Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie suplimentare pentru finalizarea investitiei ?Hangar mentenenta aeronave C130 Hercules in cazarma 546 Otopeni?


Detaliu pentru invitatia numarul 346046
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 346046/29.04.2013
Denumire contract: Lucrari de executie suplimentare pentru finalizarea investitiei ?Hangar mentenentaaeronave C130 Hercules in cazarma 546 Otopeni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie suplimentare pentru finalizarea investitiei ?Hangar mentenentaaeronave C130 Hercules in cazarma 546 Otopeni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice anexate
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 638.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei este de 1870 lei.Termenul de valabilitate al garantiei este de 90 zile de la data limita de depunere ofertelor.Garantia se va constitui in conf. cu art. 86 din HG nr. 925/2006.Garantia poate fi eliberata in numele ofertant. si in euro, la un curs mediu licitat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO15TREZ2715006XXX000252-Trezoreria Targoviste. In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa F30 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.In cazul eliberarii garantiei de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, aceasta va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in F30 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata). In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 2781 alin (1) si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia conf. prevederilor legale.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care va rezulta ca a luat la cunostinta de prevederile art. 2781 din OUG 34/2006.Ofertantii care vor constitui garantia in conf. cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea F19.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 o parte din garantia, respectiv936, 39 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) conform art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va atasaFormularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va atasa: Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.a) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinireSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinireSe va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: 1) lector. univ. dr. Adrian Tutuianu - presedinte Consiliul Judetean Dambovita;2) jr. Marinescu Ioan - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita;3) ing. Ion Gabriel Grozavu - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita;4) dr. Ivan Vasile Ivanoff - secretarul judetului;5) ec. Carmen Igescu - director executiv Directia Economica, Buget;6) jr. cons. Dorina Stoica - director executiv Directia Juridica Administratie Publica;7) ing. Sorin Adrian Radu - director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse;8) Consilierii judeteni: Dinca Georgeta, Hermenean Ioan, Fulaga Valeriu, Lupoiu Mihai Marius, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Vasiliu Teodor Emilian, Banila Alexandru, Cristea Maria, Mocanu Adrian, Olteanu Catalin Cosmin, Vasile Claudiu Ionut, Antonescu Marin, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Ferariu Ion, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Moise Vasile, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Trifan Mihai, Vladescu Niculae, Antoniu Florin Silviu, Ana George Bogdan, Dumitru Adrian. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile continute de Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor atasa: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana.b) documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2. codul unic de inregistrare;3. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4. structura actionariatului;5. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6. domeniul de activitate principal;7. domeniile de activitate secundare;8. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 187000, 00 lei, pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale, completat in original.a)Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa documente contabile relevante pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare pe ultimii 3 ani.b)Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: 2010- 4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379 lei/euro, 2012-4, 4560 lei/euroNota: Documentele relevante care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, sunt lasate la latitudinea operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului, ,Cerinta nr. 2In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 27, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitate de indeplinirePersoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 si Formularul nr. 5.MentiuneAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu o valoare de min. 93638, 73 lei, fara TVA.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara.c) Se va atasa Formularul nr. 8 - Experienta similaraObservatii: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2a) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): Sef santier - diploma studii superioare in domeniu, cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare.Responsabil tehnic cu executia - atestatMDRL, domeniul I-constructii, conform art. 23 lit. c) din legea 10/1995 privind calitatea in constructii;.Responsabil CQ - diploma de studii superioare; decizia interna de numire.Responsabil cu SSM - atestat conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006;, Modalitate de indeplinire, Se vor atasa: a) Formularul nr. 9 - Informatii generale privind angajatii, completat in original.b) Formularul nr. 10 - Personal ce va fi angajat in contract, completat in original.c) Formularul nr. 11 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in Formularul nr. 10, se va atasa Formularul nr. 13 - Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original. Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si toate celelalte cerinte precizate in acest formular. Copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (diplome, adeverinte, autorizatii, legitimatii, decizii de numire, certificate), contracte de colaborare sau servicii, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, etc. detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului nr. 10. Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: CIM, contract de prestari servicii, sau alt tip de contract incheiat intre ofertant si specialistul respectiv. Formularul nr. 13 - Angajament in nume personal, se va prezenta pentru fiecare dintre persoanele de specialitate angajate in contract conform Formularului nr. 10, precizand ce tip de relatie contractuala are cu ofertantul, completat in original. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nu vor fi nominalizate persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Observatii: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 3In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica (la notariat) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa de catre tert sustinatorul tehnic/profesional: 1)Formularul nr. 28 - Angajament privind sustinerea profesionala pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;2) Formularul nr. 29 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, in forma autentica;3) Formularul nr. 1, completat in original.4)Formularul nr. 2, completat in original.5) Formularul 5, completat in original., Cerinta nr. 4In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 14-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completat in original.b) Formularul nr. 5 completat in original.c) Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 5In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: 1) Formularul nr. 15 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat in original.2) Acordul de asociere (model Formularul nr. 16), in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr. 17 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, completat in original.4) Formularul nr. 5 completat in original.Mentiuni: 1) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii si a mediului (dupa caz) se vor depune pentru fiecare asociat.2) Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante., Cerinta nr. 7Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in, domeniul ce face obiectul contractului.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer