata la invitatia de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer