Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE EXECUTIE SISTEME INTEGRATE DE SECURITATE SI DISPECERATE DE MONITORIZARE IN CADRUL PROIECTULUI ?ACHIZITIA SI INSTALAREA ECHIPAMENTELOR SPECIFICE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN UNITATILE DE INVATAMANT SI PE DOMENIUL P


Detaliu pentru invitatia numarul 335233
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 335233/11.09.2012
Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE SISTEME INTEGRATE DE SECURITATE SI DISPECERATE DE MONITORIZARE IN CADRUL PROIECTULUI ?ACHIZITIA SI INSTALAREA ECHIPAMENTELOR SPECIFICE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN UNITATILE DE INVATAMANT SI PE DOMENIUL PUBLIC DIN MUNICIPIUL BRASOV?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, camera 1, parter -Centrul de Informatii pentru Cetateni , telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Brasov, BD. EROILOR NR.8, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE SISTEME INTEGRATE DE SECURITATE SI DISPECERATE DE MONITORIZARE IN CADRUL PROIECTULUI ?ACHIZITIA SI INSTALAREA ECHIPAMENTELOR SPECIFICE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN UNITATILE DE INVATAMANT SI PE DOMENIUL PUBLIC DIN MUNICIPIUL BRASOV?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii consta in achizitia lucrarilor de executie de sisteme integrate de securitate si dispecerate de monitorizare in cadrul proiectului ?Achizitia si instalarea echipamentelor specifice pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in unitatile de invatamant si pe domeniul public din municipiul Brasov?
II.1.6) CPV: 45312000-7 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma si de antene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 955, 309 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Valoarea garantiei de participare este de 59.106 sau 29.553 lei pentru IMM-uri. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006? Instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 litera d) din OUG nr.34/2006 respectiv suma de 6.735, 30 lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in forma , cuantumul si avand perioada de valabilitate solicitate prin fisa de date a achizitiei vor fi respinse ca inacceptabile. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 2 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Da IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG nr. 1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-completarea si prezentarea Formularului B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul;
-Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata /copie lizibila conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/ copie legalizata /copie lizibila conforma cu originalulIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.- Declaratie privind calitatea de participant - completarea si prezentarea Formularului C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidate/ ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006. - completarea si prezentarea Formularului E. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru- Viceprimari Municipiul Brasov : d-nul Razvan Popa si d-nul Atomei Adrian- Administrator : Miklos Sandor Gantz- Secretar Nicolae Paraschiv-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga-Director Directia Economica-Marilena Tudorache-Director Directia Relatii Externe Evenimente si Cultura : Cecilia Doiciu-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin-Consilier juridic Cristina Dica.Consilierilocali: 1. LEONTE CATALIN2. ATOMEI ADRIAN3. GHIRDA MIHAI - IOAN4. MARA IULIAN5. LUPU LIVIU6. BORICEANU MIRCEA7. DUTU TUDOR ALEXANDRU8. BUCUR CIPRIAN-IONUT9. TEODORESCU FLORIN-COSTEL10. PUSCARIU RADU-IOAN11. POPA RAZVAN12 SARGHIE OVIDIU13. MARTIN VASILE-EMIL14 .CHIFUSERGIU MARIAN15. IONESCU LUCIAN16. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN17. TARBA MIHAIL18. CHIRICHES ANDREI-CIPRIAN19. KRAILA VASILE20. MIHAI COSTEL21. TOP FERGHETE FLORIANA-CARMEN22. MACEDONSCHI CRISTIAN23. BRAUN WERNER24. SIMION MARIA-ANTONELA25. DURBACA ALEXANDRINA-ADINA26. SZENTE LADISLAU27. TORO TAMASIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Acest formular va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului D. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere pentru a fi valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul P).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Atestate profesionale- detinerea unui atestat de tip B pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0.4 kV?, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, conform art. 12. din Ordin 24 /2007-Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic (Revizia 3)Modalitatea de indeplinireOfertantii persoane juridice/fizice din Romania vor depune in copie atestatul de tip B detinut pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0.4 kV?, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei conform art. 12. din Ordin 24 /2007-Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic (Revizia 3), valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru atestatul solicitat nu este posibila acceptarea unui document echivalent, Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei fiind singura institutie abilitata pentru emiterea acestuia.Ofertantii straini vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care se vor clasa pe locul I, vor prezenta/obtine acest atestat inainte de incheierea contractului.Cerinta nr. 3Atestate profesionale- detinerea unei autorizatii pentru efectuarea lucrarilor de ?Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertate in caz de incendiu?, emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila din cadrul Inspectoratului General pentru Situatii de UrgentaModalitatea de indeplinireOfertantii persoane juridice/fizice din Romania vor depune in copie autorizatia detinuta pentru efectuarea lucrarilor de ?Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertate in caz de incendiu?, emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila din cadrul Inspectoratului General pentru situatii de Urgenta, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru autorizatia solicitata nu este posibila acceptarea unui document echivalent, Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila din cadrul Inspectoratului General pentru situatii de Urgenta fiind singura institutie abilitata pentru emiterea acesteia (art. 34 din Legea 333/2003 actualizata).Ofertantii straini vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care se vor clasa pe locul I, vor prezenta/obtine acest atestat inainte de incheierea contractului.Cerinta nr. 4Atestate profesionale- detinerea unei Licente de Functionare pentru derularea de activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine PublicaModalitatea de indeplinireOfertantii persoane juridice/fizice din Romania vor depune in copie licenta de functionare detinuta pentru derularea de activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru licenta solicitata nu este posibila acceptarea unui document echivalent, Directia Politiei de Ordine Publica din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane, fiind singura institutie abilitata pentru emiterea acesteia (Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 87/2010).Ofertantii straini vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care se vor clasa pe locul I, vor prezenta/obtine acest atestat inainte de incheierea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani financiari incheiati. Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani este de cel putin 2.000.000 lei (redusa cu 50% in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM) . Pentru alte monede decat Euro vor fi utilizate ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana. Valorile vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, fiecare dintre asociati va completa Formularul F., Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, membrii asociatiei vor depune bilanturile in aceleasi conditii ca si liderul de asociere. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate va prezenta alte documente edificatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Ofertantul trebui sa demonstreze o experienta similara in domeniul obiectulului contractului. Se va prezenta cel putin un contract sau parti relevante ale unui contract/documente/procese verbale de receptie prin care sa confirme executarea unor lucrari similare avand ca obiect executia de instalatii de curenti slabi si/sau curenti tari, Lista cu personalul de care poate dispune ofertantul in derularea contractului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, cerinte minime: -1 RTE (Responsabil tehnic cu executia)studii superioare de lunga durata intr-un domeniu tehnic ; atestat profesional eliberat de institutiile abilitate, domeniul de atestare 3513-distributia energiei electrice - in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta copie atestat., 1 Sef santier/coordonator de lucrare -inginer in domeniul tehnic; Cerinte: - Studii superioare de lunga durata, absolvent al Facultatii de Electrotehnica cu o vechime de 3 ani, experienta profesionala generala in domeniul lucrarilor de constructii si instalatii electrotehnice - Experienta profesionala specifica in calitate de sef santier/coordonator de lucrare in lucrari de instalatii de curenti slabi si/sau curenti tari.Se vor prezenta urmatoarele documente: - copie conform cu originalul dupa contractele de munca, contractele de colaborare sau angajamente de participare obtinute de participant, CV-uri originale, semnate pe fiecare pagina de catre titularii acestora. - Copii conform cu originalul dupa diplomele de studii, certificarile profesionale si atestarile solicitate., 1 Responsabil calitate CQ; Cerinte: - Studii superioare intr-un domeniu tehnic - Dovada/decizie interna pe baza careia poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in conformitate cu legislatia in vigoare - Experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru cel putin un proiect/lucrare. Se vor prezenta urmatoarele documente: - copie conform cu originalul dupa contractele de munca, contractele de colaborare sau angajamente de participare obtinute de participant, CV-uri originale, semnate pe fiecare pagina de catre titularii acestora. - Copii conform cu originalul dupa diplomele de studii, certificarile profesionale si atestarile solicitate, 1 coordonator in materie de securitate si sanatate conform HG 300/2006; Cerinte: - Studii superioare de lunga durata - Atestare profesionala pe baza careia poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare - Experienta profesionala specifica in calitate de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca, pentru cel putin un proiect/lucrare. Se vor prezenta urmatoarele documente: - copie conform cu originalul dupa contractele de munca, contractele de colaborare sau angajamente de participare obtinute de participant, CV-uri originale, semnate pe fiecare pagina de catre titularii acestora. - Copii conform cu originalul dupa diplomele de studii, certificarile profesionale si atestarile solicitate, 1 responsabil cu sustinerea pregatirii personalului de exploatare. Cerinte: - Studii superioare tehnice. Se vor prezenta urmatoarele documente: - copie conform cu originalul dupa contractele de munca, contractele de colaborare sau angajamente de participare obtinute de participant, CV-uri originale, semnate pe fiecare pagina de catre titularii acestora. - Copii conform cu originalul dupa diplomele de studii., Declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari insotita de lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice Cerinta minima : detinerea unui laborator defectoscopie cabluri, dotat cu cel putin umatoarele module: - Generator de impuls - Incercare manta cablu - Incercare cu tensiune marita curent alternativ si curent continuu Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent, prezentarea certificatului certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document., Respectarea standardelor de protectia mediului SR EN ISO din seria 14001/echivalent, prezentarea certificatului certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcarea documentatiei de atribuire direct din SEAP, utilizand programulgratuit shellSAFE Verify
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer