Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE EXECUTIE SI DOTARI PENTRU PROIECTUL ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA BELIS, JUDETUL CLUJ?


Detaliu pentru invitatia numarul 353219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Belis (Consiliul Local Belis)
Numar invitatie: 353219/30.08.2013
Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE SI DOTARI PENTRU PROIECTUL ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA BELIS, JUDETUL CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Belis (Consiliul Local Belis)Cod fiscal: 4485260, Adresa: Loc.Belis, sat Balcesti, nr.64, jud.Cluj, Belis, Telefon: 0744773515, Fax: 0264334002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc.Belis, sat Balcesti, nr.64, jud.Cluj, Belis, Romania, cod postal: 407075, telefon: +40 744773515, fax: +40 264334002, persoana de contact: Viorel Crainic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc.Belis, sat Balcesti, nr.64, jud.Cluj, Belis, Romania, cod postal: 407075, telefon: +40 744773515, fax: +40 264334002, persoana de contact: Viorel Crainic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE SI DOTARI PENTRU PROIECTUL ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA BELIS, JUDETUL CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE EXECUTIE SI DOTARI PENTRU PROIECTUL ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA BELIS, JUDETUL CLUJ?Lot 1: Executie lucrari pentru ?Construire centru de informare si marketing turistic in comuna Belis, judetul Cluj, in valoare de 475.647 lei fara cheltuieli diverse si neprevazute, respectiv 514.030 lei inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute, compusa din: a) Cheltuieli cu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 3.090 lei.b) Cheltuieli ptr. asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 3.845 lei.c) Cheltuieli ptr. investitia de baza: 438.501 lei.d) Montaj utilaj tehnologic: 2.650 leie) Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare): 23.700 leif) Dotari: 2.538 leig) Organizare de santier: 1.323 leih) Cheltuieli diverse si neprevazute: 38.383 leiCheltuielile diverse si neprevazute, in valoare de 38.386, 00 lei, reprezinta un procent de 8, 07% din valoarea estimata a Lotului 1 ? executie de lucrari.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 775, 990 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:9.500 Lei Lot 2:530 Lei Lot 3:2.700 Lei Lot 4:100 Lei Lot 5:1.780 Lei Perioada de valabilitate ? 90 zile calendaristice de la limita de depunere a ofertelor. Se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 si art 278^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare. Se poate constitui si prin ordin de plata, cu conditia confirmariide catre banca pana la data primirii ofertelor. Contul pentru virarea garantiei este: RO02TREZ2215002XXX000003, deschis la Trezoreria Huedin. Depunere de numerar se poate face la caseria Autoritatii Contractante (Primaria comunei Belis, str. Principala, nr.105, judetul Cluj); Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. ART. 278^1 din OUG 34 /2006, astfel: Lot 1: ? 4.255 Lei Lot 3: ? 1.397, 41. Cursul leu-euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare va fi cel din data postarii invitatiei de participare pe SEAP. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui: 1) Printr-un instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari sau banca, in cuantum de 5% din valoare contractului fara TVAsau2) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilor HG.1045/2011.Garantia de buna executie va fi de minim 24 de luni.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 Declaratie privind eligibilitateaPrezentareformular 1-forma de prezentare in originalIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPrezentare formular 1.1 - forma de prezentare in originalCerinta 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePrezentare formular 2 - forma de prezentare in originalCerinta 4 Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe localeSe va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalulCerinta 5 Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat generalSe va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalulIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude (va exclude) ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii oferteiIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Neag Marius Dumitru (Presedinte) Jurist, Maris Monica (membru) - Contabil, Trifu Violeta (membru) - SecretarViorel Crainic (primar, conducatorul Autoritatii Contractrante).Consiliteri locali: Cheta EufemiaCiumafai MarianaLehene OlimpiaMarc Dorina- IleanaMatis MirceaMihut Gheorghe RaduNeag IoanTodut NeluUngur Mircea- Cristian Cerinta 1 - Autorizarea activitatiiOperatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificat trebuiesa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca : - Ofertantul are autorizate activita?ile care fac obiectul licitatieiTotodata Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini conditiile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta 2 - Autorizari specificeParticipantii pentru Lotul 1 vor prezenta si atestate/autorizatii emise de organele competente: - Autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice pentru constructii civile de tip Be valabila la data limita de depunere a ofertelor in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea .Persoanele juridice/fizice straine-Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.-Persoanele fizice romane - Copie dupa autorizatia eliberata in baza legii 507/2002 (pentru persoane fizice autorizate)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1:1)Pentru toate loturileCifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici2) Pentru Lot. 1: Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) de cel putin: 890.000 lei3) Pentru Lot. 2: Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) de cel putin: 53.600 lei4) Pentru Lot. 3: Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) de cel putin: 279.000 lei5) Pentru Lot. 4: Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) de cel putin: 12.300 lei6) Pentru Lot. 4: Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) de cel putin: 178.400 leiModalitatea de indeplinire1. Formular 12-Informatii generale, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume - bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc., vizate si inregistrate de organele competente si anexele la acestea, in copie lizibila conformata cu originalul prin semnatura persoanei imputernicite si stampila societatii.Informatii privind situatia economico-IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% in ceea ce priveste cerinta privind cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004., Cerinta 2Pentru Lot. 1Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, de minim: 150.000 lei pentru o perioada de min. 3 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara.Avand in vedere termenul de 90 de zile pentru plata de catre finantator a sumelor cheltuite de catre beneficiar, executantul trebuie sa detina resursele financiare necesare executiei pe o perioada de minim 3 luniModalitatea de indeplinire-Scrisoare de bonitate sau alt document bancar din care sa rezulte asigurarea lichiditatilor necesare pentru realizarea contractului in cazul in care oferta este declarata castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Pentru Lotul 1: Lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, cel putin 1 contract de lucrari similare, cu valoare de minim 475.647 lei, fara TVA. Documente suport: copii dupa certificari de buna executie / documente constatatoare / recomandari / procese verbale de receptie prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la beneficiarul contractului, tipul de lucrari executate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului, pentru cele mai importante lucrari cuprinse in Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Pentru Lotul 2: Lista princip. furnizari in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat, in ultimii 3 ani, prin cel putin 1 contract, bunuri similare cu valoare de minim 26.800 lei, fara TVAPentru Lotul 3: Lista princip. furnizari in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat, in ultimii 3 ani, prin cel putin 1 contract, bunuri similare cu valoare de minim 139.000 lei, fara TVAPentru Lotul 4: Lista princip. furnizari in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat, in ultimii 3 ani, prin cel putin 1 contract, bunuri similare cu valoare de minim 6.180 lei, fara TVAPentru Lotul 5: Lista princip. furnizari in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat, in ultimii 3 ani, prin cel putin 1 contract, bunuri similare cu valoare de minim 89.200 lei, fara TVADocumente suport: copii dupa documente constatatoare / recomandari / procese verbale de receptie prin care sa se confirme livrarea de bunuri similare, continand referiri la beneficiarul contractului, tipul de bunuri livrate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului, pentru cele mai importante furnizari cuprinse in Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani., In cazul unei asocieri, conditia se va indeplini in mod cumulativ.
Experien?a similara a subcontractan?ilor nu va filuata in considerare., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru derularea contractului. Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti/furnizori relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor (CV-urile in format european, semnate in original, contract de munca sau angajament de participare conform art 188 lit.c din OUG 34/2006), sicareprobeazacalificarilenecesare(diploma, autorizatii, atestatelegalesicertificatevalabilileladata depunerii ofertelor) pentru expertii cheie declarati.Lot 1
Persoanele direct responsabile cu indeplinirea contractului:
Sef santier studii superioare in specialitatea CCIA.RTE atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate.;
CQ cu decizie numire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate;
1 persoana cu studii superoare instalatii electrice autorizat ANRE grad minim II B;
1 persoana cu studii superioare instalatii sanitare si termice.;
- SecalificaofertantiicaredispundepersonalulastfeldimensionatincatsaasigureexecutarealucrarilorLot 2, 3 si 4Personal specialitate si experti:
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine pentru loturile 2 si 3 :
-minim 2 persoane pentru operatiunea de montare, punere in functiune pentru bunurile ce vor fi livrateLot 5Personal specialitate si experti:
- minim o persoana cu studii de specialitate in domeniul realizarii paginilor web care sa indeplineasca: studii superioare in domeniul TIC/IT si sa fi fost implicat in minim un contract de realizare a unei pagini web, Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari vor fi furnizate informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice puse la dispozitie de ofertant.Se va face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele si echipamentele solicitate (taloane/ facturi/ contracte de comodat, contracte de leasing, contracte de inchiriere,
contracte de colaboraresau orice alte tipuri conform legii)., Ofertantul trebuie sa faca dovada efectivelor medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontractezeInformatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Modalitatea de indeplinire1.Formularul 22 ?Acordul de Asociere? Pentru toate loturileCertificat de atestare ISO-9001 Sau echivalent, care sa ateste existenta sistemului de management de calitate conform standardului mentionat indomeniul de activitate. Nu se califica ofertantii care pana la data limita de depunere a ofertei nu fac dovada ceritificarii sau a obtinerii certificarii printr-un raport de audit finalizat care sa ateste acest aspecte. Acest Certificat se va prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, Pentru toate loturileOfertantul trebuie sa respecte un standard de management de mediu ISO 14001:2005Sau echivalent, care sa ateste existenta sistemului de management de mediu conform standardului mentionat in domeniul de activitate. Nu se califica ofertantii care pana la data limita de depunere a ofertei nu fac dovada ceritificarii sau a obtinerii certificarii printr-un raport de audit finalizat care sa ateste acest aspecte. Acest Certificat se va prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer